You are not logged in.
Itehän käytin jo eikä nyt hirveän hyvin kelkka käänty sen jälkeen. Onhan kausi toki pitkä mut jos antaa tässä vaiheessa reilu sata pojoa siimaa kärkeen niin aika paljon jää kirittävää.
Valtsussa meni wild card. Meniköhän 90% joukkueesta vaihtoon. Nyt raketin lailla nousuun. Tässä tilanteessa ei ole enää hävittävää. Jos vaikka ekaa kertaa tällä kaudella kapteenin valinta osuisi oikeaan, orkl.
Hyvä kierros meneillään. Taidan taas nousta mukaan kärkikahinoihin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä kierros meneillään.
Taidan taas nousta mukaan kärkikahinoihin.
Tiukkaa kärjessä. Hienosti haisteltu van Persie joukkueeseen ja kapteeniksi Itse säästelin vaihtoja ja luotin että Rooney tekee jotain kapteenina. Varsinkin Dzeko on ollut mulla aika epic fail, ensi viikolla joukkuetta parilla ilmaisella vaihdolla uusiksi.
Hirveetä paskaa. Tekis mieli poistaa koko joukkue maailmasta.
Kapteenivaihto meni Van Persien kohalla oikein kerrankin, muuten aika heikkoa mut noi bonukset vielä päivittymättä joten ehkä sieltä jokunen pinna vielä tulee. Vähän harmittaa kun Brunt jäi penkille (eikä oie kämmin takia tullu ekana vaihtomiehenäkään) mut oli doubtfull koko viikon niin en vaan laittanu sisään. Ois ollu kyl toinenkin vaihto ilmaseks käyttämättä tälle kierrokselle mut en keksiny mitään järkevää niin jätin tekemättä. Häntäpäässä sitä silti ollaan eli ei tässä syytä ole kuin nöyrästi yrittää eteenpäin ja toivoa onnistumisia jatkossa paremmalla prosentilla.
Valioliigassa olen viimeisenä ja Champions Leaguessa olen ensimmäisenä.
Valioliigassa olen viimeisenä ja Champions Leaguessa olen ensimmäisenä.
Lähes päinvastoin eiq mitäs
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Heikosti menee valjufantasy. Sain vihdoin Dzekon pois joukkueesta niin äijä tekee vaihtopenkiltä 13 fantasypinnaa Manua vastaan vieraissa
Taidan lähteä takaisin vanhalle linjalle ja ruveta ottamaan sen 4 pinnaa per kierros miinusta, ei tämä treidien säästely ainakaan tunnu toimivan.
Last edited by teekki (24.10.2011 11:42)
Itekin taisin tehä onnistuneimman tuloksen kun suosiolla vaihoin kolme jätkää sisään. Harmi vaan kun kapteenivalinta (Suarez) tällä kertaa epäonnistui ja penkille jäi Bruntin ja Anton Ferdinandin muodossa läjä pisteitä. Mut ehkä tää tästä.
Enpä muista, onko ennen käynyt niin, että kaksi pelaajaa joukkueestani ottaa samalla kierroksella miinuksia. No, ihan ok kierros silti, vaikka huhut RvP:n lepuutuksesta saivat ottamaan kapteeninnauhan pois hollantilaiselta. Reilun viidenkymmenen keskiarvolla mennään. Hyvä niin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sen verran on nyt paineita valjufantasyn suhteen, että näin unta jossa operoin joukkuettani pienessä huppelissa ja käytin wildcardin. Sen jälkeen kaikki ottelut peruttiin ja olin surullinen. Todellisuudessa taisin vain pienessä huppelissa käyttää wildcardin... Ainakaan vielä mitään ei ole peruttu
Eka positiivinen asia tällä kaudella: vaihdoin Rooneyn vittuun, eli Van Persie tilalle. Kapteenina toki se ei oo, mutta nyt on suunta ylös.
Last edited by leposi (29.10.2011 16:36)
Päivän kovimmat rotsi-pojot, vaikka kapu meni jälleen kerran vituiksi. Kyllä tää tästä vielä. Haastetta on nousuun, mutta tavoite on silti top 3:ssa.
Last edited by leposi (30.10.2011 00:00)
Ihan hyvä kierros taas vaikken tajunnu Van Persietä taaskaan kapuks laittaa. Nyt sentään Van Der Vaart oli eikä joku kahen pisteen mies. Vaihdot ei ihan putkeen menny kun kolme vaihtomiestä ei vaihtojen jäljiltä tuonu ees niitä miinuksia takas mut pidemmän aikavälin vaihtoja noi. Tänään vielä pari äijää tulessa joten jokunen lisäpinna odotettavissa.
