#31 07.07.2006 00:44

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

DirtyBlueGene wrote:

Mumm0)))-sessioissa sain toki aikaan meteliä ihmeellisemmistäkin härpäkkeistä. Tosin siitäkin kohta 2 vuotta aikaa, osaisinkohan enää...

Tänään vähän pohdittiin että miten jatko-osan voisi äänittää, soittimiakin Pitillä hitosti lisää niistä ajoista. Kaikki Monsters Of Popiin ja samalla kakkoslevyn äänitykset samalla "yhden oton" periaatteella mutta nyt miksereitä ja muita vempeleitä apuna käyttäen, kun ykköslevyhän oli täysin yhden dynaamisen mikin varassa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#32 07.07.2006 01:14

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Haluan kuulla tuon mumm0))) -levytyksen.
Tehdään splittilevy ja rikastutaan myymällä se ainokainen 15 kappaleen painos jonkun mielettömän tyylikkään ja kuuman Mitään UG:tä ei ole olemassa-distron kautta.

Jos jossain vaiheessa opin vääntämään beat happening -ränttätänttää, niin sähkökitara olisi varmasti hauskempi. Vähän turhauttavaa vain että kerrostalossa ei taida olla mahdollista soittaa niin kovaa että jollain feedbackillä voisi leikkiä.

Viikonloppuna soitin ydinaukion kakkoskitaralla (stratolla) ja laivueen laulajan putkivahvistimella, eli hienommilla kamoilla kuin koskaan tulen omistamaan. Säröllä leikkiminen oli erittäin nautinnollista. 
Piru, tämmöinen kattaus olohuoneeseen ja hauskaa olisi:
lyhyempi linkki -edit

Offline

#33 07.07.2006 16:10

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Njuu, moni tuntuu tarttuvaan kitaraan jo junnuna mut ite porskutin kai yli 20 vuoden puolella kun sain idean että perkele, eihän tää niin vaikiata voi olla. Ostin bassokitaran käytettynä, opettelin soittamaan Shellacin & Primal Screamin Exterminatorin tahdissa ja myöhemmin otin kitaran tohon vierelle jolla soinnut ja soiton perusidea tuli jauhettua OK Computeria ja Amnesiaccia tapaillen. Siitä sit Sonic Youth ja hassut viritykset. Tom Violence lähtis kai vieläkin. Ja kasa Converge-riffejä.

Junnuna pakersin Fast Tracker kakkosella speedcorea ja dark ambienttia ja pari vuotta sitten soitin Helsingin Tietokoneorkesterissa Fruity Loopsia ja PureDataa milloin mihinkin tarkoitukseen. Koulussa tein muutamille asiakas-dvd:ille soundtrackit (eli pilkoin Troumin levyiltä parhaita ujelluksia luopiomaisesti semmoiseksi mössöksi).

Historiasta löytyy myös 'Itä-Hakkilan Sebadoh', Pahnaganhamblan. icon_lol

Nyt olis haaveissa soittaa bassoa Suomen Bardo Pondissa tai jossain matikka-stonerpumpussa. Kekkä on mukana?


Älä päästä painiks sitä

Offline

#34 07.07.2006 16:39

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Soittelen kitaraa Kuuvuori-nimisessä yhtyeessä, joka on hidas ja varsin epätuottelias kokoonpano harrastelua varten. Tyylilajina on post-rock, heh.

Tietokoneella tein vähän sitä sun tätä -musiikkia viisitoistavuotiaasta parikymppiseksi. Vuoden verran hoidin sivarityönä erään koulun studiota äänittäen ja miksaten. Molemmat lienevät vaikuttaneen tasapuolisesti kultakorvieni kehittymiseen.

Kiinnostus merkillisiin ääniin ja vähän kaikenlaisiin musiikkityyleihin on suuri. Pitäisi taas yrittää väsäillä tuolla tietokoneella jotain mielenkiintoista, kopioida vaikka Nosdamia vaihteeksi.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#35 07.07.2006 17:16

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,523
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

eiköhän tehdä kokoelmalevy forumistien räpellyksistä, olen vapaaehtoinen kokoamaan moisen (syksyllä) jos ei muut halua.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#36 07.07.2006 18:53

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

[quote:0a9b87838b="Laatu"]Soittelen kitaraa Kuuvuori-nimisessä yhtyeessä, joka on hidas ja varsin epätuottelias kokoonpano harrastelua varten. Tyylilajina on post-rock, heh.
[/quote:0a9b87838b]

Kupittaa?  :?


