You are not logged in.
Ultimate Spinachin ekaa levyä just ny.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
uus paypal
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuuntelen Beatlesia aika harvoin. Dynamossa soi Tomorrow Never Knows, ja halusin kuunnella Revolverin kokonaan. Kuulostaa hyvältä, kun kuuntelen sitä pitkästä aikaa. Jotenkin se ei tunnu minun korvissani niin puhkisoitetulta kuin monet Beatlesin biisit. Here, There and Everywhere on ihana.
Maailman paras live-levy (ei sillä, että 27 vuotta vanhempi Ein Schauspieler olisi yhtään huonompi).
WHAT WOULD YOU DOOO-OOOO
WHAT WOULD YOU DOOOO-OOOO-OOOOOO
parasta sunnuntaimusaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Built to Spill - Living Zoo
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rahmaninovin, Taikovskin ja Musorgskin musiikki on kovasti kuuntelussa, koska pidän heistä esitelmät maaliskuussa. Mielelläni mainostaisin näitä esitelmiä tällä foorumilla. Mutta en tiedä, millä osastolla. Enkä tiedä, olisiko se soveliasta.
^eiköhän noita voi jossain mainostaa. eiköhän keikkamainoksiin voi ilmoituksen laittaa.
itsehän kuuntelen
Rumban nettisivulla oli juttu yhden hitin ihmeistä. Siitä innostuneena päätin kuunnella tämän levyn. Täytyy kyllä myöntää, että kaipasin muiltakin biiseiltä Your Womanin trip hop -vaikutteista tyyliä enkä akustisia kitaroita. Kyllä tämä silti saattaisi olla ihan hyvä levy. Ehkä pitää yrittää unohtaa ennakko-odotukset ja kuunnella loput levystä avoimin korvin. Siis tämä "bändi" on esiintynyt vuonna 2006 Dynamossa? Jos esiintyisi vuonna 2015, niin ehkä voisin jopa mennä katsomaan.
Lorenzo Senni - Superimpositions
Vuoden nuori muotoilija.