#61 28.04.2018 03:26

63.006024, 27.808874
Member
Registered: 06.04.2018
Posts: 118

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Lepiksessä Can Can Heads, Seksihullut ja Fun.

Can Can Heads oli aivan perkeleen hyvä ja tiukka. Soitto kulki. En ollut nähnyt livenä aikoihin, mutta sanoisin että oli näkemistäni keikoista paras tähän mennessä. Mikon show oli myös ylivertainen ja hyvää tarinaa pukkas. Taisi tosin puhua paskaa kun sanoi katsoneensa 1992 MM-jääkiekkoa tv:stä, koska Ylellä ei silloin ollut oikeuksia kisoihin ja noinkohan PTV näkyi Kauhajoella icon_surprised icon_cool Tai vitustako minä tiedän.

Seksihullut otin tällä kertaa vähän huilin kannalta. Tulihan noi nähtyä juuri vähän aikaa sitten.

Fun lähti hyvin ja fiilis oli korkealla. Sit noisis huusi mun nimeä biisien välissä ja sen jälkeen vaan pelkäsin, että mitähän sieltä seuraavaksi möläytetään icon_surprised meni siinä se fiilis sitten icon_biggrin


no niin ja täällä sitten taas

Offline

#62 28.04.2018 06:39

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

noisis funin keikalla wrote:

kuuskytkolme piste nolla nolla kuus nolla kaks neljä pilkku kakskytseittemän piste kasi nolla kasi kasi seiska neljä!!!!!!!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#63 28.04.2018 10:02

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

63.006024, 27.808874 wrote:

Lepiksessä Can Can Heads, Seksihullut ja Fun.

Can Can Heads oli aivan perkeleen hyvä ja tiukka. Soitto kulki. En ollut nähnyt livenä aikoihin, mutta sanoisin että oli näkemistäni keikoista paras tähän mennessä. Mikon show oli myös ylivertainen ja hyvää tarinaa pukkas. Taisi tosin puhua paskaa kun sanoi katsoneensa 1992 MM-jääkiekkoa tv:stä, koska Ylellä ei silloin ollut oikeuksia kisoihin ja noinkohan PTV näkyi Kauhajoella :o icon_cool Tai vitustako minä tiedän.

Seksihullut otin tällä kertaa vähän huilin kannalta. Tulihan noi nähtyä juuri vähän aikaa sitten.

Fun lähti hyvin ja fiilis oli korkealla. Sit noisis huusi mun nimeä biisien välissä ja sen jälkeen vaan pelkäsin, että mitähän sieltä seuraavaksi möläytetään icon_surprised meni siinä se fiilis sitten icon_biggrin

icon_lol

Siialle oma zine tai kirjoittamaan keikkarapsoja joihinkin eri metioihin!

Last edited by hiirimattona (28.04.2018 10:02)


bzort glorf bööth

Offline

#64 28.04.2018 13:58

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

28.4 Can can heads @ Lepakkomies
Vitun jees

28.4 Seksihullut @ Lepakkomies
Orkesteri oli entuudestaan tuttu vain nimellisesti. Olen vakuuttunut. Liekö yhtä hyvä levyllä?

28.4 Fun @ Lepakkomies
Vittu hand

Offline

#65 28.04.2018 15:20

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,524
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

centerhuig:center: wrote:
noisis funin keikalla wrote:

kuuskytkolme piste nolla nolla kuus nolla kaks neljä pilkku kakskytseittemän piste kasi nolla kasi kasi seiska neljä!!!!!!!

Kuulin tämän huudon icon_surprised


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#66 29.04.2018 00:28

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

No tässä vastikään Kupolissa oli Camille Auerin modulaarinoisekeikka ja Lumilaiva-nimisen trion ensiesiintyminen. Hyvää möykkää kaikilta.

Offline

#67 06.05.2018 13:06

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Talmud beach 5.5 @ Glivelab
On tämä kaikessa yksinkertaisuudessaan hiano pumppu.

Sammal 5.5 @Glivelab
Paras moderni prog bändi. Uusin älpee lienee paras. Uuden levyn myötä tykästynyt laulajaan entistä enemmän. Lavapreesenssi kaipais vähän jotain showmanshippiä.

