You are not logged in.
Lily Allenia
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Lamb of God - Terror And Hubris In The House Of Frank Pollard
Lily Allenia
tee topicci!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
we "spider", we slow hands...
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Agalloch - Falling Snow
Smog - 37 Push Ups
This must be what jail / I will scratch
Modest Mouse - Good News...
"A repo man's always intense"
Section 25 - From the Hip
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Loveless
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Graeme Jefferies - Is the Timing Wrong?
[quote:ee61255c35="DirtyBlueGene"]Graeme Jefferies - Is the Timing Wrong?
Minkäslaista tuo Graemen soolotuotanto on tyylillisesti tai laadullisesti verrattuna veljensä sooloihin tai This Kind of Punishmentiin?[/quote:ee61255c35]
Ei nyt mitenkään huomattavan erilaista, onhan Peter ollut vahvasti mukana tuolla Messages for the Cakekitchen -levylläkin (joka siis on Graemen ainoa "soolo"). Veljensä tekosiin ihastuneet eivät varmasti pety, ja tällä hetkellä tuntuu peräti siltä että Messages pesisi niukasti jopa Last Great Challengen. Ei muuta kuin uusi tilaus Moopsiin, kun vielä ehtii!
Beatles - Kersantti Pippuri
Onhan tässä Mr.Kite ja A Day In The Life, mut kyllä tää levy on silti helvetin yliarvostettu.
isis - oceanic
sain levyn lainaksi ystävältä
samuel meri - i'm still asleep
en ole kolmekybänen emoboy
samuel meri - i'm still asleep
samuel meri päässee samalle levylle aqzun ja hookyn pändin kanssa lähiaikoina jos vaan saa piisinsä viriteltyä ajoissa -spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:d6ab69bcfa="börjeslandet"]samuel meri - i'm still asleep
samuel meri päässee samalle levylle aqzun ja hookyn pändin kanssa lähiaikoina jos vaan saa piisinsä viriteltyä ajoissa -spåm[/quote:d6ab69bcfa]
Jos tällasta kamaa syntyy viikonlopussa tai on muuten vaan aivoissa hautumassa niin en tiiä miksei virittyis, vaikka kyseessä onkin hitain perfektionisti jonka tunnen.
en ole kolmekybänen emoboy
Mikko Alatalo - Äiti yö
arvasub!
The Necks - Abillera
sunburned hand of the man - s/t
Mercury Rev - All Is Dream
no nyt lähti deserter's songs soimaan, onhan tää ihan komeeta... flaming lips tulee hiukka mieleen... mut mikä ihmeen saha siellä soi, kuullaankohan livenä??
no nyt lähti deserter's songs soimaan, onhan tää ihan komeeta... flaming lips tulee hiukka mieleen... mut mikä ihmeen saha siellä soi, kuullaankohan livenä??
Hassua. Just kuului tuo saha kun luin tätä postausta. Holesissa siis.
Morjens pitkästä aikaan!
Kohta pääsee taivaaseen. Tavastia here we come...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:9c156845c1="ZapMan"]Morjens pitkästä aikaan!
Kohta pääsee taivaaseen. Tavastia here we come...[/quote:9c156845c1]
Saattaa tulla yllärinä, mutta Tavastia on helvetin kaukana taivaasta... Siellä ei mielellään vietä sekuntiakaan kauempaa kuin on tarvis (=niin kauan kuin keikka kestää).