#61 25.02.2016 02:22

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Moronica wrote:
Moronica wrote:

välttelen niin paljon konflikteja että jätän kertomatta tähän topikkiin mielipiteeni icon_lol ja en ole edes vielä lukenut näitä kahta sivua

liittyi nyt lähinnä siihen että tuli nyt äkkiseltään mieleen muutama kaveriartisti/bändi joiden musasta en vaan tykkää mutta NO HARD FEELINGS kenellekään

nyt rohkeesti vaan.

Smithsiähän vihataan vastaavanlaisella pieteetillä, millä jotkut vihaavat Radioheadia. Kuulun niihin tyyppeihin.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#62 25.02.2016 02:25

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

kai näistä on parempi avautua täällä ku bändeille omistetuissa topiceissa  icon_idea

mulla circle ja kaikki circleen liittyvät projektit ml. janne westerlundin soolot ja se levy millä ne sai röyhkänkin kuulostamaan paskalta. livenä piti mukadiggailla jos se "lähtis" oikeessa mielentilassa. ei lähtenyt.  sick

tekno noinniinku yleisemmin on hemmetin tylsää ja vittuuntumiskynnys sitä kuunnellessa on matala (tjeu ravintolatopic). idm-jutut kyl kiinnostaa, jos joku tahtoo laskee alakategoriaks.

Last edited by Okko (25.02.2016 02:25)


VFjVKbO.gif

Offline

#63 25.02.2016 02:28

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Okko wrote:

kai näistä on parempi avautua täällä ku bändeille omistetuissa topiceissa  icon_idea

mulla circle ja kaikki circleen liittyvät projektit ml. janne westerlundin soolot ja se levy millä ne sai röyhkänkin kuulostamaan paskalta. livenä piti mukadiggailla jos se "lähtis" oikeessa mielentilassa. ei lähtenyt.  sick

tekno noinniinku yleisemmin on hemmetin tylsää ja vittuuntumiskynnys sitä kuunnellessa on matala (tjeu ravintolatopic). idm-jutut kyl kiinnostaa, jos joku tahtoo laskee alakategoriaks.

Miten mä näen sieluni silmin sen et jossain supermassivessa on joku hirvee joukkokiima ja mitsku tägää kaikki tuntemansa paikallaolijat keikkakuvaan ja okko on siel tägättyjen seassa "mukadiggailemassa"  friends


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#64 25.02.2016 02:44

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

biggrin
tais olla flow 2010 ainoa nähty keikka circleltä, westerlundin oon nähny pari kertaa sen jälkeen ja bensiini nyt viimisimpänä.


VFjVKbO.gif

Offline

#65 25.02.2016 03:56

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

bernardblack wrote:

Tästä oon muistaakseni jossain muussakin topikissa avautunut, mut useista yrityksistä huolimatta en oo koskaan "tajunnut" My Bloody Valentinen Lovelessin erinomaisuutta.

Ai niin, tämä unohtui mainita. Pari ihan hyvää poppista siellä välissä on ja onhan Shieldsillä kivat soundit, mut bändi olis paljon kiinnostavampi, jos olisivat keskittyneet enemmän sen soundin mehusteluun ja dronejuttuihin kuin biiseihin. Oikeastaan Teksti-TV 666 vois tehdä samoin.

Ja jooh, valtaosa omista kaveribändeistä on ihan hirveän paskoja, nyt kävi näin tongue

Niin jooh ja New Order -uutisen kuullessani olin myös lopulta vähän näin: snore Parhaimmillaan toki uskomattoman kiimaista menoa, mutta toi uusin levy oli hirveän tasapaksua jöötiä käppäsillä ysäriteknosoundeilla. Näillä spekseillä ei oikein kiinnosta. icon_neutral

Last edited by Kalossimies (25.02.2016 04:01)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#66 25.02.2016 09:44

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,253
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Iggy Popin Instinct -levystä en ole ikinä kuullut kehuja keneltäkään "asiantuntijalta". Mun mielestä se on Iggyn soolouran parhaita levyjä. Iggyn ääni sopii todella hyvin tuollaiseen aavistuksen gootahtavaan hard rockiin(kin). Levyllä soittaa Sex Pistolsin Steve Jones, mutta kiertuebändissä oli tuohon aikaan Andy McCoy ja muistaakseni Hulkon Antti on myös Cold Metalin videolla icon_surprised Parhaat biisit: High on You, Lowdown, Instinct.