Vahvasti näyttää menevän CL:ssa ja Valioliigassakin taso on noussut, vaikka vähän turhan paljon annoin kaikille etumatkaa alkukaudesta. Harmittaa, etten uskaltanut laittaa keskikentän Freitä kapuksi, vaikka sitä pitkään pohdin. Onneks Gomez nyt sai maalin ja sitä ei sitten viittiny riskeerata Van Persien tai Messin mahdollisiin onnistumisiin. Näillä mennään kohti voittoa.
Last edited by leposi (23.11.2011 22:13)
Shanksille onnittelut 100 pisteen puhkaisusta. Itellekin on tulossa varsin hyvät pisteet. Jos vielä Liverpool pitäisi nollat ja Suarez tekisi pitkästä aikaa kunnon tehot, niin voisi olla sata lähellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harmittaa kun en tehnyt VDV -> Bale vaihtoa, vaikka oli jo sormi liipasimella pari viikkoa sitten. Bale tuntuu olevan aika vahva putkipelaaja, silloin kun saa tehot kohdalleen niin sitten niitä tulee monta viikkoa putkeen.
Bendtner pitäisi päivittää parempaan hyökkääjän, kun tehot ovat olemattomat. En tiedä auttaisiko Sunderlandia managerin vaihto. Muuten menee ihan hyvin, vaikka gintsu tuntuukin repivän jonkun verran eroa tällä kierroksella. Toivottavasti Suarez missaa tänään pilkun ja ottaa punaisen ja Fulham tekee 5 maalia...
Kapteenivalinnat on olleet aika helppoja viime viikkoina, kun van Persie on niin ilmiömäisessä KIIMASSA.
Last edited by teekki (05.12.2011 15:31)
Joo, kyllä pitäis jotain rohkeita juttuja tehdä, ei tuolta pohjalta muuten oikein nousta. Tajusin just, että CL:ssä en ole vielä käyttänyt wildcardia. Tänään harkinnassa, mutta ehkä kuitenkin pelaan "varman päälle", eli kaikki menee vituiksi ja wildcard olisi pitänyt käyttää. Ehkä säästän sen ekoille pudotuspelikiekoille, jotta siellä jos menee vituiksi jollain niin on joku turva takataskussa. Tää on vakavaa!
Liverpoolin pelaajien kontribuutiolle jälleen kerran Saas nähdä, mitä tuon Suarezin kanssa pitäisi tehdä. Toisaalta seuraavalla kierroksella olisi QPR kotona, toisaalta taas parilla ilmaisella vaihdolla saisi ihmeitä aikaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En tiedä miksi ajattelin, että Lampard tappais kaikki tänään ja käytin wildcardin, jotta sain sen kikkailtua mukaan. Ja nyt se on sitten vaihtopenkillä.
Ai niin, siellä pelataan Mestareiden liigaa tänään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tein treidejä -10:llä tai -12:lla pisteellä CL-fantasyssa, kun näytti olevan sen verran kierrätystä. Toivottavasti tuossa jää edes omilleen. Ainakin Mata, Ivanovic ja Pedro onnistuivat eilen.
Tuli vähän kiire treidien kanssa tuolla kun piti lähteä muualle joten jäi wildcardin vaihdoista jokunen käyttämättä kun ei jaksanu arpoa enempää. Kapteeni Pedro sentään teki kaks uunia joten sen puolesta ihan hyvin meni. Tänään vielä kuus äijää tulessa.
Jaa, ois kyllä itselläkin wildcard käyttämättä CL-fantasyssa, miksihän ei tullut eilen mieleen käyttää sitä
Luin taulukoita ihan päin vittua ja Bayernin janarit kentällä enkä ottanut sitä Gomista vaikka mietin. Mitä se nyt on jotain neljä maalia tänään tehny. Helvetin vittu.
Siis ihan uskomatonta. Tein vaihtoja, jotka meni täysin päin vittua. Ja toki mietin, että oliskohan se Moses nyt iskussa. Joo! En ottanut. Swansean veskan vaihdoin munan pakin takia pois, jotta sai säätettyä rahaa. Helvetin vittu tää on paska peli.
Kerrankin osui -4 pisteen treidi hyvin, kun Nani nakutti 18 pinnaa verrattuna van der Vaartin potentiaaliseen kahteen pisteeseen
Jos City ei tänään tapa Selskiä 0-10 niin vois melkein jättää koko paskan. Olen hieman turhautunut.