Offline

#68 06.05.2018 13:38

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Offline

#69 06.05.2018 13:51

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

ydinaukio wrote:

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Älkää uskoko, tämä lausunto ei perustu todellisuuteen.

Offline

#70 06.05.2018 17:59

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

KZ wrote:
ydinaukio wrote:

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Älkää uskoko, tämä lausunto ei perustu todellisuuteen.

Olitko keikalla?

Kitaristi soitti jatkuvasti hutiloiden vähän sinne päin ja kommentoi mikkiin keikan loppupuolella jotain että "mää oon aivan kännissä". Rumpalin löysyys tuli jo näiden levyiltä selväksi, livenä vielä korostui kun rumpujen pintaan miksaaminen ei peittänyt yksinkertaisesti aivan liian hiljaa ja löysästi soittamista kun bändi yrittää muuten vetää ns. "jytää". Niihin kahteen filliin myös kyllästyi aika nopeasti. Kappalemateriaalin tasapaksuus ei myöskään tullut yllätyksenä, mutta korostui kun keikka kesti jotain puolitoista tuntia, jolloin puolet yleisöstä oli jo poistunut. Mutta ehkä siellä hesassa näillä oli parempi meno. ff

Offline

#71 06.05.2018 19:37

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

ydinaukio wrote:
KZ wrote:
ydinaukio wrote:

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Älkää uskoko, tämä lausunto ei perustu todellisuuteen.

Olitko keikalla?

Kitaristi soitti jatkuvasti hutiloiden vähän sinne päin ja kommentoi mikkiin keikan loppupuolella jotain että "mää oon aivan kännissä". Rumpalin löysyys tuli jo näiden levyiltä selväksi, livenä vielä korostui kun rumpujen pintaan miksaaminen ei peittänyt yksinkertaisesti aivan liian hiljaa ja löysästi soittamista kun bändi yrittää muuten vetää ns. "jytää". Niihin kahteen filliin myös kyllästyi aika nopeasti. Kappalemateriaalin tasapaksuus ei myöskään tullut yllätyksenä, mutta korostui kun keikka kesti jotain puolitoista tuntia, jolloin puolet yleisöstä oli jo poistunut. Mutta ehkä siellä hesassa näillä oli parempi meno. ff

En ole samalla linjalla näkemystesi kanssa. Hyviä biisejä ja kova laulaja.

Offline

#72 07.05.2018 05:59

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

KZ wrote:
ydinaukio wrote:

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Älkää uskoko, tämä lausunto ei perustu todellisuuteen.

Pystyisitkö joskus lukemaan omasta mielipiteestäsi eriävää postausta ilman että rupeat kumoamaan ja sanomaan toisten mielipiteitä vääriksi? Sillä määrällä hippienergiaa, mitä levität, luulis ymmärtävän, että jokaisen kokemus on erilainen. Toki saa ja pitääkin olla fani, mut välillä tuntuu siltä, että jäbän ainoa kontribuutio koko foorumille on omien mielipiteiden todenperäisyyden peräänhuutelu ja muiden mielipiteitten mitätöinti. Ei sen kovinkaan suurena yllätyksenä pitäisi tulla, jos vastareaktiot on vähintäänkin yhtä voimakkaita.

Last edited by dadadrlrl (07.05.2018 06:55)

Offline

#73 07.05.2018 06:34

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Karkki & The Car Keys, Lokit, Hulda Huima & Hitaat sekunnit @ Mascot, 4.5.2018

Karkki & The Car Keys - Dogmaattista genremusiikkia skenetyypeiltä ja näiden kavereilta. Ei tästä muuta oikein voi sanoa. On se parempi että tyypit perustaa bändejä, kuin että ne menee kauppikseen opiskelemaan tai jotain muuta yhtä typerää, mutta mun korvat ei kestä kuunnella vasta soittamaan opettelevia bändejä, jotka ei edes yritä keksiä mitään omaa. Dogmaattiselle genremusalle on toki paikkansa, mutta kyllä mä siinä kohtaa olen jo aivan helvetin vaativa ja pikkutarkka. Sori Karkki ja muut. Mä kuitenkin tykkään teistä ihan tyyppeinä.

