You are not logged in.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vuoden nuori muotoilija.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kaikki Beach Boys -klassikot mukaanlukienkin tämä on yksi Brian Wilsonin parhaista levyistä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
http://www.cyberpunkreview.com/wp-conte … -trans.jpg
Kirjoitin tällä foorumilla vastauksen yhteen Crosby, Stills & Nash -kirjoitukseen. Esiin nousi tietysti Neil Young. Olen kuullut häneltä kokonaan aika monta levyä. Täytyy silti myöntää, että olen suurimmaksi osaksi pitänyt häneltä vain yksittäisistä biiseistä. Harvest-klassikon voisin taas kuunnella. Samoin sen yhden heinähattukantrilevyn. Kraftwerk-vaikutteinen Trans on kuitenkin minusta yksi maailman parhaista levyistä. Kun soitin sitä kerran yhdelle (nyttemmin entiselle) kaverilleni, hän sanoi ymmärtävänsä hyvin, miksi se on monien Neil Young -fanien inhokki ja minun suosikkini.Ja tuo kansikuva on aivan mahtava! Nostan sen nyt esiin minun seinälläni olevassa vinyylilevyhyllyssä, jossa näkyy kerrallaan viisi levyä.
hieno levy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Juhannusooppera Nürnbergin mestarilaulajat. Päätin lopulta kuunnella siitä Rudolf Kempen johtaman klassikkolevytyksen, koska Kempen tyyli viehättää minua juuri tällä hetkellä. Harkitsin Hans Knappertsbuschin levytystä, jossa on paremmat Sachsin ja Stolzingin esittäjät (Paul Schöffler ja Günther Treptow).
oisko paras näistä comeback-levyistä? tosin 2 uusinta vielä kuulematta...
Aika monet tämän foorumin ihmiset varmaan arvaavat, mistä minä keksin, että tämä levy pitäisi kuulla.
Kuuntelen Hesarin unohtuneiden levyjen listoilla olevia levyjä, jotka kirjoituksen perusteella vaikuttivat kiinnostavila. Äsken kokeilin Chillumia, mutta sen instrumentaaliproge ei oikein innostanut. Siitä siirryin aivan erilaiseen levyyn, joka kuulostaa oikein hyvältä. David Acklesin musiikki saattaisi hyvinkin vedota esimerkiksi Randy Newmanin, Van Dyke Parksin ja jopa 60-luvun Scott Walkerin ihailijoihin. Acklesin tyyli on kyllä näitä romanttisempi ja perinteisempi, mitä en sano huonossa mielessä.
Tämän jälkeen voisin kokeilla taas jotain listalla olleista progelevyistä.
Last edited by EndloseAngst (24.06.2014 00:19)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … gothic.jpg
Kuuntelen Hesarin unohtuneiden levyjen listoilla olevia levyjä, jotka kirjoituksen perusteella vaikuttivat kiinnostavila. Äsken kokeilin Chillumia, mutta sen instrumentaaliproge ei oikein innostanut. Siitä siirryin aivan erilaiseen levyyn, joka kuulostaa oikein hyvältä. David Acklesin musiikki saattaisi hyvinkin vedota esimerkiksi Randy Newmanin, Van Dyke Parksin ja jopa 60-luvun Scott Walkerin ihailijoihin. Acklesin tyyli on kyllä näitä romanttisempi ja perinteisempi, mitä en sano huonossa mielessä.Tämän jälkeen voisin kokeilla taas jotain listalla olleista progelevyistä.
Tää just kiinnostaakin eniten tolta koko listalta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oikein kivan kuuloista 60-luvun lopun poppia, jossa on hiukan jazz-vaikutteita. Kuulin väitettävän tätä progeksi, mutta sitä puolta en juurikaan kuule tässä. Mukana on myös höpsömpi puoli, joka saattaa useammalla kuuntelulla muodostua rasittavaksi.
Last edited by EndloseAngst (24.06.2014 22:47)
Tamam Shudiin törmäsin aivan vahingossa, kun luin Australiassa 40-luvulla sattuneesta tunnistamattoman miehen kuolintapauksesta (http://en.wikipedia.org/wiki/Taman_Shud_Case). Outo ja kiinnostava tapaus, jonka mukaan tämä 60-70-lukulainen bändi on ilmeisesti ottanut nimensä. Muutaman ensimmäisen biisin perusteella musiikki on oikein hyvää progen suuntaan menevää rockia.
Last edited by EndloseAngst (24.06.2014 23:13)
^ wow, kerropa lisää tosta
Ittellä: