You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Talulah Gosh - Pastels Badge
This must be what jail / I will scratch
Love Missile F2-67
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:4513663baa="leposi"][quote:4513663baa="Feggy"]El perro del mar. Anteeks ny vaan, ruottiflicka, mutta ei tuollaista itkunsekaista uikutusta jaksa oikein kuunnella.
SE ON JUST IHANAA [/quote:4513663baa]
No niin. Arvasin, että tää on joko tai.[/quote:4513663baa]
Mutta toisella kuuntelulla löysin sisäisen nynnyni ja tää alkoi toimia. Hienoja biisejä!
[quote:cff553a1fd="aqzu"]Love Missile F2-67
[/quote:cff553a1fd]
Onpas monenlaista versiota, parhus sinänsä. Kerropa Marsue Limestä, missä pelaa? Siitä versiosta ehkä eniten itse pidin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Älgarnas trädgård - Det finns en tid för allt, det finns en tid då även tiden möts
Onpas monenlaista versiota, parhus sinänsä. Kerropa Marsue Limestä, missä pelaa? Siitä versiosta ehkä eniten itse pidin.
kun kyseessä on salanimi niin en tiedä saako paljastaa täällä julkisesti... joten pistän privaa. mainitaan kuitenkin, että samainen artisti oli jo mukana ekalla 267-l-julkaisulla:
tai no, kaitpa tuon anagrammin voi auki vääntää, samuel meri.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Girls Against Boys - She's Lost Control
Sent from my iPhone 16
Mojave 3 - Puzzles Like You
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:9584ae6920="psychocandy"]
[/quote:9584ae6920]
Mulla on toi jossain.
en ole kolmekybänen emoboy
Kuuntelin tuon Love Missile F2-67:n kertaalleen, vois tilata itellekin tässä jahka
Last fm:n recommendation radio soittaa tosi hyvää musiikkia mulle
Alice Donut - She Loves You She Wants You It's Amazing How Much Head Wounds Bleed
Kuuntelin tuon Love Missile F2-67:n kertaalleen, vois tilata itellekin tässä jahka
samalla anla courtista pakettiin
jpp
Vashti Bunyan - Rose Hip November
Fantômas : s/t
Pitkästä aikaa.. TOIMII. Tajusin että en oo varmaan ikinä kuunnellu tätä kokonaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Billy Bragg & Wilco - Mermaid Avenue vol. II
Ei tämä enää ihan niin hyvä ole kuin ykkönen, mutta toisaalta seassa on hieman rankempaakin kitarointia jolle toki
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
George Harrison - Stuck Inside a Cloud
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
Kuolevan miehen tilintekoa.
Mr Velcro Fastener - Robots 4 Life
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Annie Philippe - Ticket De Quai
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
MITÄ?
parasta musaa lauantai-iltaan kun laittaa ruokaa ja
tower recordingsille vois vimeinkin topicin, samassahan vois käsitellä kaikkia näitä matt valentinea, samara lubelskia, pg sixiä yms.
PSYCHOCANDY
MITÄ?
Näin tuon tulevan, mutta naurattaa silti.
Singapore Sling - Life Is Killing My Rock'n'Roll
Hmm, ei-ihan-köyhän-muttei-mitenkään-upporikkaankaan islantilaisen miehen JAMC.