Rollareista oli puhetta, niillä ei ole mun mielestä yhtään alusta loppuun huippulaatuista levyä. Varsinkin kaikki blues renkutukset on  snore osastoa. Vastapainona on sitten parhaita rock biisejä ja balladeja joita on ikinä tehty. Levyistä omia suosikkeja on vähemmän kehuttu Goats Head Soup. Pitää kuunnella toi Porvoon turkkilaisen mainitsema Black and Blue joku päivä.

Zeppeliniin ekoihin levyihin pätee samat sanat kuin Rollareihin: blues kappaleet on tylsääkin tylsempiä. IV ja HotH on sen sijaan lähes täydellisiä alusta loppuun. Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.

Iron Maidenista: Paul Di'annon aikainen Killers on niiden paras levy, vaikka Bruce aikakaudellakin on monia hyviä tekeleitä.

Last edited by Firon (25.02.2016 09:45)

Offline

#67 25.02.2016 09:47

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Kalossimies wrote:
bernardblack wrote:

Tästä oon muistaakseni jossain muussakin topikissa avautunut, mut useista yrityksistä huolimatta en oo koskaan "tajunnut" My Bloody Valentinen Lovelessin erinomaisuutta.

Ai niin, tämä unohtui mainita. Pari ihan hyvää poppista siellä välissä on ja onhan Shieldsillä kivat soundit, mut bändi olis paljon kiinnostavampi, jos olisivat keskittyneet enemmän sen soundin mehusteluun ja dronejuttuihin kuin biiseihin. Oikeastaan Teksti-TV 666 vois tehdä samoin.

Ai, mun ohuen Teksti-tv-tuntemuksen perusteella sanoisin, että ne paskat soundit pilaa niillä koko jutun. Livenä toimi paremmin ja olin jo hieman innostunut viime kesän Sideways-keikan jälkeen, mutta biisit kuulostikin sitten kotona tosi latteilta.

Offline

#68 25.02.2016 09:54

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Uudet housut ja paita wrote:
rc-lungen wrote:

Nii, oon myös varmaan ainoa ihminen koko Suomessa, jolla ei ole heti hirvee kiima siitä että New Order tulee Flowhun.

Täällä toinen.

Kolmas. Jos Hooky olisi mukana, ei sekään varmaan mitään valtavaa kiimaa olisi nostanut, mutta olisin toki saattanut ostaa Flow-jipun ton perusteella. Varmaan menen katsomaan juu, jos nyt Flow'hun ylipäänsä menen eikä mitään parempaa samana aikaan ole tarjolla. Vähän sama kuin Pixiesin kanssa, Kimitön Pixies ei jaksa kiinnostaa yhtään vaikka bändinä sinänsä mulle tärkeimpiä .

Circlen nykymeno ei nappaa kans yhtään, ihan hirveää. Alkupään jutut toki jees. Janne Westerlund soolona on kans kauhea. Musa jo itsessään hirveän väsyttävää paskaa, enkä voi sietää sen ääntä.

Offline

#69 25.02.2016 10:08

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,103

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

-suurin osa shoegaze-bändeistä ei oikein uppoa. en vaan tajuu.
-neutral milk hotellia ja slinttiä en oo ikinä osannut, yritetty on
-suede ei kiinnosta
-drive like jehu on jotenki ärsyttävää
-kate bushin director's cut on helvetin hyvä levy

Last edited by jookcha (25.02.2016 10:08)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#70 25.02.2016 10:13

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

AC/DC !!! kaikkien keskikaljajunttien superbändi. ensin vedetään pohjat kotona ja luukutetaan tätä ja sit mennään lähipubiin jatkoille ja tullaan kotia kontaten ja oksennellen makkaraperunat tienposkeen tai rappukäytävään. siis hieman kärjistetysti icon_biggrin

Depeche Mode kans... voi voi. Cheekistä puhumattakaan (niin hirveetä aivoraiskausta että meinaa räjähtää koko pää äänen alle joutuessa: esim. bussissa, odotushuoneet yms).

Mutta koska normaalistikaan en juuri kuuntele tälläisiä pop-orkestereja on aikalailla mieletöntä näistä valittaakaan.  Mutta koska tämä topic on olemassa, päästetään höyryjä ilman järkeä. to be continued

Offline

#71 25.02.2016 10:25

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Kalossimies wrote:

- Lulu on helvetin hyvä, Metallican paras levy sitten niiden vanhojen, koska onhan ne nyt bändin totaalisesta vastenmielisyydestä ihan hyviä levyjä.

