You are not logged in.
Yritin kans eilen. Kävi vähän sietämättömäksi aika nopsaan. Se sama kompressointikikka joka biisissä.
Last edited by Folkhälsan (25.07.2012 14:23)
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
bzort glorf bööth
hehe vaihteeksi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
toi shackletonin mix on kans yks parhait tän vuosituhannen äänilevyjä joita oon kuullut.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eläkeläisiä aamutuimaan
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vuoden nuori muotoilija.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ toi on kyl vitun komee vinyyliboksina, samoin kuin vitun kova, kiitos hezmalle myymisestä
Niio, ostin joskus levymessuilta kympillä, kiitos ruotsalaisille myymisestä
mahdollisesti maailman paras albumi :rockhands:
vaihdoin bisseen, täähän on sitä kaljanjuontimusaa
bzort glorf bööth
^ toi on kyl vitun komee vinyyliboksina, samoin kuin vitun kova, kiitos hezmalle myymisestä
On! Vois illan päälle jälkifiilistelyinä pyörittää, mitä nyt olumppijalaisten seuraamiselta ehtii. Nyt kuitenkin tämä:
Harvemmin oon ollut minkäänlaisesta modernista rnbstä innoissani, mut täähän on ihan tyylikästä kamaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"