You are not logged in.
ei hullumpi levy ja my bloody valentinen map ref suunnilleen maailman paras biisi mutta senhän kaikki jo tiesikin. yllättävän hyviä nää muutkin versiot enimmäkseen.
Joskus tykkäsin Goldien 20-minuuttisesta Timeless-biisistä ja siitä pätkitystä Inner City Life -hitistä. Olen kuullut aiemmin yhden CD:n version tästä levystä. Nyt kuuntelen Spotifystä tuplaversiota. Alkaa kyllä vähitellen kyllästyttää. Mutta se yksi biisi on edelleen hieno. Olen jo pitkään ajatellut, että pitäisi yrittää kuunnella Saturnz Return -levy, jolta muistan kuulleeni vain sen biisin, missä on Bowie. Se yksi tunnin mittainen biisi sekä kiinnostaa että pelottaa. Tämä debyyttilevyn kuunteleminen ei ehkä kannusta Saturnz Returnin kuuntelemiseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Olen aina halunnut pitää Doorsista enemmän kuin olen oikeasti pitänyt siitä. Nyt kuitenkin tämän levyn kolme ensimmäistä biisiä kuulostivat ihan loistavilta. 20th Century Fox taas tuntui oudolta, koska olen tottunut kuulemaan sen Pandora's Boxin versiona (Jim Steinmanin tuottamana). Ja nyt Alabama Song Weillin ja Brechtin oopperasta Mahagonnyn kaupungin nousu ja tuho. Lapsena luin kirjaa, jossa oli oopperoiden juoniselostuksia. Luettuani Mahagonnyn kaupungin nousun ja tuhon kysyin äidiltäni, mikä on sähkötuoli. Hän kertoi ja minä järkytyin.
Kirjoitin kesällä Jim Morrisoniin liittyvän novellin. Haluaisin saada julkaistua sen jossain. Tai haluaisin edes pistää sen nettiin luettavaksi. Tälle foorumille?
Kirjoitin kesällä Jim Morrisoniin liittyvän novellin. Haluaisin saada julkaistua sen jossain. Tai haluaisin edes pistää sen nettiin luettavaksi. Tälle foorumille?
laita ihmeessä, täällähän onkin aika monta doors-topikkia.
Tästä löytyi joskus tulehtunempi ja paljon punkimpikin versio. Tää on vähä vaisu...
EndloseAngst wrote:Kirjoitin kesällä Jim Morrisoniin liittyvän novellin. Haluaisin saada julkaistua sen jossain. Tai haluaisin edes pistää sen nettiin luettavaksi. Tälle foorumille?
laita ihmeessä, täällähän onkin aika monta doors-topikkia.
Joo taidan laittaa sen tänne.
Nyt sitten soi The End. Sen taas olen tottunut kuulemaan Nicon versiona. Ehkä se on Doorsin paras ja omaperäisin biisi. Minulle on noussut tärkeäksi myös Touch Me, jota ei kai yleisesti arvosteta. Se on sellainen, joka nousee minulle mieleen, vaikka en edes kuuntele Doorsia vuosiin.
Kokonaisuutena varmaan debyyttiä parempi. Unohtumattomia hetkiä taas taitaa olla vähemmän.
We want the world and we want it ------ now?
Olikohan tämä viimeinen hetki, kun Morrison halusi maailman? Seuraavalla levyllä vielä ehkä. Sitä seuraavalla ei missään tapauksessa.
Last edited by EndloseAngst (07.02.2015 22:02)
^paras Doorsin levy.
nyt soi:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
how they run this show.
Työlinjan jonotusmusana tämä hirvitys
vittu ku innostuin tracklistiä lukiessa että kahessa biisissä olis lil b vierailemassa thuggerin kanssa, mutta on joku FEIKKI lil b
taitaa olla guccin verset lopussa, kun se on kaiketi jjollai parilla biisillä mukana lol
Sufjan Stevens - Illinoise
how they run this show.
Cosmo Jones Beat Machinen uutuutta.