You are not logged in.
Käsi ylös, ketkä eivät edes ajatelleet Michua kapteeniksi tällä cup-finaalia edeltävällä tuplakierrokselle.
o/
Terveisin Sturridge kapteenina ja varakapuna penkillä löhöilevä Mata. Michu toki jo 2+1.
Last edited by leposi (09.02.2013 19:34)
Ajattelin panostaa kunnolla tähän Liverpoolin tupla-GW:hen, vaikka seuraavalla kierroksella joutuu sitten käyttämään pisteitä treideihin. Noh, ei alkanut vahvasti: kapteeni Suarez 1p (kapteenina 2p ), Jose Enrique 1p ja Sturridge ei edes pelannut. Sentään kovasti harkitsemani Gerrard veti nollat, vaikka jonain toisena päivänä olisi tehnyt pari maalia ja bonukset päälle. Toki Suarez olisi saanut syötön jos Gerrard olisi pannut pilkun sisään, joten ei kai tässä voi tyytyväinen olla.
Nyt ois kyllä toiminut Michu kapteenina, orkl.
Tänään jatkuu vähälle huomiolle jäänyt CL-fantasy.
Joo, aika antikliimaksi tuo eilinen Liverpoolin peli oli. Katsotaan vielä tuo toinen peli, mutta veikkaan, että punaista nuolta pukkaa jälleen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kiitettävä skarppaus Pool-äijiltä. Ennen bonuksia Swansea-pelin saldo: Suarez 12 p, Sturridge 9 p ja Enrique 15 p
Swansean Davies ja Michu jäivät nollille, mutta en valita.
Teekki taisi singahtaa samalla rotsi-liigan kärkeen. Stiivi Zgii olisi kyllä voinut kapteenin ominaisuudessa enemmänkin pisteitä tehdä, mutta nyt kävi näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Teekki taisi singahtaa samalla rotsi-liigan kärkeen.
Stiivi Zgii olisi kyllä voinut kapteenin ominaisuudessa enemmänkin pisteitä tehdä, mutta nyt kävi näin.
Onnistun varmaan puppeloimaan heti seuraavalla kierroksella, kun pitää vaihdella noita tämän tuplaviikon ukkoja pois.
Tällä kierroksella Gerrard missasi yhden pilkun, ampui toisen maaliin ja antoi Sturridgen vetää kolmannen
Tällä kierroksella Gerrard missasi yhden pilkun, ampui toisen maaliin ja antoi Sturridgen vetää kolmannen
Niinpä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pari pistettä meni nyt vituralleen, kun en ehtinyt kytätä pelaako Fuchs ja laitoin sen kentällä kuitennnii. Nollathan se veti. Mä en tykkää tästä vaihtohommelista yhtään. Siinä häviää liikaa, jos ei ole aina aikaa kytätä avauskokoonpanoja peli-iltana.
Helvetin noloa syöksykierrettä ollut viime kierroksilla. Villikortti vielä tosin jäljellä, joten elättelen vielä toivoa rotsi-liigan toivosta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Itsellä ollut semmoista tasaisen varmaa menoa viime aikoina. Jossain välissä ehdin vannomaan että pidän Suarezin koko loppukauden ajan, mutta sitten tuli jotain tuplapelikierroksia ja kuningasideoita (Suarez -> Giroud transfer Balen saamiseksi joukkueeseen), joten parilta viime kierrokselta olisi voinut tulla paremmatkin pisteet.
Sanon tän nyt ääneen, eli unohdin tehdä fantasyssä vaihdon Lewalta kapu pois Messille. Tarkoittaa, että Messi tekee hattutempun ja Barca häviää 3-1, ja minua vituttaa sekä iloisuttaa.
Sanon tän nyt ääneen, eli unohdin tehdä fantasyssä vaihdon Lewalta kapu pois Messille. Tarkoittaa, että Messi tekee hattutempun ja Barca häviää 3-1, ja minua vituttaa sekä iloisuttaa.
:center:
Wild Card aktivoitu. Tällä hetkellä kaikki avaukseni miehet pelaavat tuplakierroksen, mutta saas nähdä, onko järkeä roikottaa jotain Demeliä avauksessa. Kapteenin valinta on myös muodostautunut yllättävän hankalaksi. RVP tuntuisi fiksuimmalta valinnalta, mutta eipä hollantilainen ole viime aikoina saanut mitään aikaiseksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
The game is being updated.
