You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
EndloseAngst wrote:Silti täytyy myöntää, että Petri Wallin elämäkerta oli vielä tätä levyäkin jännittävämpi kokemus.
se oli kyllä! mutta samalla myös syvensi tämän trilogyn mystisyyttä
Mä ehkä toivon, että en olis lukenu elämänkertaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Melvinsin Lysol LP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jean-Babtiste wrote:Melvinsin Lysol LP
Jean-Babtiste wrote:Itsehän postaan tätä nyt kuuntelen topikkiin vain kommenttien kera ja ilman kuvia, sillä kuuntelemieni levyjen kansia ei edes löydy interwebistä
Joskus teen poikkeuksia, esim. Nyt soi Weld
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Joo aiemmin soi rich hopkins & the luminarios: el paso cd
Nyt Cardinals Folly: Holocaust of ecstasy and freedom cd
Claude Debussyn preludeja Claudio Arraun soittamana. Tänään on sata vuotta Debussyn kuolemasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En oo aiemmin kuunnellukaan Wipersia.
Hyvä levy kyl
Turkey / 70s / Fast komennoilla täällä http://radiooooo.com/
näppärä websivu muuten maailmanmusiikin tsekkailuun eri vuosikymmeniltä ja eri paikoista
liekö tää ny sit blackmetallia viikinkivaikutteilla, vaiko viinkinkimetallia blackmetalvaikutteilla?
EDIT: vähä tylsäks alko käymään jo alle puolessa välissä albumia, mut kuuntelen loppuun asti, mut tuskin tulee tarvetta palata levyn pariin uudelleen.
Last edited by ba (02.04.2018 13:03)
No voi saatana, se Peter Baumannin Strangers In The Night!
on sitä parempaakin kuultu mut toi a-puolen päättävä time machine ei ollut hullumpi
No voi saatana, se Peter Baumannin Strangers In The Night!
![]()
on sitä parempaakin kuultu
mut toi a-puolen päättävä time machine ei ollut hullumpi
parhaat biisit puolien lopuissa, mullahan oli ennestään toi nimibiisi sinkkuna, ja levyn päättävä welcome on sen b-puoli. tuttu biisi ja yllättävän hyvä näin pitkästä aikaa.
virittäydyn kohti hiljaista iltaa ja rentoutumista
intron jälkeen lähtee päästä kuonaa
EDIT: tää on muuten INTIASTA!!!! olin unohtanu ton bändin nimen, mut nyt muistan et kuuntelin näitten jotain demoa pari viikko sitten ja se oli kyl melekosta mökää.. kannattaa tzchekata
Last edited by ba (03.04.2018 21:25)
"miksi olen näin emo kolmekybäsenä so not"
-jookcha
how they run this show.
"Siinä menee toisella hyppääjällä nilkka kipeäksi"
- muistaakseni minä bändin topikissa
bzort glorf bööth
"Siinä menee toisella hyppääjällä nilkka kipeäksi"
- muistaakseni minä bändin topikissa
Muistan tämän. Puhuit jotain naisoletetusta.
how they run this show.
Omaan korvaan tolla levyllä (siis Brand New'n Science Fiction) on ekat kaksi biisiä ehkä paras levyn aloitus ikinä, kun se eka biisi kasvaa tosi hienosti ja sit vielä se kasvu jatkuu tokassa biisissä. Taitavat muuten noi ekat kaksi biisiä kestää yhteensä suunnilleen sekunnilleen kymmenen minuuttia, tiedä sit onko sattumaa.
Loppulevy jäi sit itselleni etäisemmäksi, en tosin tota bändiä oo hirveesti muutenkaan kuunnellut.