You are not logged in.
Minus 5 - The Lonesome Death of Buck McCoy
Magma - De Futura
Sent from my iPhone 16
Patrice Rushen - Straight From The Heart LP
hyvää rutinaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Rough Trade Indiepop 1:n lainasin stratumilta ja ainakin kakkoslevy on läpensä loistava! Ykköslevyä en ole vielä niin paljoa kuunnellut, mutta asia korjaantunee pian. Täytyy muuten yllätyksekseni todeta, että molemmat puoliskot avaava ns. nimekkäämmän bändin biisi jää yllättäen aivan täysin muun levyn varjoon.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Smashing Pumpkins - Silverfuck
This must be what jail / I will scratch
animal collective - grass
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
animal collective - bees
joku ehdotti ac-forumilla että tää olis pitäny poistaa levyltä... ei ikinä, yksi parhaista!
larkin grimm - tha last tree
Wingtip Sloat - Sundowner's 90 Mile Pilot
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rytmihäiriö - Perjantaina juostiin
Sent from my iPhone 16
Rough Trade Indiepop 1:n lainasin stratumilta ja ainakin kakkoslevy on läpensä loistava! Ykköslevyä en ole vielä niin paljoa kuunnellut, mutta asia korjaantunee pian. Täytyy muuten yllätyksekseni todeta, että molemmat puoliskot avaava ns. nimekkäämmän bändin biisi jää yllättäen aivan täysin muun levyn varjoon.
Hups, meinasi mennä tyystin ohi tämä. Mutta massiivinen Hei nythän meillä on Oulussa melkein oma "skene"!
eiqqq
Paitsi että minusta MBV:n Paint a Rainbow on melkeinpä bändin top 5:ssä. Mahtava biisi!
[quote:0a9f233982="psychocandy"]animal collective - bees
joku ehdotti ac-forumilla että tää olis pitäny poistaa levyltä... ei ikinä, yksi parhaista![/quote:0a9f233982]
flesh canoen ohella se biisi jonka aina skippaan -spåm.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:908ccb1840="jookcha"][quote:908ccb1840="psychocandy"]animal collective - bees
joku ehdotti ac-forumilla että tää olis pitäny poistaa levyltä... ei ikinä, yksi parhaista![/quote:908ccb1840]
flesh canoen ohella se biisi jonka aina skippaan -spåm.[/quote:908ccb1840]
en koskaan skippaa mitään biisejä levyjä kuunnellessani -spåm.
The Wake - Melancholy Man