Jännät paikat. Nyt olisi ollut wild cardille käyttöä täälläkin. Päädyin sitten paukuttamaan treidejä -12 pisteen edestä, joten rotsiliigan kärkipaikka saattaa mennä tällä kierroksella. Taisin saada 7 tuplakierroksen äijää mukaan.
RVP tuntuisi fiksuimmalta valinnalta, mutta eipä hollantilainen ole viime aikoina saanut mitään aikaiseksi.
Mä panin Cazorlon kapuksi, kun en millään usko, että Van Persie pelaa molempia pelejä. Vähän vaikuttaa, että Sir Alex on ylipeluuttanut sen särki.
Edit: mut eihän toikaan puppelin mitään aikaan saanut tänään, vaikka joukkue teki kolme maalia.
Last edited by leposi (14.04.2013 01:45)
Yéyé Boysin etumatka rotsiliigan kärjessä on 11 pinnaa, kun jäljellä on 3 gameweekia. Molemmat treidattiin näköjään Bale ja Tevez sisään tällä kierroksella, ja molemmilla vielä Bale kapteenina, joten ihan hirveitä eroja ei varmaan synny. Ensi kierroksella sitten tuplapelejä muutamalla joukkueella, joten jännäksi menee! Top 5000 koko pelissä vielä hyvin mahdollinen.
Tulee muuten eepillinen loppu rotsi-liigassa. Tilanne taitaa olla nyt tasan Teekin ja minun välillä. :D:huig:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tulee muuten eepillinen loppu rotsi-liigassa. Tilanne taitaa olla nyt tasan Teekin ja minun välillä.
:D:huig:
Menin Lambertin kahden bonuspisteen erolla kärkeen, mutta sulla vielä Sagna, Clichy ja Tevez pelaamatta (molemmilla Walcott). Jos nuo vetäisivät <10 pojoa, niin jännitys olisi huipussaan vikalla kierroksella. Jos Tevez paukuttaa hattutempun tmv., niin sitten tulee vähän liikaa kirimistä. Tokihan Clichy voisi vaikka istua penkillä että Kolarov pääsisi pelaamaan
8 pinnaa eroa! MAAILMAN PARAS PELI!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Europa League fantasyssä kokonaissijoitus 1609. (pelaajia yhteensä 52 389) ja Suomen sisällä 16 (pelaajia yhteensä 302). Pisteitä tuli yhteensä 564.
Last edited by leposi (16.05.2013 17:26)
^:peuk:
Teekin kanssa taas sama kapteeni, mut' muuten on suht erilaiset avaukset. :D8):kulli:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En tiedä oliko järkeä ottaa -4 pinnaa vikaa kierrosta varten, mutta jotain piti yrittää. Päädyin sitten Michuun, vaikka Coutinho ois ehkä muuten parempi valinta tälle kierrokselle. En viittinyt lähteä valitsemaan kapteenia riskillä, kun ajattelin että saatat pistää Balen kapteeniksi. Jännää! Puolustuksessa voi tulla isoja eroja, kun on ihan erilaiset miehitykset. Tevez pelottaa
Hehe, ei Fulham kuudetta tappiota putkeen ota. Berba hymyilee tänään. Historiaa tehtiin jo edellisessä tappiossa.
Itsehän lähden sillä asenteella, että ghettonen ajetaan kiinni.
Vikalle kierrokselle lähdetään seuraavin ryhmityksin:
Maalissa Jääskeläinen
Puolustuksessa Demel, Jose Enrique ja Evra
Keskikentällä Michu, Walcott, Bale ja Cazorla
Hyökkäyksessä Anichebe, Sturridge ja Lukaku
Kapteenina Sturridge, vaikka tilastollisesti tuskin toista huippumatsia putkeen pelaa. Ja varalla Bale.
Last edited by leposi (19.05.2013 15:46)
Teekki taisi viedä rotsi-liigan muutamalla pisteellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eikö ole tasapisteet ennen bonuksia?! Coutinho ainakin saa varmaan 3, Lambertin ja Matan pitäisi saada sama/enemmän...
Hienot vaihdot vikalle kierrokselle: Michu ja Zabaleta saivat pinnan mieheen. Coutinhosta jää ikuiset traumat.
No joo, katsotaan bonukset vielä. Kukapa olisi arvannut, ettei Lukakua olisi ehkä sittenkään pitänyt vaihtaa Sturridgeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onnea, teekki!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
2,243 vs. 2,240
:pint:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onnea, teekki!
Kiitoksia! Uskomattoman tiukaksi tuo meni ja lopulta oli ihan tuurista kiinni kumpi saa sen 3 pinnaa enemmän.
Last edited by teekki (20.05.2013 08:14)