Lokit - Lokeilta itsevarma ja lähes röyhkeä keikka. Ei ihan helmikuiselle Loosen pläjäykselle vetänyt vertoja, mutta kerrankin oli soundit just eikä melkein. Levy masteroitavana ja menossa lähiaikoina painoon.

Hulda Huima & Hitaat Sekunnit - Hitaiden sekuntien uusi kokoonpano on jo lunastanut paikkansa älyttömän kovana bändinä. Henk. koht osa Huldan biiseistä menee yli hilseen, kun osa taas osuu suoraan sydämeen, mut ei siinä nyt sinänsä mitään ihmeellistä ole. Bändi monipuolistuu pikkuhiljaa, mikä on pelkästään hyvä juttu. Jos bändi on sisäistä Dead C:tään vilautellut aiemmin keikalla, niin tällä kertaa yleisö yllätettiin Hawkwind-vaihteella.

Koko keikkaa en jaksanut. Voisin pitää taukoa bändin näkemisestä jonkin aikaa, että jaksais sitten joskus sen koko keikan.

Offline

#74 07.05.2018 14:16

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

ydinaukio wrote:
KZ wrote:
ydinaukio wrote:

Sammal @ musta kynnys viime viikolla
Laiska ja samalla hämmentävän jäykkä bändi tasapaksuilla täysin yhdestä puusta veistetyillä biiseillä. Kitaristin räpellystä ja uskomattoman väsynyttä rumpalointia oli tuskaista katsoa ja kuunnella. Muut hoitivat hommansa moitteetta.

Älkää uskoko, tämä lausunto ei perustu todellisuuteen.

Olitko keikalla?

Kitaristi soitti jatkuvasti hutiloiden vähän sinne päin ja kommentoi mikkiin keikan loppupuolella jotain että "mää oon aivan kännissä". Rumpalin löysyys tuli jo näiden levyiltä selväksi, livenä vielä korostui kun rumpujen pintaan miksaaminen ei peittänyt yksinkertaisesti aivan liian hiljaa ja löysästi soittamista kun bändi yrittää muuten vetää ns. "jytää". Niihin kahteen filliin myös kyllästyi aika nopeasti. Kappalemateriaalin tasapaksuus ei myöskään tullut yllätyksenä, mutta korostui kun keikka kesti jotain puolitoista tuntia, jolloin puolet yleisöstä oli jo poistunut. Mutta ehkä siellä hesassa näillä oli parempi meno. ff

Nää oli aivan jees Redneckissä joitain vuosia sitten. Tosin kyllä diggaankin eniten sitä ykköslevyä, jota tuolloin enimmäkseen vetelivät. Meinaisin tulla Kynyyn tsiigaamaan, mutta bisse ja väsymys torpedoivat, puolitoista tuntia olisikin ollut melkoinen mötkö siihen paikkaan.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#75 12.05.2018 08:30

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Linkopii ja Twelve Steps Löysäs eile (12.5.)

Jotenni harmitti, kun omaa poppoota oltiin pyydetty tänne, mutta perhesyistä ei päästy. Mut mitäpä näistä, ehtiihän tota keikkailla.

Linkopii on jossain määrin Mäsä-johdannainen ja jossain määrin ihan samaa menoa. Mulle vaan tää naivistinen bailurokki ei ole mitenkään ikinä uponnut sen erityisemmin. Nyt kun en dokaile, niin uppoo vielä vähemmän. Hyvä shöy ja meno ja soitto ja sopivan semisti kaoottinen meno lavalla, mut ei kyl mun kuppi teetä.

Twelve Steps kuulosti eilen aika reippaasti isomman maailman bändiltä. Taas sarjassamme "paremmassa maailmassa". Laadusta ei ainakaan kiikasta. Nää soitti nipun uusia biisejä, joita määritti aiempiin verrattuna reippaasti poukkoilevammat ja vaikeammat sävellykset ja sovitukset. Alkaa myös solistin gbv-diggailu puskea laulumelodioissa läpi, ilman että biisit olisivat suoraa lainausta. Juu, jatkoon.

