You are not logged in.
Mä en osta Kristiinaa. Maksaa liikaa. Tosin myin Gerrardin ja Torresin ja tein muitakin vaihtoja. Mut onhan tää vähän turhaa yrittää pyristellä ku Kristiina on hirveessä kiimassa. Veikkaan silti, että jäätyy CL:n ja EM-kisojen ratkaisupeleissä eikä taaskaan voita mitään henkilökohtaisia pystejä Englannin ulkopuolella.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d502bb4a48="shanks"]Hehe. Vitun Kristiina Ronaldo kyllä pilannu koko kisan. Kaikilla kapteenina, joten pisteitä senkun ropisee.
Ens kaudella harkitsen kyl osallistumista tähän, koska ei täs oo mitään järkee ku ei edes pelaajakaupoilla pysty rikastumaan.[/quote:d502bb4a48]
Vähän niinq sama.
"A repo man's always intense"
Oiskohan kolmas viikko putkeen, kun porkustan kierroksen parhaat pisteet?
Nyt pitää kyllä tehdä jotain vaihtoja, jos vaikka Fulham löytäisi pelinsä vihdoinkin.
Hyvä Suomi
Best countries
Country Managers Average
Finland 14,619 1,328.3
Hong Kong 9,658 1,295.6
Australia 84,919 1,294.2
New Zealand 8,871 1,288.4
Iceland 2,860 1,285.9
Sweden 12,576 1,272.7
Canada 12,292 1,272.7
Switzerland 1,562 1,270.6
Gibraltar 651 1,270.3
Scotland 41,231 1,263.2
Japan 1,921 1,261.9
Venezuela 830 1,260.9
Singapore 19,132 1,259.2
Denmark 3,915 1,253
Northern Ireland 20,151 1,247.7
Lithuania 750 1,243.5
Ireland 130,965 1,243.4
England 882,838 1,242.4
Voi pilu. Paras pistemies istuu penkillä. Readingin pakki Andre Bikey on iskeny jo kaks maalia, mutta ei oo mitään saumaa, että se pääsis kentälle mun valinnoilla.
[quote:0d5408d86f="börjeslandet"]Hyvä Suomi
[/quote:0d5408d86f]
Lädilandia on lädimpi kuin lädit itse.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olen jämähtänyt tuolle kolmannelle sijalla. Ei siitä enää nousta eikä hevillä tiputakaan ellei Shanks nyt yhtäkkiä rupea KIIMAILEMAAN.
Saan vielä Muurisen Antin kiinni! Teekki on jo karannut voittoon, ei voi mitään. Kakkossijasta siis pelataan. Shanks vopite haistella pieruja siellä perällä.
Vituikshan tää nyt menee. En tajunnu, että ne pelas jo eilen yhden pelin, joten jäi kaikki vaihdot tekemättä. Orkl.
[quote:cb399b8360="leposi"]Vituikshan tää nyt menee. En tajunnu, että ne pelas jo eilen yhden pelin, joten jäi kaikki vaihdot tekemättä. Orkl.
Itehän unohin viime viikonlopun vaihot ja pelaajavalinnat, joten jäi mm. Gerrard 11p penkille.. eilen sentää hokasin tehä pari vaihtoa vaikkei loppukauden osalta nyt olekkaa mitää muuta ku tää neljännen sijan varmistelu..[/quote:cb399b8360]
AJAN sua takaa
Sitä paitsi sä oot shanks viides
Mulla on oikeestaan vaan tiukka kamppailu hopeasta. Voitto karkasi jo jouluna.
[quote:ef67dfa5f0="shanks"]Mut siis kuka toi Antti Muurinen oikeen on?
Sehän liitty peleihin mukaa joskus joulun tienoolla vasta..[/quote:ef67dfa5f0]
Ei mitään hajua. Vitutti kun se kiilasi mun eteen ihan tyhjästä
[quote:7b913441b2="börjeslandet"]Sitä paitsi sä oot shanks viides
no edelliskierroksen jälkeen olin neljäs, joten siitä lähetää.. eroa oli pari pistettä, joten varmaan noi vaihot vaikuttaa ja eilisen pelit pisteet?
Vai onko joku liittyny tähän sarjaan nyt eilisen jälkeen..
edit: joo pelaajakaupan takia menetin ton vitossijan.. mut edelliskierroksella vanamo kyllä kiri aika kaukaa takaa muutenki joten voi olla, että tässä tiputaan lopullisesti..
börtsy sen sijaan on aika kaukana (-76) eli aika onnistuneet kierrokset saat vetää mikäli ohi meinaat tulla. Kolmossijaan myös sen verran matkaa (yli sata!), että ei sitä ilman pientä ihmettä kiinni oteta.[/quote:7b913441b2]
Börtsy on Fantasy Footballin Liverpool: UCL:ssä finaaleissa, mutta Valjussa luovutaan voittotaistosta jo hyvissä ajoin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:44fd536b2b="shanks"][quote:44fd536b2b="börjeslandet"]Sitä paitsi sä oot shanks viides
no edelliskierroksen jälkeen olin neljäs, joten siitä lähetää.. eroa oli pari pistettä, joten varmaan noi vaihot vaikuttaa ja eilisen pelit pisteet?
edit: joo pelaajakaupan takia menetin ton vitossijan.. mut edelliskierroksella vanamo kyllä kiri aika kaukaa takaa muutenki joten voi olla, että tässä tiputaan lopullisesti..
