You are not logged in.
Kuyt kapteenina
Spämmimpä nyt tänne, että kaikki huomaa:
[quote:02f16892c6="ginipoika"]Uefa Cup Fantasy Footballin rotsi-liigan koodi on 5767-815, jos joitakin kiinnostaa.
http://en.ucupfantasy.uefa.com/[/quote:02f16892c6]
Liityin.
[quote:1f94fc99cb="leposi"]Spämmimpä nyt tänne, että kaikki huomaa:
[quote:1f94fc99cb="ginipoika"]Uefa Cup Fantasy Footballin rotsi-liigan koodi on 5767-815, jos joitakin kiinnostaa.
http://en.ucupfantasy.uefa.com/[/quote:1f94fc99cb]
Liityin.[/quote:1f94fc99cb]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onneksi en vaihtanut Rooneytä Adebayorin tilalle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onneksi en vaihtanut Rooneytä Adebayorin tilalle.
Harmi kun vaihdoin... :?
Ja nyt se homo Neville syötti maalin, kun muistaakseni just otin sen vaihtoon. Hermi.
Tää menee ihan vituiks!
Muistakaapa, että seuraavan kierroksen kokoonpanojen deadline on tänään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nousin alkuvaikeuksien jälkeen kolmanneksi
Toivon mukaan pysyn paremmin kärjen tuntumassa tästä eteenpäin.
en ole kolmekybänen emoboy
Tais olla kalinafantasyhistoriani surkein kierros tämä viimeinen, massiiviset 24 pojoa ja ainoa transfer meni ihan mönkään. Ronaldo-Rooney kaksikon varassa tässä aika pitkälti ollaan...
Teekille hurjat 91 pistettä.
Itsekin onnistuin raapimaan erinomaiset 82 pistettä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ite vetäsin tän kauden toiseks korkeimmaan saaliin, 56 pistettä ja sitäki yli puolet tuli Ronaldon ollessa kapu. Ei täs pelis o kyl mitää järkeä ku yks äijä dominoi ja se kaikilla kapteenina.
Mulla ei oo. Harkitsen kyllä sen ottamista joukkueeseen tässä lähiaikoina, jos kerta äijä taas on pääsemässä viime kauden vireeseen. Hiljalleen tässä noustaan. Ens kiekalla mennään jo Shanksin ohi.
[quote:5617d560a5="leposi"][quote:5617d560a5="shanks"]Ite vetäsin tän kauden toiseks korkeimmaan saaliin, 56 pistettä ja sitäki yli puolet tuli Ronaldon ollessa kapu. Ei täs pelis o kyl mitää järkeä ku yks äijä dominoi ja se kaikilla kapteenina.
Mulla ei oo. Harkitsen kyllä sen ottamista joukkueeseen tässä lähiaikoina, jos kerta äijä taas on pääsemässä viime kauden vireeseen. Hiljalleen tässä noustaan. Ens kiekalla mennään jo Shanksin ohi.[/quote:5617d560a5]
sähän menit mun ohi viime kiekalla mut päräytin nyt takas.. mitäs jos vedettäs toisiamme peesaten loppukaus ja yritettäs nousta näiltä jämäsijoilta ylöspäin..
Kallishan se Ronaldo on ja samalla rahalla saa melkein kaks muuta hyvää nimeä mut mennää ny toistaseks näin kun en kuitenkaan niitä muita hyviä nimiä onnistu poimimaan.[/quote:5617d560a5]
Mä luotan Lampardiin! Jep, kiritetään meidät voittoon! Nyljen sut sitten vikalla kiekalla, kun olet jo mestaruuskrapulassa Liverpoolin (:kuale:) takia.
Teekille hurjat 91 pistettä.
![]()
Itsekin onnistuin raapimaan erinomaiset 82 pistettä.
Hyvä paluu kyllä tuon edellisen katastrofikierroksen jälkeen. Onneksi korjasin virheeni ja vaihdoin heti Aden takaisin Rooneyn tilalle.
Kyllähän tässä pelissä joka kausi on joku selvä ykkösnimi, joka löytyy melkein kaikilta ja yleensä kapteenina. Ensimmäisillä kausilla kun pelasin se oli Henry, sitten Lampard ja nyt Ronaldo.
Jaha katsotaas miten on mennyt.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pitäisihän tuota joukkuettani vähän muuttaa, mutta en tiedä yhtään, ketkä olisivat nykyisiä pelaajia parempia.