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#37 07.07.2006 21:20

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Soitan kitaraa & koskettimia Laivue-nimisessä yhtyeessä.
Olen myös soittanut klassista kitaraa n. 15 vuotta ja hallitsen myös basson ja rummut aika hyvin.  icon_cool

Offline

#38 07.07.2006 22:06

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,084

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

psychocandy wrote:

eiköhän tehdä kokoelmalevy forumistien räpellyksistä, olen vapaaehtoinen kokoamaan moisen (syksyllä) jos ei muut halua.

peuk Syksyyn mennessä ehkä saattais saada jotain aikaan..

Oon monesti miettiny että jos 'osaisin' soittaa, niin kuuntelisinko silti jotain epämääräistä freemetsäfolkkimöykkää? Luultavasti en. Varmaankin levyhyllyt pursuilisi jotain Yngvie Malmstenin levyjä.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#39 07.07.2006 22:20

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

jookcha wrote:

Oon monesti miettiny että jos 'osaisin' soittaa, niin kuuntelisinko silti jotain epämääräistä freemetsäfolkkimöykkää? Luultavasti en. Varmaankin levyhyllyt pursuilisi jotain Yngvie Malmstenin levyjä.


Tähän ainakin törmää jossain yh... muusikoiden.netissä, jossa ei todellakaan törmää kokeilevampaan musiikkiin ja jossa usein esim. hip hopia ei pidetä edes musiikkina, vaikka väitehän on täysin absurdi!

Jossain määrin tuntuu siltä että soittotaidottomuus on jollain tavallaan vapauttavaa. Minulle on aivan sama miten joku on tehty, ainoastaan lopputulos ratkaisee.
Varmaan ahdasmielisimmät muusikin kuuntelijat ovat näitä tiluvelhoja (tai vaihtoehtoisesti indiehörhöjä).

Tähän väliin kappale hirveintä skeidaa mitä ikinä on tehty:
http://www.youtube.com/watch?v=l31qrUl0s2w

Offline

#40 07.07.2006 22:57

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Pienenä poikana soittelin pianoa ja tuubaa. Yli kymmeneen vuoteen en ole kumpaakaan värkkiin pahemmin koskenut, joten luultavasti ainakaan tuubasta en saisi mitään järjellistä enää irti.

Silti unelmoin joku päivä perustavani avantgardistisen pop-yhtyeen. Kyllä minä sen vielä perustankin.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#41 08.07.2006 01:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

lähinnä guitar heroa on tullu pelattua...klassisen kitaran tunneilla kävin niin sekavissa mielentiloissa hetken aikaa ettei niistä opeista muista muuta kuin tyylikkään kitaran asennon... redface_new

tarkotuksena olis silti ostaa s.kitara, vahvari, särö ja rolandin space echo jos sais säästettyä citusti rasaa. pitää vaan yrittää olla käyttämättä kaikkia niitä oppeja mitä näistä noisehulinarokkailijoista on imenyt, ettei heti pistä kaulaa maahan ja ala rääkkäämään sitä jollain rälläkällä  icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#42 08.07.2006 13:09

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

jookcha wrote:

[quote:2ce84b8e56="psychocandy"]eiköhän tehdä kokoelmalevy forumistien räpellyksistä, olen vapaaehtoinen kokoamaan moisen (syksyllä) jos ei muut halua.[/quote:2ce84b8e56]

peuk Syksyyn mennessä ehkä saattais saada jotain aikaan..

Oon monesti miettiny että jos 'osaisin' soittaa, niin kuuntelisinko silti jotain epämääräistä freemetsäfolkkimöykkää? Luultavasti en. Varmaankin levyhyllyt pursuilisi jotain Yngvie Malmstenin levyjä.

Ei se kyllä ihan noin mene. Kuten sanoin, olen soittanut klassista kitaraa 15 vuotta, ja musiikin teoriakin on jokseenkin hyvin hallussa. En siltikään kuuntele mitään Malmsteenia.

