You are not logged in.
Parempaankin ois ollut saumoja tuossa sm-vakiossa, mutta kun parin kierroksen rivit tuli vedettyä aika nopsaan niin ei ihme että ei aina osu ihan kohdalleen. Pannaan vaan joku pikku panos ens vuonna niin voitan koko skaban.
En vaihtanut koskaan Benttiä pois, mutta pohjamudissa ollaan yhtä kaikki.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kuytin kiimalle
Reilusti päälle 80 pistettä tulossa tältä kierrokselta, mutta silti lievästi vituttaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
86 pistettä Mut vituiks meni jotenkin taas. Enemmänkin olis voinu tulla.
Voi paska näiden kapteeninvalintojen kanssa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Naurettavat pojot keskiviikolta
Kannattiko tehdä vaihtoja mjötööh
Vessasta alas
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
PASKAA
"A repo man's always intense"
Barcan äijien (Xavi, Marquez) treidaaminen sisään ei ole osoittautunut kovin hyväksi vedoksi, mutta Stiivigee kapteenina on pelastanut pari viime kierrosta CL-fantasyssa
Bendtnerin neljä pinnaa jäi penkille, mutta Klosen kaksi maalia ja syöttö kompensoivat mukavasti.
Ei olisi pitänyt vaihtaa Lovea pois kapteenin pallilta. Teki sitten hattutempun, orkl. No onneksi vaihtokapu teki kans maalin, ettei ihan harakoille menny. Tosin olisi 14 lisäpistettä kelvannu kyllä. Uefa Cupin fantasyssä siis hienosti johdossa rotsien liigassa ja sitten siinä head to headissa kans kärkipaikka on hallussa. Noi kaksi muuta fantasyä meneekin sitten ihan vituilleen.
Taas meni perseelleen, kun Ronaldo ja Lampard pettivät. Täytyy keksiä jotain tai teekki karkaa lopullisesti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onkos tänään UCL vika kiekka
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Onkos tänään UCL vika kiekka
Taitaapi olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo ei toi kalinafantasy ota lähteäkseen ja toisaalta kun eroakin teekkiin on kohta parisataa pistettä niin aika vähän tehtävissä.
ucl-fantasyssä vähän hankala kierros kun osa jengeistä varmistanu jatkopaikan ja tiedä yhtään millä hassuttelukokoonpanoilla pelaavat.
Sen lisäks loukkaantumisia ja pelikieltoja näköjään iskeny sen verran, että oli pakko tehdä parit vaihot ja siltikin tilanne on se, että jengi on ihan sysipaska.
Joo, mulla varmaan puolet miehisistöstä lepovuorossa tällä kierroksella. Saako tehdä ilmaisia vaihtoja kun jatkopelit alkaa? Vai pitääkö nyt viilata joukkue kuntoon ja ottaa miinuspisteitä?
Saako tehdä ilmaisia vaihtoja kun jatkopelit alkaa?
Saa. Tälle kierrokselle voi siis arpoa kokoonpanon miten haluaa, kun jatkokierroksille saa viriteltyä ihan uuden jengin.
Kalinafantasyssa ei kyllä itelläkään mitään maagista suorittamista ole ollut parilla viime kierroksella. Ronaldo ei ole siinä iskussa tällä hetkellä mitä viime kaudella mutta kai se tuosta taas syttyy.
Olen noussut parilla edellisellä kierroksella shanksin ja leposin ohi.
Onkos fantasyssa mitään varakapteeniominaisuutta? Eli jos kapteeni on poissa kokoonpanosta, niin eikö ketään nosteta tilalle?
Onkos fantasyssa mitään varakapteeniominaisuutta? Eli jos kapteeni on poissa kokoonpanosta, niin eikö ketään nosteta tilalle?
Ei.
[quote:172b6e3c67="Leif Erikson"]Onkos fantasyssa mitään varakapteeniominaisuutta? Eli jos kapteeni on poissa kokoonpanosta, niin eikö ketään nosteta tilalle?
Ei.[/quote:172b6e3c67]
Aiemmin on kai ollu.
UCL:ssä siis
ei kyl mun mielestä ole ollu.. ainakaa vähään aikaan ucl-fantsussa siis.
Voi olla että pariin kauteen ei, voi olla ettei koskaan. Mutta: eikö nykyään saa syöttöpojoa jos laukoo ja toinen panee molarilta palautunee ribarin rysään? Muistan et viime kaudella ois ainakin jääny yhet pojot Alvesilta saamatta tollasesta.
Kellä muulla oli muuten Roman boy kokoonpanossa?
Kellä muulla oli muuten Roman boy kokoonpanossa?
Mulla
en ole kolmekybänen emoboy
Klose on pelastanut pari viimeistä cl-fantasykierrosta, harmi etten pistänyt kapteeniksi tällä viikolla...
Pitkästä aikaa hyvä kierros UCL-fantasyssä. Karagounis
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Unondin ihan kokonaan tuon viimeisen kierroksen, joten ilman mitään vaihtoja mentiin vikat pelit. Mutta ihan hyvin näytti menneen. Siis verrattuna muihin
Oon unohtanu tän premierleaguen fantasyn jo aikoja sitten. :?
Meikä lievässä mutta tasaisessa nousussa vähän joka saralla, ilmeisesti sitten juuri näiden unohtelijoiden kustannuksella :?
Crouchia en vaihda ellei mene remppaan, mutta nytkyllä saanee Bent lähteä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Onpas tiukkaa vääntöä leposin kanssa juuri nyt.