You are not logged in.
Huth toki vaihtopenkillä
Aamuinen tuntemus sai minut nostamaan Tevezin avaukseen Nanin sijasta. Hyvin haistettu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vähän tuntuu siltä, että tämä nyt kesken kierrosta saavutettu neljäs sija on se mihin tässä pelissä tänä vuonna päästään. Kärkikolmikko ei tunnu puppeloivan. Toisaalta alle sata pistettä kakkoseen, joten kaikki on vielä mahdollista. Aika hyvin kyllä mennyt tämä alkuvuosi.
Kokonaissijoitus tällä hetkellä 901 Nyt pitäisi vetää loppukausi ilman suurempi kuningasidea-puppelointeja.
Ja UCL-fantasyhan jatkuu samalla kuin pelitkin. Iltaan asti saa tehdä siirtoja ilmaiseksi.
Kokonaissijoitus tällä hetkellä 901
UCL-fantasyn aion kyllä viedä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vekkuli kierros meneillään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Aivan järkyttävä kierros. 7 pelaajaa pelannut (ml. kapteeni), pisteitä 9. Ja luonnollisesti -4:llä pisteellä sisään vaihdettu Zigic istui koko pelin penkillä - varmaan käy kierroksen toisessa pelissään hakemassa yhden pisteen että Odemwingie jää penkille. Ainoa toivo on että Lampard tappaa Blackpoolin.
Eihän tällä kierroksella kukaan tao hirveitä pisteitä mutta taitaa tulla ainakin omalle kohdalleni pitkä punainen nuoli.
Nyt menee kyllä päin vittua Valioliigan fantasy. Adamiakaan en muistanut ottaa takas joukkueseen jne.
Harkitsin Adamia, mutta päädyin Jamie O'Haraan, joka oli viime kauden luottomieheni. Tänäänkin bonuksia varmasti ropisee. ;)o: Puolustus toimi hyvin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt menee kyllä päin vittua Valioliigan fantasy. Adamiakaan en muistanut ottaa takas joukkueseen jne.
No okei, ei se nyt niin huonosti mennytkään. Mut vituttaa kyllä aina nää asiat mitä miettii ja sitten ei ota ja sitten missaa miljoona pistettä, orkl.
Adam oli ykkösenä listalla täälläkin mutta ei tullut suurta missiä kun Jarvis, johon olisin vaihtanut, teki maalin myös. Hyvä kierros ja vielä Lamps ja Tevez pelaamatta.
Odemwingie oli toki avauksessa kun tiesin että Almuniaan ja Squillaciin ei voi luottaa... No tulipa edes fantasypisteitä.
Joo-o. Taitaa mennä loppukausi Prakkin kanssa nelossijasta tapellessa.
Toki sen penkilämmittäjä Odemwingienkin piti saada vielä jotku bonarit.
Samaan aikaan Odemwingien ja Samban 19 pistettä penkillä
Joko Odem mahtuu ens viikolla avaukseen? Taitaa tosin pelit juuri vaikeutua West Bromilla...
Harmi kun itellä ei ollut Ruunia ja van Persie puppeloi kapteenina, mutta ehkä Tevez osaa vielä jos nyt ees on pelikunnossa. Myös Charlie Adam on taas joukkueessa, perusvarmat 3 bonuspistettä taas?
Manageroin taas pikku huppelissa eilisiltana ja jätin Odemwingien penkille. Sturridgen sentään haistoin hyvin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tällä viikolla jätin itsekin Odemwingien ykkössubiksi Tuskin pääsee kentälle ja luonnollisesti Odemin paikan vienyt Jarvis nakutti 2 pinnaa. Punainen nuoli tulossa
CL-fantasy menee vähe jännäksi. Teekki johtaa pisteellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
OH YEAH CLINT DEMPSEY (C) YEAH
OH YEAH CLINT DEMPSEY (C) YEAH
Busquets taisi muuten syöttää Messin toisen. Mihnä syöttöpiste?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki wrote:OH YEAH CLINT DEMPSEY (C) YEAH
Busquets taisi muuten syöttää Messin toisen. Mihnä syöttöpiste?
Katos ku naamaan sattu niin paljon.
Mullahan oli tietty Kristiina ja Zamora kapteenina. orkl.
Itehän arvoin kapteenivalintaa Etheringtonin ja Dempseyn välillä. Arvatenkin kävi taas huonosti vaikkei tällä nyt enää minkään valtakunnan merkitystä ole kun mahikset on jo menny aikoja sitten. Ihan ok pistepotti toki nytkin joten en kierroksen saldoon voi tyytymätön olla.
Kännimanageroin taas. Saas nähdä, mitä seuraa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Teekki on näköjään Suomen kolmonen ja koko listalla sijalla 75. Vakuuttavaa menoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jpp, melkoinen kiima päällä. Nyt osui Dörk Käyt kapteenivalintana Vielä kun saisi kolme viimeistä kierrosta menemään ilman suuria puppelointeja niin voisi olla tyytyväinen.
Tein pitkästä aikaa jotain siirtoja. Siirrot oli ihan jees, mutta paras pistemies (Davies) istui penkillä ja toinen maalivahdeista veti 8 pojoa enemmän kuin käytössä ollut
Last edited by börjeslandet (02.05.2011 11:07)
en ole kolmekybänen emoboy
Toivottavasti Chelsea ei laita Drogbaa ollenkaan kentälle (en tiedä onko se ees vaihtopenkillä), koska Adamin monta pistettä kärkkyis vaihtopenkillä heti ekana.
Edit: sieltähän se sitten tuli
Last edited by leposi (15.05.2011 16:54)
Olin Europa Leaguen fantasyssä Suomen listalla sijalla 30 ja kaikkien 72693 pelaajan joukossa sijalla 3406.
Koko pelissä loppusijoitus 83, Suomen listalla nelonen. Pari viimeistä gameweekia ei mennyt ihan nappiin, mutta ei voi valittaa. Ens vuonna tavoitteena voittaa koko paska
Rotsiliiga:
1 Safe Hands FC 2262
2 Yé-Yé Boys 2081
3 Beetlebum FC 2029
4 FC Pallomekko 1897
5 Hotorot 1825
6 Helvetto Campari 1803
7 wadein 1790
8 shanks wanderers 1756
9 Flashbacks 1715
10 Ketaleita 1690
11 Santanan Orkl 1632
12 Köhniönjärven Vilppi 1606
13 Torpparinmäki Town 1493
14 Hinaajat 1439
Onnea jälleen kerran teekille ja myös gintsulle! Jokaviikkoinen lauantaiaamuskarppaus lehdistökatsauksineen ja physioroomvisiitteineen vaatii luonnetta