You are not logged in.
[quote:8f23c0000f="lintumies"]Singapore Sling - Life Is Killing My Rock'n'Roll
Hmm, ei-ihan-köyhän-muttei-mitenkään-upporikkaankaan islantilaisen miehen JAMC.[/quote:8f23c0000f]
mielenkiintoista... ja levyn nimi nerokkuudessaan samaa sarjaa kuin party for your right to fight ja eagle like a fly
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:999d2f016b="psychocandy"][quote:999d2f016b="lintumies"]Singapore Sling - Life Is Killing My Rock'n'Roll
Hmm, ei-ihan-köyhän-muttei-mitenkään-upporikkaankaan islantilaisen miehen JAMC.[/quote:999d2f016b]
mielenkiintoista... ja levyn nimi nerokkuudessaan samaa sarjaa kuin party for your right to fight ja eagle like a fly [/quote:999d2f016b]
Hihihi. Ei tämä kyllä huonokaan ole.
Sean Lennon - Friendly fire
Siis The Ballad of the Broken Birdie Records on jotain niinku maailman paras biisi!! Taju lähtee. Onks Múm-topikkii?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No eipä paljon vaadittu Alataloksi.
Slowblow - Frank's Theme
Nikola Sarcevic: Roll roll and flee ja kohta livenä Jon Auer.
Common - Like Water for Chocolate
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
vaihteeksi animal collective soi... winter's love tällä hetkellä.
Ovat tänään muuten Conanissa.
No kappas. Varmaan joku uusinta, mutta voisi vilkaista, jos en nukahda sitä ennen. Kiitos vinkistä!
Eipä muuten ole uusinta vaan ihan muutama päivä sitten kuvattu jakso. Vähän jänskää mitä ne esittää, koska eivät he mielestäni ole mitään vastikään julkaisseet. tai ehkä ovat, en seuraa niin tiiviisti.
Ja esitys alkaa ehkä 10 minsan päästä, joten jos et ole jo pyjamassa niin ehkä jaksat valvoa.
pitäisköhän katsoa ku conani tossa pauhaa reilun metrin päässä... paitsi että meinasin just lähtee vessaan ja muutenki mennä nukkuun -spåm
ps.
en o ikinä kuullu deatcab for cutieta, olishan se kiva tietää mistä puhutaan spåm
no siinähän se ben-setä lauleli... mutta sanotaanko että en ole huomenna levykaupan jonossa ainakaan tämän vuoksi spåm
EDIT: mutta se placebon piisi tossa subtv-mainoksessa kuulostaa huolestuttavan hyvältä.
tänään tämmösiä:
Ernest V. Stoneman & The Blue Ridge Corn Shuckers : s/t
Johnny Cash : Personal File
V/A : The Roots of Rockabilly
Comets On Fire . Avatar
Link Wray : Early Recordings
V/A : Stompin' At The Klub Foot
Ornette Coleman : In Our Language
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
EDIT: mutta se placebon piisi tossa subtv-mainoksessa kuulostaa huolestuttavan hyvältä.
Se mainos kokonaisuudessaan on aika hyvin onnistunut, biisivalinta mennyt aika nappiin tuota tunnelmaa haettaessa jne.
Ja eilen tuli vähän sellainen olo, että joku bändi oli peruuttanu Conanin ja Ben sattu olemaan lähistöllä ja ne nappas sen. Kun ei siihen ollut oikein mitään syytä miksi Ben olisi esittänyt Plansilta jonkun biisin yksin ilman bändiä ja kuukausia sen ilmestymisen jälkeen vielä.