Asia on ehkä enemmänkin päinvastoin: kuka tahansa pystyy opettelemaan soittamaan nopeasti, mutta kaikilla ei riitä näkemys "freemetsäfolkkimöykän" tekemiseen. Ainakaan hyvän sellaisen.

Offline

#43 08.07.2006 13:47

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,948
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

DirtyBlueGene wrote:

Mumm0)))-sessioissa sain toki aikaan meteliä ihmeellisemmistäkin härpäkkeistä. Tosin siitäkin kohta 2 vuotta aikaa, osaisinkohan enää...

Smaa. Passoa oon soittanu satunnaisesti vuodesta 1997, mutta en koskaan kovin hyvn...


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#44 08.07.2006 14:29

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

DirtyBlueGene wrote:

Osasin joskus soittaa nokkahuilua vähän alusta.

yläasteen musiikkikokeessa soitin nokkahuilua nenällä  icon_eek

jookcha wrote:

Oon omistanu kitaran ~10 vuotta. Taidot on jotakuinkin samaa luokkaa kuin Phlegmillä.

täysin smaa

ILR wrote:

Nyt olis haaveissa soittaa bassoa Suomen Bardo Pondissa tai jossain matikka-stonerpumpussa. Kekkä on mukana?

icon_biggrin/

treeniluola edelleen haussa, kellään vinkkejä mistä semmosen löytäis helsingissä?

Offline

#45 08.07.2006 15:44

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

ydinaukio wrote:

Ei se kyllä ihan noin mene. Kuten sanoin, olen soittanut klassista kitaraa 15 vuotta, ja musiikin teoriakin on jokseenkin hyvin hallussa. En siltikään kuuntele mitään Malmsteenia.

Mutta sinä kyllä kuuntelet dream theatteria.

Kieltämättä olet varmaan oikeassa. Eihän siinäkään mitään järkeä ole, että treenaa nopeutta 12 tuntia päivässä, eikä anna mitään arvoa musiikin kuuntelulle.

Offline

#46 08.07.2006 15:54

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Phlegm wrote:

[quote:d0d8692181="ydinaukio"]Ei se kyllä ihan noin mene. Kuten sanoin, olen soittanut klassista kitaraa 15 vuotta, ja musiikin teoriakin on jokseenkin hyvin hallussa. En siltikään kuuntele mitään Malmsteenia.[/quote:d0d8692181]

Mutta sinä kyllä kuuntelet dream theatteria.

Kuuntelen sitä yhtä omistamaani DT:n levyä silloin, kun tekee mieli tilutella jotain nopeita juttuja. Olkaa mitä mieltä olette, mutta kyllä se on aivan saatanan hauskaa puuhaa harrastaa silloin tällöin.  icon_cool

Offline

#47 08.07.2006 16:53

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Pari vuotta olen omistanut kitaran. En osaa soittaa yhtään.

Offline

#48 08.07.2006 22:01

anzut
Member
Registered: 16.06.2005
Posts: 2,620

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Olen soittanut viulua 3-vuotiaasta asti. Enimmäkseen tietysti klassista musiikkia, mutta Oulussa asuessani kuuluin improvisaatioryhmään, jonka kanssa tehtiin kivoja performanssi/soittojuttuja, jonkin verran myös yhteistyössä esim. kuvataide- ja tanssi-ihmisten kanssa. Myös jossain (muistaakseni) nimettömässä hevibändissä soitin silloin vähän aikaa. Droneviulistin ura ei silti kiinnosta... (vrt. yksi ex-rotsi, joka suunnitteli keikkaa, jossa viulu soittaisi kolme tuntia yhtä ääntä) Tarkoitus olisi saada soittamisesta myös ammatti, puolitoista vuotta opiskelua toistaiseksi jäljellä.
Pianoa osaan soittaa jonkin verran, tosin en sointumerkeistä ainakaan sujuvasti vaan pelkästään nuoteista.

Offline

#49 15.08.2007 19:16

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

oho ostin just sähkökitaran lol apua

nyt vielä tarttis hihnan, piuhan, plektran, vahvistimen ja soittotaidon.

Offline

#50 15.08.2007 19:33

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

[quote:cc46228b04="Phlegm"]oho ostin just sähkökitaran
[/quote:cc46228b04]
linkkiä tiskiin

Offline

#51 16.08.2007 09:55

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Phlegm wrote:

soittotaidon.

