You are not logged in.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostin tämän levyn siinä vaiheessa, kun koko maailma oli jo unohtanut Babylon Zoon olemassaolon. Hinta oli yksi. En kuitenkaan muista valuuttayksikköä. Se saattoi olla markka tai euro tai punta. Levyn konerock-soundit kuulostavat erittäin 90-lukulaisilta, mutta eivät välttämättä huonossa mielessä. Spaceman-hitti ei edes ole levyn ainoa hyvä biisi.
Yksi parhaista levyistä. Vaikka Laibach kieltämättä kuuluu niihin bändeihin, joilta on vaikea nostaa yhtä levyä muiden yläpuolelle. Kaikki ovat joko hyviä tai loistavia.
gleeshiä ei voi enää kuunnella ilman ettei päässä pyöri sen tanssi kohtausta flackon multiply videolla
Last edited by DEVILETERNAL (06.10.2014 13:45)
Törkeen hyvä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Suosittelen tätä levyä masennuslääkkeeksi. Tästä tulee aina hyvälle tuulelle.
Van Dyke Parks signeerasi levyn Lontoossa vuonna 2010 konserttinsa jälkeen. Sitten hän alkoi selittää jotain kuvassa olevan tien väristä. En oikein ymmärtänyt, mitä hän selitti. Vaikutti siltä, että se väri oli kovinkin tärkeä asia.
Job Karma: Ebola
Tää
Vuoden nuori muotoilija.
Olen tiennyt tämän bändin vaikka kuinka kauan, mutta aiemmin olen kuullut heiltä vain yhden biisin, Gone Daddy Gone (jonka kuulin ensin Gnarls Barkleyn versiona). Se on niin hieno, että päätin kuunnella kokonaan sen levyn, missä se on. Tämä on kyllä suurimmaksi osaksi aika erilaista kuin se biisi. En oikein innostu.
^hieno levy
en oo muuta levyä noilta kuunnellutkaan
Last edited by barton_funk (09.10.2014 20:47)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Neptuges - Majakka
Vuoden nuori muotoilija.