You are not logged in.
Minotauri "Doom Metal Alchemy"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Antony and the Johnsons - Rapture
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kemialliset ystävät - Lumottu karkkipurkki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Nick Drake - Bryter Layter
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mastodon - Bladecatcher
Fairport Convention - Liege and Lief
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow...
Taas on tittelit niin pitkiä ettei foobar muista loppua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sahib Shihab - Summer Dawn
Casiotone For The Painfully Alone - Twinkle Echo
Bonecrusher "Hold on"
---
nautitaan vuorotellen krapulaan
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:0df809d862="leposi"]Casiotone For The Painfully Alone - Twinkle Echo
Minkälainen tuo on? Olen kuullut vain uusimmalta levyltä muutaman kappaleen, jotka on kyllä hyviä.[/quote:0df809d862]
Uusimmalta en ole kuullut pihaustakaan, mutta minusta tämä Twinkle on tyypin paras levy! Toki minusta jokainen on hyvä, vaikka uutta en ole siis kuullut vielä. Pitäis ostaa.
Ville Leinonen - Raastinlauluja
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:e500865c92="stratum"][quote:e500865c92="leposi"]Casiotone For The Painfully Alone - Twinkle Echo
Minkälainen tuo on? Olen kuullut vain uusimmalta levyltä muutaman kappaleen, jotka on kyllä hyviä.[/quote:e500865c92]
Uusimmalta en ole kuullut pihaustakaan, mutta minusta tämä Twinkle on tyypin paras levy! Toki minusta jokainen on hyvä, vaikka uutta en ole siis kuullut vielä. Pitäis ostaa.[/quote:e500865c92]
Stratumin syy, että petin lavylakkoni heti ekana päivänä. Oli pakko ostaa toi uusi. Ja ööö tota, se on aivan törkeen hyvä!!!!!!!!! Niinku parin kuuntelun perusteella.
HK199 - Pick Me Up
HULINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa tanssilattialla!
[quote:b9962f8d12="leposi"][quote:b9962f8d12="stratum"][quote:b9962f8d12="leposi"]Casiotone For The Painfully Alone - Twinkle Echo
Minkälainen tuo on? Olen kuullut vain uusimmalta levyltä muutaman kappaleen, jotka on kyllä hyviä.[/quote:b9962f8d12]
Uusimmalta en ole kuullut pihaustakaan, mutta minusta tämä Twinkle on tyypin paras levy! Toki minusta jokainen on hyvä, vaikka uutta en ole siis kuullut vielä. Pitäis ostaa.[/quote:b9962f8d12]
Stratumin syy, että petin lavylakkoni heti ekana päivänä. Oli pakko ostaa toi uusi. Ja ööö tota, se on aivan törkeen hyvä!!!!!!!!! Niinku parin kuuntelun perusteella.[/quote:b9962f8d12]
:twisted: (ehkä eka kerta kun käytän tuota hymiötä)
Voisi tietysti itsekin hakea ne loput biisit uudelta levyltä.