You are not logged in.
Vuoden nuori muotoilija.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^mun mielestä toi kamasin levy on varsin kovaa kamaa, vaikka oma optimipituus albumille on noin 30-40min niin tuo kolmituntinen heilahtaa aivan hujauksessa. ooks kuunnellut thundercatin uusinta projektia? mä en ole ehtinyt, mutta eikös herbie ole tuossa hakkaamassa koskettimia.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ajattelin kuunnella kaiken, mitä Anna Krab on tehnyt. Tämä on lo-fi-tyyppistä musiikkia Udmurtiasta. Nyt on menossa Full of Mad.
Ladattavissa täältä.
Last edited by EndloseAngst (20.07.2015 14:26)
Onko tuo Chelsea Wolfen levy ilmestynyt tai kuunneltavissa jossain? Jossain sanottiin, että ilmestymispäivä olisi 7.8.
Last edited by EndloseAngst (20.07.2015 14:30)
vuotanu vaa vähän aikasin
En ole juurikaan kuunnellut Kingston Wallia. Joskus aikoja sitten taisin kuunnella jonkun heidän kolmesta levystään, mutta se ei tehnyt mitään erityistä vaikutusta. Vähän aikaa sitten kuuntelin heidän toisen levynsä enkä innostunut. Se kuulosti sellaiselta Hendrix/Zeppelin/Cream -vaikutteiselta musiikilta, joka ei yleensä oikein innosta minua. Viime viikolla luin Valonkantajat-kirjan ja kiinnostuin Petri Wallin elämästä. Päätin sitten ottaa kirjastosta hänen elämäkertansa. Ajattelin, että ehkä pitäisi ottaa yksi levykin. Päädyin tähän kolmanteen. Yllättäen se kuulostaa aika hyvältä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?