Ei shinne.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#52 16.08.2007 21:38

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Nikkareille tiedoksi, että toi kirves jonka ostin on tommonen japanilainen Mayan (eli ilmeisesti ibanezin kuollut alamerkki) Lespakopio 70-luvulta. Kielet rämisee ja muutenkin on varmaan erittäin laadukas. Toisaalta en osaa soittaa säveliä puhtaasti, joten ei sillä väliä.

Tarviisin kuitenkin halvan vahvistimen.
Kumpi esim. näistä kannattais hommata:

http://www.thomann.de/fi/orange_cr10.htm
tai
http://www.thomann.de/fi/orange_microcrush.htm

Kuulokkeiden läpi noita varmaan lähinnä tulisi kuunneltua, mutta pystyisikö tota 1wattista rääkkäämään ihan täysiä, ilman että vola ylittäisi kerrostalostandardit? Entä jos kytken siihen jonkun hyperfuzzin ja luukutan, niin räjähtääkö se kappaleiksi?

Vai olisko joku muu ratkaisu parempi?

Offline

#53 17.08.2007 08:24

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Lainasin kirjastosta Radioheadin The Bends-nuottikirjan ja hämmästyin: joku osaa vielä tehdä nuotteja ihan pieteetillä. Ja onpas niillä suht kimurantteja sointuja. Tässähän sitä riittääkin kikkailemista talvella. Niin, mulla ei ole nuottikorvaa, korvakuulolta opettelu on vasta treenausvaiheessa.

Offline

#54 17.08.2007 09:24

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

[quote:09c672dc18="Phlegm"]Kuulokkeiden läpi noita varmaan lähinnä tulisi kuunneltua, mutta pystyisikö tota 1wattista rääkkäämään ihan täysiä, ilman että vola ylittäisi kerrostalostandardit? Entä jos kytken siihen jonkun hyperfuzzin ja luukutan, niin räjähtääkö se kappaleiksi?

Vai olisko joku muu ratkaisu parempi?[/quote:09c672dc18]
no jos olet 100% varma että et tule soittelemaan tuolla olohuoneen ulkopuolella niin sitten tuo 1W saattaa riittää kotimetelöintiin. keikalla tai treenikämpällä tulnee sitten räjähtämään tai ei muuten vaan kuulu tarpeeksi. ainakaan kaikille soittelijoille. et sit mieluummin toi 10w.

saundit noissa on varmaan suhteellisen karut mutta mitäpä nyt 69:llä eurolla saisi..


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#55 17.08.2007 10:32

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,243
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

[quote:7f26814752="Phlegm"]Tarviisin kuitenkin halvan vahvistimen.
Kumpi esim. näistä kannattais hommata:

http://www.thomann.de/fi/orange_cr10.htm
tai
http://www.thomann.de/fi/orange_microcrush.htm[/quote:7f26814752]

Ite en ainakaan tuohon microcrushiin laittaisi rahojani, soundi lienee aika karu. Riippuu tietty aika paljon mitä haet ja mikä on yläraja hinnalle, mutta varmaan jollain 100 euron satsauksella saa jo sellaisen, että ei heti kun soittotaitoa hieman karttuu ala vituttamaan huono styrkkari. Käytettyjä kannattaa katsoa myös ennen kuin menee ostamaan jonkun halpiksen uutena. Jos haluat kivoja efektejä samaan hintaan eikä soundin autenttisuus ole sydämen asia, niin ehkä joku mallintava pikkukombo voisi tulla kysymykseen. Tai joku Line 6 Pod tai Guitarport tyylinen ratkaisu, minkä voi iskeä suoraan koneeseen kiinni ja treenailla/nauhoitella. Muusikoiden.netissä löytyy myös reilusti nörttejä jotka mielellään vastailee tällaisiin kysymyksiin.

Offline

#56 17.08.2007 10:52

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Mä aloitin kitaran soiton joskus -86... Teoriaa opiskelin muutaman vuoden ja kävin ehkä puoli vuotta Ilkka Rantamäen kitaratunneilla. Hyvät pohjat. Siinä vaiheessa lopeting kun äijä alkoi haluta opettaa tappingia...

