You are not logged in.
Kuqit Interiin
En kyllä tiedä enää mitä sanoa
Hetki sitten joukkueella oli vain yksi valmentaja ja pari kehnoa hyökkääjää. Nyt hankittiin lyhyen ajan sisään pari valmentajaa lisää entisen lisäksi ja neljä uutta hyökkääjää. Mitähän mieltä PK:sta aiemmin tällä kaudella Kuqeja paennut Garcia on tästä käänteestä mieltä...
Kaksi tasapeliä kärkikaksikkoa vastaan alla, että sinänsä ihan hyvä lähteä loppukauteen uudistuneella tiimillä. Mutta Kuqi-shown seuraukset voi olla kyllä arvaamattomia...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
gael etock
Mitäs Jypkylässä tapahtu
On muuten menossa taas aivan pirun hyvä suomifutiskausi. Veikkausliigassa neljä jengiä neljän pisteen sisällä kärjessä (hitto mikä trilleri Vepsun matsi), ykkösessä vähintään kolme jengiä vielä vääntää noususta ja kakkosessa ainakin C-lohkossa tiukat kamppailut
edit: ja tietty ykkösessä sarjapaikasta kans kova kamppailu
Last edited by turston (10.08.2016 20:58)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mitäs Jypkylässä tapahtu
etock ja petrescu tulivat nostamaan jjk:n liigaan.
edit: oli kyllä varmaan siistein futismatsi mitä olen livenä nähnyt. toivottavasti tulee joku kooste tuosta inter nettiin, nimittäin pakko päästä näkemään tuo etockin toinen maali uudestaan, näytti aivan sairaalta paikan päällä
Last edited by ydinaukio (10.08.2016 21:07)
Lupi tekee sen taas?
Lupi tekee sen taas?
Outoa jos katselevat banaa kovin pitkään. Ei näytä ainakaan eteenpäin tästä tota seuraa vievän. Kovalla rahalla joku osaava velho ja Euroopan huipulle.
Last edited by leposi (16.08.2016 10:06)
Laskevat sen varaan, että haastajat ovat niin huonoja, että mestaruus tulee kehnommallakin pistesaldolla? Samalla kuitenkin kulisseissa etsitään uutta valmentajaa ensi kaudeksi. Tai sitten ei.
Last edited by tapna (16.08.2016 11:04)
Vedä Soiri vähe ylimielinen pilkku mjataah?!?!! Niin monta saumaa on ollut nousta ihan mestaruuskamppailuun mut ei näköjään kelpaa
Nyt näyttää ykkösen sarjataulukko hyvältä. Töf töf
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ees yks keulimiskuva pliis
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lomskikin vielä takas
^:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Miks JJK paskoo punttiin?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Miks TPS paskoo punttiin?
Tepsihän ei ole saanut Jeppiksestä pistettäkään noin kymmeneen vuoteen, joten tämä oli ihan odotettavissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt taitaa viimeistään nousukamppailu olla kolmen joukkueen kauppa.
Hakan meno näyttää surulliselta. Maaliero pitää vain poissa putoajan paikalta.
Vepsu on nyt sitten pelannut pois alta pelit klubia ja milfia vastaan. Klubia vastaan ihan ok 1-1-1 MUTTA olisivat voineet sen toisen kotimatsinkin hoitaa. Soirin pilkku sisään jne. Mariehamnia vastaan sit surkeat 0-2-1. Kotimatsi hirveää paskaa. Vieraspisteet ihan ok. Loppuohjelma on sellainen, että sieltä on mahdollista ottaa isokin potti. SJK ja RoPS varmaan ne pahimmat. Mestaruus taitaa olla vähän liian kaukana. Ne klubipisteet ois kelvannu...
Miks JJK paskoo punttiin?
hirveää ripulia nyt 3 peliä putkeen jjk:lta. halutonta ja löysää. mielestäni petrescu on saanut löysän asenteensa tartutettua koko joukkueeseen ja nyt vaikuttaa siltä ettei oikein ketään kiinnosta ja askeleen jäljessä ollaan joka pelissä.
ACO hävinnyt lyhyen ajan sisällä kaikille kärkijoukkueille Tps nousee ja Jaro karsii?
Noh, kaikki toki vielä omissa käsissä, mutta paljon pitää parantaa
Ei kelpaa kellekään nyt nousu Jarohan sieltä saattaa vielä nousta mukaan. Vähän liian myöhässä valmentajan vaihto. Haka perseili vielä kauemmin.
Joo, Jaro tulee kaikista ohi. JJK näyttää nyt vahvimmalta karsijaksi. Viikon päästä varmaan taas joku toinen
Nyt näyttää ykkösen sarjataulukko hyvältä. Töf töf
Miten voi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
1-4
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Olin jo etsinyt keulimiskuvan valmiiks. Melkeen sen tietää, että kun on mahdollista ottaa kärkeä kiinni niin joku puppelointi tapahtuu. 2-0 oli lähellä