En tiedä miten suhtautuisin Metallicaan ellen olisi ns. herkässä iässä kuunnellut sitä. Varmaan halveksuisin. Sama Iron Maidenin kanssa. Kuuntelen bändiä harvoin, mutta silloin kun kuuntelen, siinä on tietty määrä nostalgiaa mukana. Tai se sillai tuttua ja turvallista kuin vain ala-asteella omaksuttu musa voi olla.

Kalossimies wrote:

- Bergmanin luovuus on riittänyt suunnilleen kahteen levyyn, mutta ne ovatkin sitten olleet täysosumia. KH77:n Huoltoasemalevy ja Pää Kii ovat mestariteoksia, mut kaikki sen ympärillä on vähe niin ja näin. Joni Ekmanin 82-Datsunin kasettipesässä hapertunutta rämpyttelyä en jaksa yhtään, ja noi muut ton nynnypunk-aallon jutuista oli kans kamalan tylsiä.

Pitää korostaa, että mä en sinällään kritisoi kenenkään tekemisiä tai kuuntelemisia. Noilla nynnypunk-aallon jutuilla on omat valintansa ja vittuuks ne mulle kuuluu, mun pointti on vaan se en henk koht YMMÄRRÄ tota tai sitä hypeä mitä ne saa osakseen. Ja ymmärrän kuitenkin aika montaa musaa josta en tykkää. Pää Kii täyspitkä on hieno levy aika monella tavalla, Kakkiksella on jotain täysosumia kans.

Mietin aamulla että onko olemassa musatyyliä jota ihan aidosti halveksuisin ja tän keksin: rokkabilly ja kaikki sen johdannaiset. Cramps on poikkeus. Ja taas kerran, vittuuks se mulle kuuluu jos joku sitä harrastaa, mutta se on niin monella tasolla esteettisesti jne VÄÄRIN et en vaan pysty. Joku Stray Catsikin on aivan tajuttoman rasittavaa musaa.

Offline

#72 25.02.2016 10:41

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,315
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Firon wrote:

Zeppeliniin ekoihin levyihin pätee samat sanat kuin Rollareihin: blues kappaleet on tylsääkin tylsempiä.

kippis

en edes tajua miksi omistan 2 ekaa zepukkalevyä, en ikinä kuuntele niitä, kakkosta joskus symppasin periaatteesta ku se oli kuulemma kurt kobainin suosikki (samasta syystä lainasin joskus kirjastosta aerosmithin rocksin; ihan hirveetä skeidaa icon_lol tosin en usko että on kovin poikkeava mielipide).

jos nyt tämmöisen tunnustuksen vielä: the 13th floor elevatorsia pidetään yhtenä ekoista psykebändeistä, ja niin ehkä on, mut mun mielestä aika tylsää ja yliarvostettua musaa, ei ole koskaan kunnolla iskenyt. rokyn jotkut soolojutut paljon parempia.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#73 25.02.2016 10:52

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

En edes lähde Zeppareihin ja Rollareihin. Mulle riittää tollasena myyttisenä pappabändinä ihan hyvin joku Sonic Youth, vaikka oon ihan jopa kerran livenäkin nähnyt.

Last edited by rc-lungen (25.02.2016 10:53)


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#74 25.02.2016 11:04

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä

Offline

#75 25.02.2016 11:05

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Tää nyt ei ole mikään OMG SYVINTÄ PASKAA MITEN VOI OLLA, mutta

Gories

Tympeetä rämpytystä.

Offline

#76 25.02.2016 11:15

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,253
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

psykokarkki wrote:

aerosmithin rocksin; ihan hirveetä skeidaa icon_lol tosin en usko että on kovin poikkeava mielipide).

Loistava levy ja bändi. Pitäis kai perustaa ketju "yksinpuhelua hard rockista"  icon_surprised

Kotimaisista punk jutuista ei kovin moni kiinnosta mua. Pää Kii deby oli ihan jees, mutta 2000 -luvun paras kotimainen punk levy on kuitenkin Lebakon Elävien kuolleiden yö.

Rollins Bandin End of Silence, Weight ja Come in and Burn on mun mielestä parempia kuin mikään Black Flagin levy.

