You are not logged in.
Onko Fabsu pelikunnossa?
Tai no samapa toi, Young on pelikiellossa kuitenkin. Heitän siis "sen" kierrokseksi pois ja Fabsu pelaa jos pelaa.
33 pistettä jäi vaihtopenkille. En vaan osaa
Tuon takia otan penkille tarkoituksella pelkkää kakkaa.
Mä jätin Fabsun ihan siinä toivossa, että pelais ees yhden noista. Onneks ja epäonneksi Selski saa vielä tänään käyttää Drogbaa ja muita afrikkalaisia. Tosin Fulhamin 10-0 voittoa tässä haetaan.
Fulhamilla on vaan niin paska vierassaldo viime kausilta, että ei tässä kovin suuria jaksa toivoa. Jos ees yhden pisteen näistä kahdesta matsista sais. Valioliigatopiikiin tämä loppu.
Olen tällä hetkellä rotsiliigan joulukuun paras manageri. Kahdeksan pistettä enemmän kuin kakkosella. Ja kaikista pelaajista joulukuussa sijalla 63 791.
VITTU TÄÄ ON PASKA PELI SASAATANA!Q!
Bent myiin toissa keirroksella pois - kolme maalia sen jälkeen. Lennon myin veke - maalisyöttö. Terry kehiin, ja eikös Cheslki ala pupeltaa (mitä toki ovat tehneet jo vähän aikaa, mutta ajattelin että saisivat takalistonsa tukittua.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Illan Arsenal-Bolton -peli on peruttu, joten perseelleen meni kapteeninvalinta. Noh, onneksi Jerome tullee vaihdosta seitsemällä pisteellään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jep, vituiks meni tämä(kin) kierros. Pitää varmaan ruveta seuraamaan säätiedotuksia fantasykierrosta suunnitellessa.
Erikoismaininta double gameweekin heikoiten suorituneelle pelaajalle: Hangelandin piti käydä eilen 45 min kentällä jotta sai 0 pistettä kahdesta pelistä.
Tein ehkä just elämäni suurimman virheen fantasyssä ja vaihdoin ihan vitun monta pelaaja pois. Mutta ajattelin muutaman hetken eteenpäin. Pannan siis miinuspistellä koko kierros.
Toisaalta jos käy tuuri kapteenivalinnan kanssa, niin voi hyvässä lykyssä noustakin pari pykälää...
en ole kolmekybänen emoboy
Njoo, ite tein pari treidiä ja pieleenhän se meni kun myös West Ham-Wolves peruttiin. Tevezin ja Diamantin välillä palloilin ja valitsin jälkimmäisen kun raporttien mukaan myös Man Cityn peli oli vaarassa peruuntua. On kai toki vieläkin, kun vasta maanantaina on sen pelipäivä. Toivottavasti nyt edes Arsun ja Manun pelit pelataan...
Missasin kierroksen.
Missasin kierroksen.
Tuskin hirveästi haittaa
Kolme matsia tällä hetkellä listalla.
Joo-o. Taitaa tältä kierrokselta jäädä käteen alle kymmenen pistettä, koska tein tosiaan jopa turhankin monta vaihtoa. Mutta toisaalta eipä olisi tullut puolikaan noista pisteistä ilman niitä, joten aika PASKAAHAN TÄMÄ SILTI ON. Puppelipojat kun ei vaan osaa pelata.
Luulin vaihtaneeni Diabyn kapteeniksi, mutta enpä sitten ollutkaan, vaan Tevez siellä kapuna huitelee. Paljon vetoa ettei se edes pelaa tänään?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Luulin vaihtaneeni Diabyn kapteeniksi, mutta enpä sitten ollutkaan, vaan Tevez siellä kapuna huitelee. Paljon vetoa ettei se edes pelaa tänään?
Tonni!
Riitta Väisänen!
Hyvin toimi vaihtaa ManUn Fletcher sisään.
Luottomieheni Cameron Jerome pelasti aika paljon. Tevez, joka muuten pelaa huomenna (;), voisi tehdä vaikka hattutempun.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tevez, joka muuten pelaa huomenna (;), voisi tehdä vaikka hattutempun.
Kaksi jo tehtynä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja tuli se kolmaskin. Harvinaisen hyvin onnistun puppeloimaan kaikki 50/50 valinnat tällä kaudella. No ei siinä menny taas kuin joku 17 pinnaa...
Onnistunut vaihto kieltämättä. Seitsemällä pelaajalla yhteensä 55 pistettä, joista kapteeni Tevez toi 34. Olettaen toki, että Carlito saa täydet bonukset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jahas, 16 pojoa käytetty vaihtoihin - uusi ennätys. Manulta kolme, Arsulta kolme. Saas nähä.
72 pistettä kasassa ja vielä yhdeksällä pelaajalla toinen peli jäljellä. Josko nyt tällä kierroksella tulisi se sadan pisteen haamuraha vihdoinkin rikottua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harvinaisen yksimielestä ja tylsää sakkia koko rotsiliigan kärkikööri. Kaikilla Rooney kapuna.
edit: iteltä jää näköjään 10 pojon N'Zogbia penkille kun en tajunnu vaihtomiesten järjestystä laittaa oikeaksi.
72 pistettä kasassa ja vielä yhdeksällä pelaajalla toinen peli jäljellä.
Sama, paitsi 73 pojoa ja penkiltä vielä tulossa Sörensenin kaksi pistettä. Ehkä Defoe ja Krancjar saavat sitten Poolia vastaan jotain aikaan, kun Hull jätti Spurgut nollille. Sairas peli kyllä tämä fantasy kun joutuu tsemppaamaan Spursin ja Manun pelaajia...
Taitaa mennä 150 rikki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vitun vittu ku en laittanu Rooneya kapteeniksi :x
Gintsu on koko pelissä melkein 2000 parhaan joukossa
Vakuuttavaa menoa kieltämättä gintsulta.