You are not logged in.
Xela - In Bocca Al Lupo
se oli vaan back at ya, kun en tajunnut missä merkityksessä käytit sitä sen FACT-miksauksen yhteydessä sivupari takaperin, ja joo ei itelläkään ihan loppuun asti kolahda. Goddess Eyes on kiva
Ai niin joo! Käytin sitä muistaakseni, kun quottasin jäbää samaa miksausta kuunnellessani, mutta eihän se kuva tullutkaan näkyviin (linkki vaan), mistä
Last edited by Folkhälsan (28.02.2012 15:15)
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
pantha du prince - this bliss, vitun hyvä levy
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Zola Jeesusta.
Sent from my iPhone 16
Vuoden nuori muotoilija.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
en ole kolmekybänen emoboy
hyvin alkanut sivu
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
how they run this show.
jatkuu
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
how they run this show.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.