börtsy sen sijaan on aika kaukana (-76) eli aika onnistuneet kierrokset saat vetää mikäli ohi meinaat tulla. Kolmossijaan myös sen verran matkaa (yli sata!), että ei sitä ilman pientä ihmettä kiinni oteta.[/quote:44fd536b2b]
Börtsy on Fantasy Footballin Liverpool: UCL:ssä finaaleissa, mutta Valjussa luovutaan voittotaistosta jo hyvissä ajoin.[/quote:44fd536b2b]
Ens kaudella voitan kaikki
[quote:bfd7b5a550="Jean-Babtiste"][quote:bfd7b5a550="shanks"][quote:bfd7b5a550="börjeslandet"]Sitä paitsi sä oot shanks viides
börtsy sen sijaan on aika kaukana (-76) eli aika onnistuneet kierrokset saat vetää mikäli ohi meinaat tulla. Kolmossijaan myös sen verran matkaa (yli sata!), että ei sitä ilman pientä ihmettä kiinni oteta.[/quote:bfd7b5a550]
Börtsy on Fantasy Footballin Liverpool: UCL:ssä finaaleissa, mutta Valjussa luovutaan voittotaistosta jo hyvissä ajoin.[/quote:bfd7b5a550]
Ens kaudella voitan kaikki
[/quote:bfd7b5a550]
Joka kauden alussa yhtä hauskaa, kun Börtsy/Liverpool unelmoivat tuplasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Unohdin taas vaihdot!
Menipä tänään perseelleen koko homma.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Menipä tänään perseelleen koko homma.
Sama. Antaa olla.
Voi vittu! Jäin neljän pisteen päähän toisesta sijasta. No tasaisen tappavasti kolmanneksi. Ihan hyvin kai tää vissiin. Jos joku jaksaa spämmiä lopulliset tulokset niin pankaa sitten nikit oikeiden nimien tilalle. Mä en nyt jaksa. Viikon päästä sitten, jos kukaan muu ei.
Fantasy Premier League 07/08 lopputilanne:
1 Safe Hands FC (teekki) 2275
2 OPS (?) 2074
3 FC Pallomekko (leposi) 2070
4 shanks wanderers (shanks) 2021
5 FC Pikkis (vanamo) 1969
6 wadein (börtsy) 1880
7 Nothingmen F.C. (bitnik) 1827
8 Ye-Ye Boys (gintsu) 1818
9 orkleet (prakk) 1739
10 FC Bamse (lefa) 1735
11 Deck of Aces (ässä) 1528
12 santanan orkl (tapna) 1477
13 Tupou XIV (tupi) 1474
Heti alkukaudesta vedin pienen hajuraon muuhun porukkaan, Fabregasin KIIMApelit kapteenina jne. Jossain vaiheessa puskista rotsiliigaan mukaan liittynyt OPS kävi öbaut 50 pojon päässä, mutta lopussa saatiin vielä eroa aikaan... Ens kaudella uudestaan!
Ens kaudella uudestaan!
Kolmatta voittoa putkeen et kyllä ota. Viime kaudella olin toinen ja nyt ton yhden kesken tulleen håmån vuoksi olin kolmas. Ihan perseestä kyllä tollanen, että yhtäkkiä vaan jostain tupsahti tuntematon nimi.
:center:
Joo eka vuos mullakin ja aika opettelua oli toi alkukausi. Ens kauden tavotteet on asetettu korkeammalle.
335554-73124
Tulevan kauden liiga on tehty. Liittykää tuolla koodilla.
Mitä mieltä olette, että missä vaiheessa pannaan liiga niin ettei uusia oteta mukaan, ettei käy niin kuin viime kaudella kävi, kun joku homo pilasi kaiken?
2006/07 --- 1705 ---- 248,601
2007/08 --- 2070 ---- 84,507
Tuossa on mun kokonaislopputulokset. Vuosi, pisteet, kokonaissijoitus ihan kaikista joukkueista. Tänä vuonna tuhannen parhaan joukkoon!
[quote:3c677f35a2="shanks"][quote:3c677f35a2="leposi"]335554-73124
Tulevan kauden liiga on tehty. Liittykää tuolla koodilla.
Mitä mieltä olette, että missä vaiheessa pannaan liiga niin ettei uusia oteta mukaan, ettei käy niin kuin viime kaudella kävi, kun joku homo pilasi kaiken?[/quote:3c677f35a2]
Liityin. Vedin tiimin randomilla koska ei ny viittiny vielä ruveta arvailemaan ketkä pelaa ja missä pelaa kun kerran vaihtoja saa ennen ekaa kierrosta tehä rajattomasti.
Kaippa tuon voisi sulkea vaikka jo alkukierrosten jälkeen? Elokuun loppu vai vähän myöhemmin?[/quote:3c677f35a2]
Paan sulki vaikka joskus parin kierroksen jälkeen, jos vaan muistan. Viimeistään joskus syyskuun alussa.
Yé-yé boys on mukana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ilmoittauduin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Yritän ehtiä. Milloin deadline?
PS. Soitin Analille ja pyysin että kanavat aukeais taas 16. elokuuta
Paan ton meidän liigan joskus syyskuussa kiinni, että kandee heittää joku joukkue sitä ennen sinne, vaikka kai sinne senkin jälkeen voi tulla, mutta pitää pyytää eka lupa, koska viime vuonna se jok horo pilasi kaiken