-91, soitettuani Jenkeissä muutamassa "kuolemattomassa" lukiobändissä kuten Bad Brians ja Mr. Tim's Band, laitoin kitaran hyllylle ja soitin muutaman vuoden vain bassoa. Helsingissä Obehöriga Vistelse Förbjuden-nimisessä Zorn-tyylisessä runkkubändissä sen yhden talven kun täällä asuin. Oli hyvä saada toi pois systeemistä nuorena.

-92 muutin Seattleen ja soittelin ekan vuoden sellaisessa sessiorytmiryhmässä. Tuli aika paljon tehtyä äänitysjuttuja ja pick up-keikkoja kaiken maailman matkustelevien trubaduurien taustalla. Ihan hirveetä paskaa enimmäkseen. Oli pakko lopettaa se homma kun musasta meni maku. Siirryin majatalonpitäjäksi...

Vapaa-aikana soitin muutamassa ihan oikeassakin bändissä, jotka olivat hyviä. Fear the Cow (bassoa) oli sellaista aika teatraalista taidekantripunkkia. Crop Circles (bassoa, banjoa, kitaraa, lap steeliä, huuliharppua...) oli aikainen esimerkki genrestä jota sitten joskus sanottiin americanaksi tai alt.countryksi tai No Depressioniksi. Ekassa No Depression-lehdessä oli juttu. Peter Blackstock, joka perusti lehden, pisti farkkunsa lahkeet buutsien sisään... Karu jätkä. Charlie X oli hauska funkkitrio (bassoa). Basso, Hammondit, Korg DSS-1 ja rummut. ja oli lukemattomia muita, joiden nimet, yms olen jo unohtanut...

Jossain tuolla Seattlen vuosilla päätin siis tarttua kitaraan uudestaan ja samalla aloin haalia muitakin kielisoittimia. Missään soittimessa en omasta mielestäni ole mikään Jarmo Saari-tason soittaja (enkä kenenkään muunkaan), mutta mandoliinia, huliharppua, erilaisia kitaroita (olen suuri baritonikitaran ystävä), banjoa, mandoliinia, lap steeliä, koneita, bassoa, jne. soitan ihan tarpeeksi hyvin omiin tarpeisiin...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#57 17.08.2007 11:51

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

arttu wrote:

Ilkka Rantamäen kitaratunneilla.

Sibelius-lukiossa minulla nämä. Eiku Rantis olikin bändimaikkana, joku toinen oli kitaramaikkana.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#58 17.08.2007 11:58

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

Crop Circles teki muuten levynsä sillä pöydällä joka on Steely Danin Countdown to Exstacyn takakannessa... icon_lol


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#59 17.08.2007 21:54

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,243
Website

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

ydinaukio wrote:

[quote:e016526061="Phlegm"][quote:e016526061="ydinaukio"]Ei se kyllä ihan noin mene. Kuten sanoin, olen soittanut klassista kitaraa 15 vuotta, ja musiikin teoriakin on jokseenkin hyvin hallussa. En siltikään kuuntele mitään Malmsteenia.[/quote:e016526061]

Mutta sinä kyllä kuuntelet dream theatteria.
[/quote:e016526061]

Kuuntelen sitä yhtä omistamaani DT:n levyä silloin, kun tekee mieli tilutella jotain nopeita juttuja. Olkaa mitä mieltä olette, mutta kyllä se on aivan saatanan hauskaa puuhaa harrastaa silloin tällöin.  icon_cool

Onko Dream Theaterin kuuntelu syntiä täällä? Taidan olla aika yksin mielipiteeni kanssa, mutta Awake on ihan pirun hyvä levy. Niiden 90-luvun levyillä on muutenkin hyvää matskua, tosin vastapainona aivan käsittämättömän juustoisia balladeja ja lyriikkoja. Pari kertaa käynyt mielessä avata progemetalliketju, mutta en ole jaksanut vastaanottaa sitä oletettavaa sentteri- ja pökälehymiökombojen hyökkäystä.

Offline

#60 18.08.2007 02:56

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tässä otsikossa pidämme meteliä -spåm

awake on ihan paska levy. on niillä hyviäkin levyjä.  colorflash

Offline

Board footer

Powered by FluxBB