You are not logged in.
Solar Coaster - Want it to be
Taavet: V-2 Schneider
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Blonde Redhead - 23
Luxurious Bags - Movie Mind
Tämä toinen ei ollut vielä kerennyt saada levyä kun tuosta viime viikonloppuna oli puhetta. Mutta joo.
Villi arvaus: olikohan kyseessä kenties se ex-foorumisti, jonka nikki koostui kahdesta numerosta ja kolmesta kirjaimesta? Näköjään olin itse tilannut sen ep:n jo syyskuussa, voisinkin muistaessani kuunnella joskus.
Wojciech - Tähtiöitä
Treepeople - Liquid Boy
wojciech - ystävät, toverit
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Treepeople - Time Whore
enpä muistanukkaa kuinka toimivaa tää oli
radiopuhelimet - viisi tähteä
[quote:f247152484="stratum"]Tämä toinen ei ollut vielä kerennyt saada levyä kun tuosta viime viikonloppuna oli puhetta. Mutta joo.
Villi arvaus: olikohan kyseessä kenties se ex-foorumisti, jonka nikki koostui kahdesta numerosta ja kolmesta kirjaimesta? Näköjään olin itse tilannut sen ep:n jo syyskuussa, voisinkin muistaessani kuunnella joskus.[/quote:f247152484]
Villi arvaus osui oikeaan.
Ja jotenkin muistelen että bändistä olisi ollut täällä joskus aiemminkin puhetta. Vai muistanko väärin?
The Smiths - Strangeways, Here We Come
Radiosta tais tulla jotain vanhaa De La Soulia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nyt uutisia, späm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joskus olen leivonnainen
joskus olen leivonnainen
parhautta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Radiosta tais tulla jotain vanhaa De La Soulia.
kaivoin joku aika sitten 3ft high and rising:in esiin. edelleen puhdasta neroutta.
@junkmail - Miehen sinusta teen
ihan parasta
Roxy Music - Remake/Remodel
bzort glorf bööth
Who's Afraid of Virginia Woolf? -dvd:n toinen kommenttiraita, jossa mukana Mike Nichols ja Steven Soderbergh.
ns. radiopuhelimet - neljä tähteä
Rubik - City & the Streets
Onpa vittu tylsäksi paketoitu helvetin mielenkiintoinen bändi. Ihan kuin joku olisi väkisin vääntänyt kaiken mielenkiintoisen veks, että tulisi radiohittiä. Ei kiitti.
Toivottavasti tää on levyn ainoa tällainen vitun paska löysä Mew kohtaa tylsimmän mahdollisen Coldplayn -biisi. Nää pystyy n. 12312412 kertaa parempaankin.
Tero saatana, s'olet gay!
hiirimattona luokses spämmin
höö hääh?
mut Pink Section - Tour Of China :twisted:
bzort glorf bööth
[quote:0ca8a55abe="forssto"]Rubik - City & the Streets
Onpa vittu tylsäksi paketoitu helvetin mielenkiintoinen bändi. Ihan kuin joku olisi väkisin vääntänyt kaiken mielenkiintoisen veks, että tulisi radiohittiä. Ei kiitti.[/quote:0ca8a55abe]
no ompas paska jos näin on päässy käymään. livehavaintojen perusteella ku vaikutti helvetin hyvältä.
no sitä se evoluutio vientitoivoksi teettää. ei saa olla liian hyvä.
[quote:31c325af35="silvawhale"]no ompas paska jos näin on päässy käymään. livehavaintojen perusteella ku vaikutti helvetin hyvältä.
no sitä se evoluutio vientitoivoksi teettää. ei saa olla liian hyvä.[/quote:31c325af35]
Sinkun "B-puolessa" on jo vähän enemmän yritystä vaiks on tääkin varmaan pöllitty jostain Thom Yorken B-pinon takana olevasta roskiksesta, mutta rohkeampi ja monisäikeisempi veto kuin toi ykkösbiisi. Kyllä mä silti ihan kovasti odottelen tota levyä.
People Go Missing epllä vaikutti toodella mielenkiintoiselta, mutta valitettavasti myspace-maistiaiset vaikutti vieneen musiikin varsin etovaan suuntaan
Koska joudun selittämään itselleni : etova = hieman liian paljon tuli mieleen tallikaverinsa, jotka selvisivät minulle vasta tovi sitten.
bzort glorf bööth
Sinkun "B-puolessa" on jo vähän enemmän yritystä vaiks on tääkin varmaan pöllitty jostain Thom Yorken B-pinon takana olevasta roskiksesta, mutta rohkeampi ja monisäikeisempi veto kuin toi ykkösbiisi. Kyllä mä silti ihan kovasti odottelen tota levyä.
eli jotain minkä jorke pölli autechren poikien pöytälaatikosta ku levy-yhtiön korruptiotärpätit oli sumentanu tajunnan?
Ei näissä mun mielestä pahemmin "fullsteam-soundia" kyllä ollut, Ihan "itseltään" mun mielestä bändi yhä kuulosti, eli kakkosdivarin Radioheadilta. Aika reilusti kiltimmältä ja "helpommalta" kylläkin, mutta kyllä tosta vielä lähtee ja levy kätkenee niitä vähän koukeroisempia vetoja.