You are not logged in.
Mukana! Täytyypä alottaa taas jengin kasaaminen.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Mukana taas, vaikkei valju oikein jaksa kiinnostaa.
AIjaijai, huomenna alkaa. HERMIT PASKA PELI UUUH
FPL:n rotsi-liigan koodi on 1851-4926.
ylös. Huomenna alkaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Perus. Eilinen nysvätty jengi menee lähes puoliksi vaihtoon viime hetkellä. Lupaa hyvää.
Huh, jännät paikat, kun pian pääsee vakoilemaan muiden joukkueita. Veikkaan, että Rooney, Costa ja Bojan löytyy aika monen joukkueesta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Paska peli
Heti ekassa matsissa vaihtopenkillä hyvät pojot. :peuk:
Veikkaan, että Rooney, Costa ja Bojan löytyy aika monen joukkueesta.
Ainakin minulta. Sigurdsson oli pitkään jengissä, mutta lopulta jäi rannalle vaikka budjettikin ois riittänyt
Hyvä kierros tähän asti, vaikka Sigurdsson toki itselläkin penkillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:Veikkaan, että Rooney, Costa ja Bojan löytyy aika monen joukkueesta.
Ainakin minulta. Sigurdsson oli pitkään jengissä, mutta lopulta jäi rannalle vaikka budjettikin ois riittänyt
Sama ja sama. Aika heikko alku ja peränpitäjänä mennään. Onneks on vielä 6 pelaajaa pelaamatta ja kapteeni myös.
Last edited by kuninkees (17.08.2014 10:32)
Heti tuli kyllä esiin tuon bonus-järjestelmän huonous: koko ottelun surkeasti esiintynyt Ramsey tuikkaa viime hetkillä maaliviivalta voittomaalin ja saa siitä sitten 8 pistettä
eri
Vääriä valintoja. Esim. Krulin ja Begovicin välillä arvoin pitkään, samoin kapteenin. Molemmat väärin. Myös Caulker ja Wisdom penkillä väärässä järjestyksessä.
No, Bojan tekee toisella jaksolla varmaan pari maalia.
Serie A -fantsun rotsiliiga, jos jotakuta kiinnostaa:
Liiga: rotsi
koodi:
XZgVYlvF0mgj
Serie A -fantsun rotsiliiga, jos jotakuta kiinnostaa:
Liiga: rotsi
koodi:
XZgVYlvF0mgj
Vuorokausi aikaa! Liigassa vasta kaksi joukkuetta
Kiinnostaa kyllä, mutta ei taida aika riittää. CL-fantasykin jäänee väliin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kiinnostaa kyllä, mutta ei taida aika riittää. CL-fantasykin jäänee väliin.
Vähän smaa, toki UEFAn molempiin osallistus taas. Italian palloilusta en tiijä enää mitään, joten turhauttavaahan tuota olisi pelata.
Joo, kapu meni vituiksi ja perinteiset maalivahdin nolla vaihtopenkillä, ja jäihän sinne Caulkerin nolla myös ellei ny Depussy tai Lovren jätä pelaamatta kokonaan. KAMOON.
Ihan päin helevettiä meni, Rooney on ihan kankea ukko ja Diouf penkillä jne.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Joo, menihän se. Nyt kuitenkin arvottiin mm. Munan Jonesille 3 bonuspistettä, joten omat pisteet kai on ihan ok - bonus-systeemi on silti yhtä paska kuin aiemminkin.
Joo, kapu meni vituiksi ja perinteiset maalivahdin nolla vaihtopenkillä
Sama. Tosin maalivahdin valintaa ei voi kritisoida. Sitä voi, että mulla lisäksi Phil Jones ja 9 pojoa ekana subina. Tätä vetoa taktikoin viimeiseen asti
Keskikentälle tuntuis olevan hirveästi hyviä vaihtoehtoja.
GINTSU: Teitkö UCL:n fantasyn rotsi-liigan viime kaudella? Voitko uusia sen heti kun ehdit, vaikkei siellä varmaan kovinkaan moni jaksa pelailla, mutta mua ainaski kiinnostaa.
EDIT:
Panin Europa Leaguen rotsi-liigan pystyyn taas jos ketään kiinnostaa. Koodi: 1228669-591427
Last edited by leposi (10.09.2014 18:29)
GINTSU: Teitkö UCL:n fantasyn rotsi-liigan viime kaudella? Voitko uusia sen heti kun ehdit, vaikkei siellä varmaan kovinkaan moni jaksa pelailla, mutta mua ainaski kiinnostaa.
Koodi: 1220615-591501.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jaahas, näyttää siltä, että Fabregasin syöttöhulina täytyy lopettaa vaihtamalla Hazard siihen ens kiekaksi. Ei tässä mitään järkeä ole. Ja taas kun Rooney kapteenina Costa tekee pari.
Graziano Pellè
Kerrankin tällainen haku menee nappiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jaahas, näyttää siltä, että Fabregasin syöttöhulina täytyy lopettaa vaihtamalla Hazard siihen ens kiekaksi. Ei tässä mitään järkeä ole.
Tein jo tämän. Eiköhän Fabsu loukkaannu CL-hulinoissa.
Pisteiden valossa mennyt ihan hyvin. Kiitos costan. Wild card kuitenkin viuhuu nyt että saa kk:n ja pulustuksen järjestykseen.
UCL:ssä ihan kelpo alku, vaikka hetken näyttikin pahalta Arturin napattua punaisen. Eipä siihen lopulta mennyt kuin 4p kun Sirigu ei onnistunut pitämään nollaa. 89p ja kärkipaikka Taktiikkana taas tuttu: ei yhtään yliarvostetun valioliigan pelaajaa
Kuka toi kreikkalainen on rotsi-liigassa?
Super Porto pelasti paljon tällä kiekalla.