You are not logged in.
Chris & Carla: Fly high brave dreamers
Vähäks hyvä levy.
Olin tilannut tästä sen tavallisen version, mutta jostain syystä sainkin sen limitedin, jossa on mukana bonussinkku..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Arthur Russell - You Have Did The Right Thing When You Put That Skylight In
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olin tilannut tästä sen tavallisen version, mutta jostain syystä sainkin sen limitedin, jossa on mukana bonussinkku..
Mä taas oon joskus tota tilatessa saanutkin sen 12" missä on Boards Of Canadan:n remix. -späm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Good Charlotte: Good morning revival - jahas, ei toimi tietokoneessa. No, sitten toinen Charlotte, Charlotte Hatherlay: The deep blue. Tänään on vilkasta, nyt
Johan Sebastian Bach: Brandenburg concertos 1-3
Laika & The Cosmonauts - Look! No Head!
bzort glorf bööth
Oliki vähän liian rauhallista meininkiä duunimusax, kokeillaanpa tätä (peelottaa):
Nyt menossa kappale Scarlett Johansson, Why Don't You Love Me?
Eh...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuunteleppa siitä Blue Velvetistä se Mysteries of Love. Ehkä maailman paras biisi.
en ole kolmekybänen emoboy
Kuunteleppa siitä Blue Velvetistä se Mysteries of Love. Ehkä maailman paras biisi.
Kuuntelin, hienohan se
Toisinku toi äskönen bändi, liian OC-soundia tai jotain...
Tää sen sijaan kuulostaa aika asialliselta hopilta:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sent from my iPhone 16
Sebadoh - The Freed Pig
bzort glorf bööth
Cold Rat - Mullan Allah
Sent from my iPhone 16
Cannabis Corpse - I Cum Bud
Sent from my iPhone 16
Calexico - The Ride (pt II)
bzort glorf bööth
Carnivore - Sex and Violence
IF YOU CAN'T EAT IT OR FUCK IT... KILL IT!
Sent from my iPhone 16
Yo La Tengo - Tom Courtenay
bzort glorf bööth