Offline

#76 19.05.2018 00:40

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Loukkofest perjantai, Oranssilla. Paljon jengiä.

Tuntematon tie tuli missattua. Kaveri sanoi huonoksi, mutten usko sitä.
Sekret Teknik oli jälleen aivan mainio. Jos olis ylimääräistä, kävisin poistamassa IfSocietyn julkaiseman vinyylin pikimmiten.
Sister Disaster ei herättänyt mielenkiintoa.
Draama-Helmin keikkaa tuli seurattua pari biisiä kerrallaan ja välilä ryökille ja sit taas pari biisiä kerrallaan. Draamis rules.
Viimeisenä Romanssi, tuo Lapin Soft Cell. Todella kova duo.  Soittivat kaikki biisinsä ja jengi oli ihan pähkinöinä ja vaati encorea. Soittivat sit Seksifilmit-kappaleensa toiseen otteeseen. Hieman leimi veto, mut so not. Tais tyypit olla hämmentyneitä vastaanotosta. Kaveri kommentoi et muuten hyvä, mutta sanoituksissa liian vähän sleazyä, pitäis olla lisää sleazyä. Saatan olla samaa mieltä.

Kattoo jaksaako huomenna toistamiseen. Tuskin.

Last edited by dadadrlrl (19.05.2018 00:40)

Offline

#77 20.05.2018 13:07

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

19.5 @Lepakkojäbä
Raptus - ei ollut entuudestaan tuttu, näin muutaman vikan biisin. Tässähän oli paljon hyvää. Tiettyä poukkoulevuutta. Pitää tsekkaa.
Sokea piste - Hyvin tuuttas.
Hopeajärvi - Best. Muutama uusi kappale. Uudet kappaleet eivät hävinneet vanhoille.
Throat - Kovvoo jyystöä. Itse olin vaan jo aika väsyny.

Melko vähä jengiä 017 varsinkin loppuillasta.

Offline

#78 20.05.2018 15:57

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

^ Oli alunperin tarkoitus paukkaa mestoille, mutta väsymys ja introversio veivät voiton. Jäi vähän harmittamaan, mutta sainpahan yhden uuden biisin valmiiksi.

Offline

#79 21.05.2018 14:20

slugpace
Member
From: Surku, Finland
Registered: 17.05.2011
Posts: 748
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

KZ wrote:

Throat - Kovvoo jyystöä. Itse olin vaan jo aika väsyny.

Lavalla samat fiilikset vaan selvittiinhän siitä. Kamojen purku Turussa klo 5 aamulla oli jo melko psykedeelistä.

Offline

#80 04.06.2018 16:50

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Primavera saldo about jotenki osimoilleen, todistettu kokonaan tai osittain, lähempää tai kauempaa:

björk
fever ray
sparks
war on drugs
cigarettes after sex
shellac
thundercat
ariel pink
arctic monkeys
car seat headrest
grizzly bear
watain

Offline

#81 18.07.2018 22:31

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

18.7 Ryley Walker @ glivelab

Oikein vitun hyvä. Eka setti jazzifolkkii, ilmeisesti enempi uutta matskuu. Toinen setti sama meining mutta mostly jammailupainotteinen colorscroll

Itse jannuhan on hyvinkin pirteä läpändeeroksen heittäjä, väliläpät meni standupin puolelle.