Hyvin hinataan itseämme Shanksin kanssa ylös. Käsi kädessä mennään. Hiljaa hyvä tulee. Joku kierros vois osua kapteenin valintakin nappiin, jotta sais oikeesti tota eroa kärkeen jotenkin kiinni. Mutta toisaalta kun ei uskalla ottaa riskiä tuon kanssa...
Enää 38 pistettä eroa teekkiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pitäisköhän tuota otsikko muuttaa jotenkin niin että olis kaikki nää fantasyt saman alla, ettei tarvii spämmiä cl-otsikkoo näitä ja kun on vielä toi uefa cupin oma käynnissä?
Pitäisköhän tuota otsikko muuttaa jotenkin niin että olis kaikki nää fantasyt saman alla, ettei tarvii spämmiä cl-otsikkoo näitä ja kun on vielä toi uefa cupin oma käynnissä?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ccb972a895="leposi"]Pitäisköhän tuota otsikko muuttaa jotenkin niin että olis kaikki nää fantasyt saman alla, ettei tarvii spämmiä cl-otsikkoo näitä ja kun on vielä toi uefa cupin oma käynnissä?
[/quote:ccb972a895]
Toimiiks toi?
Suljin nyt myös tuon Premier Leaguen uusilta tulijoilta, ettei tuu sellasta ku viime kaudella. Spämmiä tänne niin voi ehkä päästä mukaan. Kai se toimii..
[quote:4dfd787e6d="leposi"]Suljin nyt myös tuon Premier Leaguen uusilta tulijoilta, ettei tuu sellasta ku viime kaudella. Spämmiä tänne niin voi ehkä päästä mukaan.
Kai se toimii..
Eikö tuol ollu joku joka ei ollu esitelly itteään?[/quote:4dfd787e6d]
En muista.
Sanokaa vaan niin paan sille bänniä. Yksin en uskalla.
Suljin nyt myös tuon Premier Leaguen uusilta tulijoilta, ettei tuu sellasta ku viime kaudella. Spämmiä tänne niin voi ehkä päästä mukaan.
Kai se toimii..
Taidanpa laitaa mestareiden liigan vastaavan myös kiinni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Menipäs herkkusieniliigafantasy ihan perseelleen. Millä miehistöllä Arsu ja Muna pelaavat, jos Van Der Sar, Anderson, Adebayor ja Walcott olivat kaikki sivussa?
"A repo man's always intense"
Ade ja Walcott olivat molemmat loukkaantuneena. Kannattaa huomioida nämä myös kalinafantasyssa, aika monilla on ainakin Ade jengissä.
Nyt CL-lohkovaiheen parissa viime pelissä onkin sitten kunnolla arpomista, jos aikoo miettiä ketä pelaajia joukkueet aikovat lepuuttaa jne. Ainakin Barca ja Juve taitavat olla jo varmasti jatkossa, joten siitäpä sitten miettimään että pelaako Messi tai Del Piero...
Voi perse. Uefan fantasyssä arvoin kapteenia Vagner Loven ja Gomiksen välillä. Valitsin väärin :? Ois saanu hyvän 10 pisteen etumatkan muihin.
Jännä juttu, mutta alkukauden kontanneesta Tottenhamista löytyy nyt muutama mielenkiintoinen nimi. Bent maksaa saman verran kuin Zaki, mutta on tällä hetkellä paljon paremmassa vireessä. Keskikentän trio Bentley, Jenas ja Modric on myös tiukassa seurannassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tottenham
[quote:0199b11501="shanks"]Voitin muuten foorumistien keskinäisen Vakion SM-skaban tuloksella 49. Teekki sijoittui niukasti kakkoseksi tuloksella 48. Muita osallistujia ei ollut vaikka yritin kovasti värvätä.
No js ens vuonna haastais kaikki vaikka kympillä mukaan.
Kisan voittaja veti muuten 56 pistettä.[/quote:0199b11501]
Unohdin TAAS osallistua. Pitäis tehdä nää TÄRKEET jutut heti eikä huomenna.
[quote:0631f13d04="shanks"]Voitin muuten foorumistien keskinäisen Vakion SM-skaban tuloksella 49. Teekki sijoittui niukasti kakkoseksi tuloksella 48. Muita osallistujia ei ollut vaikka yritin kovasti värvätä.
No js ens vuonna haastais kaikki vaikka kympillä mukaan.
Kisan voittaja veti muuten 56 pistettä.[/quote:0631f13d04]
Hitto, osallistuin, mutta ei mua värvätty rotsi-ryhmään.:( Sain toki vaan 47 muistaakseni.
"A repo man's always intense"