You are not logged in.
[quote:194ab04d0e="lintumies"]Massive Attack - Mezzanine
Hiton hyvää pitkästä aikaa![/quote:194ab04d0e]
Vois itsekin kokeilla. Syksy/talvimusaa mulle.
"A repo man's always intense"
Public Image Ltd. - Track 8
This must be what jail / I will scratch
Rytmihäiriö - Totalitääriseen juoppohulluuteen
Sent from my iPhone 16
Killdozer - Lupus
Killdozer - Lupus
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:36265f5fe5="jookcha"][quote:36265f5fe5="psychocandy"]animal collective - bees
joku ehdotti ac-forumilla että tää olis pitäny poistaa levyltä... ei ikinä, yksi parhaista![/quote:36265f5fe5]
flesh canoen ohella se biisi jonka aina skippaan -spåm.[/quote:36265f5fe5]
daffy duck vois olla ainoa periaatteessa skipattava.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Rudimentary Peni - Nothing But a Nightmare
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Acid mothers temple & The melting paraiso U.F.O. - Pink lady lemonade
25-minuuttinen liveversio.
pitkästä aikaa:
Television - Marquee Moon
Pitkästä aikaa. Parahutta!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelen Last.fm:n tarjoamaan Notwist - similar artist radiota. Toistaiseksi soitellut aika paskaa. Nyt on tarjolla American Analog Setiä. Ei jotenkin nappaa yhtään. Tulisi edes Burzumia.
Tero saatana, s'olet gay!
chumbawamba - mouthfull of shit
grreatt
Depeche Mode - Just Can't Get Enough
Jungle Brothers - Straight out the jungle
Talk Talkin kokoelma soi. It's My Life on muuten yllättäen kasvanut joka kuuntelulla ollen nyt melkeinpä yksi parhaista kasaribiiseistä koskaan (onhan se tehty 80-luvulla?)
EDIT: on se. Vuonna 1984.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
larkin grimm - tha last tree
sama
illalla keikalle
[quote:589ac51a16="Alxity"]Talk Talkin kokoelma soi. It's My Life on muuten yllättäen kasvanut joka kuuntelulla ollen nyt melkeinpä yksi parhaista kasaribiiseistä koskaan (onhan se tehty 80-luvulla?)
EDIT: on se. Vuonna 1984.[/quote:589ac51a16]
New Order - Technique ja Fine Timeeeee
[quote:bca3db3d37="stratum"][quote:bca3db3d37="Alxity"]Talk Talkin kokoelma soi. It's My Life on muuten yllättäen kasvanut joka kuuntelulla ollen nyt melkeinpä yksi parhaista kasaribiiseistä koskaan (onhan se tehty 80-luvulla?)
EDIT: on se. Vuonna 1984.[/quote:bca3db3d37]
New Order - Technique ja Fine Timeeeee
animal collective - purple bottle
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Islajaa, Paveharjua ja Shogun Kunitokia. Kohta Kirjaan
.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kings of Convenience - I'd rather dance with you