You are not logged in.
nore on omien sanojensa mukaan drink champ
http://www.spin.com/sites/all/files/131 … over-1.jpg
piirtelen samalla kuvia avaruusaluksista ja ulkoavaruuden velhoista
no niin kuva skanneriin ja foorumille
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vaikea sanoa vielä onko tää hulluutta vai neroutta, hyvin mahdollisesti molempia. Parin vuoden takainen By the Throat on kyllä ihan kaikkien aikojen suosikkeja.
Your eyes / like crashing jets
ateenan lentokentällä hirveintä muzakia
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olen aina rakastanut tämän levyn haukuttuja soundeja. Ja sitten tietysti kitaristi Adrian Belew ja viulisti Simon House ovat aivan mahtavia.
Last edited by EndloseAngst (11.06.2014 23:53)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuonna 1974 julkaistu levy, jonka laulajan väitettiin olevan Jim Morrison (joka siis olisi ollut yhä elossa vuonna 1974). Kieltämättä laulajan ääni kuulostaa melkoisesti Morrisonilta.
Näin viime yönä unen, jossa tapasin Jim Morrisonia muistuttavan miehen. Heti päivällä kirjoitin tästä aiheesta novellin. Mainitsin siinä myös bändin, jonka laulajaa väitettiin Morrisoniksi.
Last edited by EndloseAngst (12.06.2014 22:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
DANG MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ja viimeinkin vinyyliltä
Viimeinen ja minun mielestäni myös paras Serge Gainsbourgin säveltämä ja sanoittama levy. Ilmeisesti aika harvat ovat tästä parhaudesta samaa mieltä minun kanssani. Kauhistelevat 80-90-lukujen vaihteen soundeja ja ylistävät Melody Nelsonia (joka tietysti on myös loistava levy). Tämä levy on Gainsbourgia kauneimmillaan ja surumielisimmillään.
Kirjoitin tällä foorumilla vastauksen yhteen Crosby, Stills & Nash -kirjoitukseen. Esiin nousi tietysti Neil Young. Olen kuullut häneltä kokonaan aika monta levyä. Täytyy silti myöntää, että olen suurimmaksi osaksi pitänyt häneltä vain yksittäisistä biiseistä. Harvest-klassikon voisin taas kuunnella. Samoin sen yhden heinähattukantrilevyn. Kraftwerk-vaikutteinen Trans on kuitenkin minusta yksi maailman parhaista levyistä. Kun soitin sitä kerran yhdelle (nyttemmin entiselle) kaverilleni, hän sanoi ymmärtävänsä hyvin, miksi se on monien Neil Young -fanien inhokki ja minun suosikkini.
Ja tuo kansikuva on aivan mahtava! Nostan sen nyt esiin minun seinälläni olevassa vinyylilevyhyllyssä, jossa näkyy kerrallaan viisi levyä.
Last edited by EndloseAngst (14.06.2014 23:24)