You are not logged in.
Minä kuuntelen nyt Kinksiä.
Sent from my iPhone 16
Jostain syystä en ole koskaan pitänyt tätä minään kinksien kärkilevynä, lähinnä ihan jees-osastona. Taisin olla väärässä, onhan tässä sittenkin paljon hyviä värssyjä
![]()
Omiin korviin tää on biisillisesti vahvin kinks alpumi kokonaisuus. Myös "demomainen" soundi viehättää. Biisit on miniatyyri pop eepoksia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uuteen nousuun
![]()
![]()
Nyt vasta opin, että tämä ei ole livelevy
![]()
![]()
![]()
Olen siis hankkinut tämän vastikään ja nyt ensipyöräytyksellä
Vikan biisin lopetus, tai siis ei-lopetus parasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ja nyt soi sun ra and his isra: helsinki 1971 2-cd
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ ei ainakaan täällä näy noi kuvat, mutta täällä näkyy ja kuuluu sen sijaan pyörivän tämä:
Vedetääs pakasta tämmönen ylläri pitkästä aikaa. Vaikka onkin poppiksemmasta ja helpommin lähestyttävämmästä päästä yup tuotannossa, niin hyvä levy silti. Vaikka ei tuo juppi paskaa levyä koskaan tehnytkään.
täällä mennään yhdellä vuosituhannen klassikolla:
Nico leffan innoittaman, joka oli aivan hyvä. Vähän kuin tää levy.
Last edited by barton_funk (30.09.2018 11:28)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lauri ainalan orpokotijuhlat saaressa soi, melkoista jytinää