Offline

#77 25.02.2016 11:19

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,315
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

OMHASVAHAKSHA wrote:

musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä

tulihan se sieltä icon_lol peuk

täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi, tai siis periaatteessa hevistä en ole koskaan tykännyt, mutta aina löytyy poikkeuksia eli hyviä bändejä, jotka jossain mielessä voidaan laskea heviksi.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#78 25.02.2016 11:27

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,009

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

psykokarkki wrote:
OMHASVAHAKSHA wrote:

musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä

tulihan se sieltä icon_lol peuk

täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi, tai siis periaatteessa hevistä en ole koskaan tykännyt, mutta aina löytyy poikkeuksia eli hyviä bändejä, jotka jossain mielessä voidaan laskea heviksi.

mites panhuilumusiikki?


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#79 25.02.2016 11:32

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,253
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

psykokarkki wrote:

täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi

Ei kovin montaa täysin kiinnostamatonta genreä tule mieleen ja tällee keski-iän lähestyessä olen oppinut kuuntelemaan eri tyylejä kärsivällisemmin. Yksi viime vuosien oivallus itselläni on ollut suhtautua haastaviin levyihin vähän niin kuin leffoihin, eli ne voi kertakuuntelunakin olla antoisia, ihan että tietää mistä on kyse. Aiemmin tuli helposti lopetettua kuuntelu parin minuutin tai biisin jälkeen jos tuntui siltä että levy ei tule päätymään tehosoittoon.

Offline

#80 25.02.2016 11:38

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,315
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

barton_funk wrote:
psykokarkki wrote:
OMHASVAHAKSHA wrote:

musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä

tulihan se sieltä icon_lol peuk

täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi, tai siis periaatteessa hevistä en ole koskaan tykännyt, mutta aina löytyy poikkeuksia eli hyviä bändejä, jotka jossain mielessä voidaan laskea heviksi.

mites panhuilumusiikki?


kohdasta 3:12 eteenpäin cheer21


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#81 25.02.2016 11:41

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,103

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

cmx on maailman tärkein yhtye


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#82 25.02.2016 11:45

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,566

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Oon koittanu Sigur Rósia ja en saanu otetta. Radiohead ei oo koskaan tuntunu kovin kiinnostavalta tai merkittävältä. CMX:ää ei vaan jaksa kuunnella, vaikkei se nyt huono ole. Robert Plant pilaa Led Zeppelinin, muuten vois ehkä toimia. Yesin Going For The One on kamala levy. Faithless on yksi merkittävimmistä ja tärkeimmistä 90-luvulla alottaneista bändeistä.

Offline

#83 25.02.2016 13:27

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Posts: 2,064
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

rc-lungen wrote:

En edes lähde Zeppareihin ja Rollareihin.

Zeppelinillä on yksi loistava biisi, Kashmir. Sen sijaan niitä velttoja blueseja ja kitararunkkauksia en jaksa ollenkaan.
Rollareilla on yksi maailman parhaista rock-laulajista, mutta oikeasti hyviä biisejä on aika vähän. Se haukuttu psykedelialevy oli ihan kiva.

Äskettäin kokeilin pitkästä aikaa Stone Rosesin debyyttiä. En jaksanut loppuun asti.

Offline

#84 25.02.2016 14:04

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

jookcha wrote:

cmx on maailman tärkein yhtye

Noniin topikki lukkoon


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#85 25.02.2016 14:40

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Vihaan kitarasooloja. Kaikenlainen tiluttelu on ihan snore

Offline

#86 25.02.2016 15:20

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009
Posts: 9,325

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Oasis on ihan paska. Aerosmith, Mötley Crüe ja Kiss hiton hyviä. Räjäyttäjät ja Pää kii ihan skeidaa.
Kauko Röyhkä on ihan vitun rasittava hahmo ja huonoa musaa.

Offline

#87 25.02.2016 15:24

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

def juxin jutut on vähän yhdentekeviä, tykkään enemmän lil waynesta kun tommosesta aitoilusta. siitä tulikin toinen mieleen, eli lil wayne on kautta aikojen top5 räppäreitä.


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#88 25.02.2016 15:25

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009
Posts: 9,325

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Olariräp myös ihan perseestä.

Offline

#89 25.02.2016 15:35

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

grateful dead on kaikkien aikojen paras bändi. räjäyttäjät ei rokkaa ja nousiaisen tekemiset täysin yhdentekeviä, samoin bergmanin. beyonce on paska laulaja. new order, pet shop boys, nick cave, kanye west, smiths = kaikki semmosta 2/5-tason kamaa.

Offline

#90 25.02.2016 15:37

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Niin joo, Jukka "Suomirockin pelastaja" Nousiainenkin pääsi mun haukkumalistalta unohtumaan.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

Board footer

Powered by FluxBB