Offline

#82 30.07.2018 13:26

Porvoon turkkilainen
Member
Registered: 09.01.2015
Posts: 209

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Lauantaina tuli oltua Ilmiössä, kuten viime vuonakin. Suosittelen tätä hyväntuulista festaria kaikille. Upeassa säässä oli mukava viettää kesäpäivää hienolla paikalla. Kasipuol teki bändiestä tänä vuonna parhaimman vaikutuksen, joita en aikaisemmin ollut kuullut. Sopi rantaan oikein hyvin. Joku nuori sälli tarjosi vielä oluen, koska minulla oli Hüsker Dü -paita  icon_lol

Offline

#83 30.07.2018 15:09

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Porvoon turkkilainen wrote:

Lauantaina tuli oltua Ilmiössä, kuten viime vuonakin. Suosittelen tätä hyväntuulista festaria kaikille. Upeassa säässä oli mukava viettää kesäpäivää hienolla paikalla. Kasipuol teki bändiestä tänä vuonna parhaimman vaikutuksen, joita en aikaisemmin ollut kuullut. Sopi rantaan oikein hyvin. Joku nuori sälli tarjosi vielä oluen, koska minulla oli Hüsker Dü -paita  icon_lol

Tais olla ainoa Dü-paita koko festareilla (ja minähän kiinnitän lähes aina huomiota ihmisiin joilla on parhaiden bändien paitoja päällään), joten voinkohan nyt spämmiä forkkalaisten bongaus-topsuun Porvoon Turkkilaisen?

Offline

#84 30.07.2018 15:46

Porvoon turkkilainen
Member
Registered: 09.01.2015
Posts: 209

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Kyllä varmasi voi  peuk En ainakaan itse kenelläkään mulla nähnyt siellä kyseisen bändin paitaa.

Offline

#85 02.08.2018 20:19

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Itselle muistiin tänne vielä nämä

13.7 King crimson @ Amsterdam

Kesäkuu @ Sideways
Nyos
Draamahelmi
Islaja
Kxp
Oranssi pazuzu
Dark buddha rising
Se joku freejazz
Dead c

Offline

#86 10.08.2018 21:59

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

Ilmiössä olin. Siellä oli vaikka mitä, ei nyt muista.

Acid Runs Teen Wolf Recordsissa. Klassinen "piti olla levyjulkkarit, mutta ne tulee ensi viikolla"-tapaus. En muista milloin edes viimeksi nähnyt nää keikalla. Mielikuva oli triosta ja nyt näillä oli joku maailman kovin liidikitaristi, joka kuulemma ollut bändissä "kauan". Hyvää räimettä.

Offline

#87 22.08.2018 21:03

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

22.8 Janne Westerlund @Kurvin WilliamK
Säestämässä P.Jääskeläinen ja oletettavasti Plain riden rumpali. Mukava keikka. Venue sillee vähä tyhmä ku se peräosa on semmone pitkulamainen/käytävämäinen.

Offline

#88 22.08.2018 21:05

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,103

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

KZ wrote:

22.8 Janne Westerlund @Kurvin WilliamK
Säestämässä P.Jääskeläinen ja oletettavasti Plain riden rumpali. Mukava keikka. Venue sillee vähä tyhmä ku se peräosa on semmone pitkulamainen/käytävämäinen.

tuliko yhtään plain riden biisejä vai vaan soolomatskua?


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#89 22.08.2018 21:12

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

jookcha wrote:
KZ wrote:

22.8 Janne Westerlund @Kurvin WilliamK
Säestämässä P.Jääskeläinen ja oletettavasti Plain riden rumpali. Mukava keikka. Venue sillee vähä tyhmä ku se peräosa on semmone pitkulamainen/käytävämäinen.

tuliko yhtään plain riden biisejä vai vaan soolomatskua?

Nyt tais olla kaikki soololevytuotantoa.

Offline

#90 24.08.2018 19:41

boojumi
Member
Registered: 03.09.2013
Posts: 1

Re: 2018 Keikkapäiväkirja

KZ wrote:
jookcha wrote:
KZ wrote:

22.8 Janne Westerlund @Kurvin WilliamK
Säestämässä P.Jääskeläinen ja oletettavasti Plain riden rumpali. Mukava keikka. Venue sillee vähä tyhmä ku se peräosa on semmone pitkulamainen/käytävämäinen.

tuliko yhtään plain riden biisejä vai vaan soolomatskua?

Nyt tais olla kaikki soololevytuotantoa.

Tuli yks Plain Riden biisi Skeleton Kites -levyltä. Keikka oli kova!

https://www.facebook.com/jaakko.nummeli … 514237702/

Offline

Board footer

Powered by FluxBB