You are not logged in.
CL:ssa meni oikein hyvin tämä puolikas kierros. Ei jäänyt mikään harmittamaan.
En tiiä mitkä on omat henkilökohtaiset ennätyspisteet / GW, mutta tällä viikolla taitaa tulla aika kovat lukemat.
En tiiä mitkä on omat henkilökohtaiset ennätyspisteet / GW, mutta tällä viikolla taitaa tulla aika kovat lukemat.
Asetin 100 pistettä kierroksen päämääräksi aamulla. Alapää kusi, mutta yläpää rulaa. Tavoitteessa mennään.
Paska peli tämä Valioliigan fantasy. Pitäkää tunkkinne saatana
Olen Arsène Wenger.
1. Safe Hands FC, 2,389
2. Yéyé Boys, 2,190
3. Babatunas, 2,152
4. Hesan Homot, 2,146
5. Helvetto Campari, 2,135
6. FC Pallomekko, 2,116
7. hotoorot, 2,007
8. Ketaleita, 1,879
9. Man Friars , 1,408
Teekille onnittelut selvästä voitosta. Oma kausi loppui kivasti kahdeksaan vihreään nuoleen, mutta alkukausi oli sellaista taaperrusta (kierrokset 2-10 ), ettei hyvästä sijoituksesta voinut haaveilla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä alku, sen jälkeen kaikki hirveetä paskaa. Ens kaudella uudestaan.
Kiitoksia! Alkukausi meni myös minulla heikosti ajatellen hyviä sijoituksia kokonaiskisassa. Siitä pikkuhiljaa tasaista nousua ilman suurta puppelointia. Lopun pienet riskit eivät riittäneet aivan top 10000 -sijaan, mutta pääasia on tietysti rotsiliigan voitto
Europa Leaguen fantasyssä meni taas ihan kelvollisesti, vaikka aika arpomistahan toi on varsinkin lohkopeleissä, kun ei tunne pelaajia, joukkueita eikä isompia seuroja oikein edes jaksa kiinnostaa pelata ykkösillä.
641 pistettä ja kokonaisrankingissa sijoitus 1536/51947.
Ainiin, kaikkiahan kiinnostaa UCL:n lopputulokset, koska olin paras.
1. FC Pallomekko 765
2. Safe Hands FC 723
3. Helvetto Campari 683
4. Man Friars 667
5. Ye ye Boys 394
Mm-kisojen fantasy varmaan kiinnostaa kans. Ja rotsi-liigan pitää tehdä. 8.6. saa pistää joukkueita menemään. Pannan koodia sitten tänne jahka pääsee tekemään rotsi-liigan.
jaa täs on tämmönen paska fantasy, nyt se on avattu, tää paska fantasy, paska fantasy on siinä, ja tuonne se kuuluu tuonne vessanpönttöön tää paska fantasy, saatanan paska! aloin tekee tuota jengiä ja tuntuu ihan saatanan laimeelta paskalta...
Rotsi-liiga tehty. En tiiä miten ton järkevästi linkittäis, mutta liigan nimi on rotsi ja salasana on jefqoi.
http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/leagues -> tonne ku pistää searchiin rotsi niin löytyy lukittu liiga. plpl.
http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/leagues/22221
Last edited by leposi (09.06.2014 15:42)
Mukana
Sinänsä tykkään ideasta, että tuo 100 kredittiä ei riitä koko joukkueelliseen huippumiehiä ja että puolustavia pelaajia pyritään palkitsemaan aiempaa enemmän.
Mutta kyllähän tuo aika keskeneräiseltä vaikuttaa, säännöissäkin ilmeisesti ristiriitaisuuksia. Saakohan niitä pelaajia (jo pelanneita) nyt vaihtaa kesken kierroksen?
Joo, ja vissiin kikkailemalla saa kierrettyä max 3 / joukkue -rajoituksen , mutta itse nyt ainakin yritän noudattaa kaikkia sääntöjä..
Onpa kerrassaan hankalaa, kun krediitit ei riitä vähää alusta. Täytellään sit jengi jollain Iranin miehillä.
Ai hitto, kohta tulee kiire viimeistellä joukkue. Kiima!
"Haastavalta" tuntuu, tuntu et eilen sai jo rosterin ihan hyvään ruotuun, mutta ihan liian monta pelaaja, joilla kierroksen vikana päivänä peli, joten pitää varmaan tasapainottaa vielä aikaisemmille päiville enemmän jätkiä.
Jokseenkin sama ongelma. Muutenkin aika monta asiaa, minkä kanssa saa tasapainoilla.
Pistelasku vaikuttaa hieman kyseenalaiselta: Ramosille merkitty nyt 11 pojoa, tosin 2 taitaa lähteä kunhan älyävät miinustaa päästetyt maalit. Samalla Daley Blind saamassa "vain" 12 pistettä, vaikka teki kaksi maalisyöttöä ja omiin meni neljä vähemmän kuin spanskipakeille. Ja Casillasille tulossa 10 pistettä?
Eikä näitä pisteitä edes virallisesti näe mistään vielä tässä vaiheessa, vasta arvioita FF Scout -sivuilta.
t. FPL-sääntöjä kaipaava
t. FPL-sääntöjä kaipaava
Mun mielestä tässä on nimenomaan säännöt paljon paremmat, mutta muutenhan tuossa sitten kuseekin kaikki
Esim. se FPL:n bonus-systeemi on aivan hanurista.
edit: Tai no otetaan sen verran takaisin, että ehkä nuo pisteet blokeista ja riistoista ym. tulee jo vähän liian helposti. Ehkä 1/2 suhde ois sopivampi.
Last edited by kumpiseta (14.06.2014 11:40)
En pidä tästä fantasystä yhtään. No pelataan nyt kun tuli alotettua.
Voeeeeee :frown2::pint:
Hehe, mulla kävi samat kun vaihdoin muodostelmaa, paras pistemies penkille eikä saa takaisin. Vittu miten paska peli, jätän.
Smaa, Cavani on penkillä ja pysyy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Noh noh, ihan kiva tämä lopulta on, nyt kun ymmärtää miten hommat toimii. Itsellä ei toki vaihtovirheitä ole sattunut. Kapteeni ei vaan meinaa nyt osua ollenkaan oikein.
Nyt toimii toi taktiikan vaihto kesken kierrosta järkevästi, eli ei katoa pisteitä turhaan ellei itse ulosta.
Ihan pl tää on mennyt, mutta maaleja nämä mun jätkät ei yksinkertaisesti osaa tehä. Taitaa olla kaksi maalia tähän mennessä mun jätkät tehny ja nekin sama mies.
Olin vissin tällä kierroksella jossain vaiheessa maailman top100:ssa (jos noihin sijoituksiin voi luottaa), tällä hetkellä sijalla 1801. Pientä puppelointia nyt ilmassa, kun piti heittää kolme Algerian ukkoa kehiin vikaan matsiin. Jenkkejä tai lusitaaneja mulla ei ole. Lukaku
Mm-fantasyssä yllätysvoittaja!!!
1. teekki 833
2. Kumpisetà 734
3. a_juhana 727
4. leposi 708
5. ughettonen 623
6. halloumilumo 322
7. börjes 264
8. aapdolf 250
Ihan kiva pelihän tuo oli Overall ranking 324, eikä ilman puppelointeja.
FPL:n rotsi-liigan koodi on 1851-4926.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pitkästä aikaa mukana.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.