You are not logged in.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Demdike Stare - Elemental
Vuoden nuori muotoilija.
Voi HERRANJESTAS mikä puhdistus tää levy! Taitaa panna vielä listoja uusiksi!
Vuoden nuori muotoilija.
toi vaatis kyl uusintakuuntelua vielä, jotenkin en koko kokkarista tykänny, mut ne III & IV -osat EP:stä oli muistaakseni aika kovia. Mut joskus tammi/helmikuussa kuunneltu viime vuonna...
Mulle tää toimii jotenkin paremmin kuin aiemmin kuulemani Demdike-jutut. Näppituntuma olisi, että tässä tempojen ja tyylien puolesta monipuolisempaa tavaraa kuin aiemmin kuulemillani Demdika Stare -julkaisuilla.
Vuoden nuori muotoilija.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oikean rytmin kiinni
Mangojauhe goddamn.
Oikean rytmin kiinni
otin ison läjän uusia vinyyleitä tänne mökille, avasin kaljan ja ajattelin just pistää RÄJÄYTTÄJIEN albumin soimaan, mutta sepä onkin juuri unohtunut kaupunkiin
suunnitelman vaihdos, tilkka viskiä lasiin ja peltin uusi eepos pyörimään turpa kii mä olen pelti kii
^ Nyt on kyllä niin komea kansi että! Mikäs toi bändi on?
Hyvää menininkiä tämä Uhrijuhlakin. Keikka Tavastialla oli vähän karismaton, mut tekstit ja yleinen superbändihulinafiilis jäi mieleen. Levyltä kuulostaa tosiaan ainakin kovalta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
^ toi bändi on siis pelt
semmosta drone-jutskaa, edesmenneen jack rosen vanha bändi jossa mukana myös black twig pickersin porukkaa.
Vinyyliltä kelanauhalle siirrettyä Rust Never Sleepsiä. Ei mitään järkee mutta fiilikset nousussa.
Vinyyliltä kelanauhalle siirrettyä Rust Never Sleepsiä. Ei mitään järkee mutta fiilikset nousussa.
yksi parhaista ensipostauksista
tääl soi indonesialainen muza
Inhottavaa tuottaa pettymys mutta olen nimimerkki Kenkän kakkosnikki, en uusi asiakirjoittaja. Nyt menee Matteah Baimin Laughing Boy.
oliko pakko heti kertoa
täällä soi edelleen indonesialainen pop nostalgia, joten sikälikin taas yksi turha spämmi
^ toi bändi on siis pelt
semmosta drone-jutskaa, edesmenneen jack rosen vanha bändi jossa mukana myös black twig pickersin porukkaa.
Kannen perusteella arvelinkin jonkinsorttista drone-meininkiä. Täytyypä tsekata.
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Oikean rytmin kiinni
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
En tosin kasetilta
Last edited by Kalossimies (05.02.2013 22:27)
Nälkä.
Vuoden nuori muotoilija.