You are not logged in.
kunnon loaded chipsit tuli pukilta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Huh huh!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kreikka tänään voitto niin velat on annettu anteeksi
Jollen hyvyys hämmentää. Schülleriltäkin kerrankin yksiselitteisen loistava suoritus toi passi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Vaikka Kamara teki paljon hyvää, niin kentän vaarallisimmat suoritukset tais tulla myös häneltä. Varmuutta pitää saada lisää. Tänään jopa uronen ja raitala aiheutti vähemmän hermoromahduksia. Väisänen oli mun mielestä topparina mitat täyttävä tänään, ei todellakaan heikko lenkki.
Last edited by Jean-Babtiste (15.10.2019 21:10)
Nyt joku georgiossamaras voisi upottaa Bosnian illalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vaikka Kamara teki paljon hyvää, niin kentän vaarallisimmat suoritukset tais tulla myös häneltä. Varmuutta pitää saada lisää. Tänään jopa uronen ja raitala aiheutti vähemmän hermoromahduksia. Väisänen oli mun mielestä topparina mitat täyttävä tänään, ei todellakaan heikko lenkki.
Aika pitkälti näin. Kauko oli tosi hyvä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jean-Babtiste wrote:Vaikka Kamara teki paljon hyvää, niin kentän vaarallisimmat suoritukset tais tulla myös häneltä. Varmuutta pitää saada lisää. Tänään jopa uronen ja raitala aiheutti vähemmän hermoromahduksia. Väisänen oli mun mielestä topparina mitat täyttävä tänään, ei todellakaan heikko lenkki.
Aika pitkälti näin. Kauko oli tosi hyvä.
Hyviä havaintoja. Alussa oli ajoittain ongelmia Armenian prässin kanssa, mutta peli helpottui jatkuvasti edetessään. Onhan toi Suomen jengi yläkerrassa melko vaarallinen kun päästään prässin yli. Jensen hyvä, Jollelta hemmetin hienoa taistelua ja hieno syöttö ja pulustuksessa melko virheetöntä peliä. Kamara Pukin kuntokouluun, vähän tottumista kovempaan tempoon ja tie korkeimmalle huipulle on auki. Uroselta odotan yhä enemmän, tuntuu välillä jäävän itseluottamuksesta kiinni suorittaminen.
Jäi Viafree päälle ja nyt alkaa Kreikan peli. Kai tätä vois vähän aikaa vahdata, kun kerta tarjotaan. Iso stadion lähes tyhjänä. Kreikkalaisia kiinnostaa.
KREIKKA KAMOON 1-0
Tämä mies ei päästä tänään maaliakaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
KREIKKA KAMOON 1-0
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja Bosnia tasoittaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
1-1 Kreikalla ollut pari hyvää paikkaa. Tää voi mennä miten vaan.
Edit: tuskin tokaa puoliaikaa jaksaa vahdata. Harmittaa vähän, että olen töissä Liechtenstein-pelin. Onneksi vika kierros vapaata.
Last edited by leposi (15.10.2019 22:27)
No voe helevetti, toinenkin peli pitää jännätä. Kreikka myllyttää hyvin, mutta tehotonta on.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Maailman selvin pilkku vietiin Kreikalta.
how they run this show.
Osuko ees käteen?
Mut vittu mitä tuhnuilua kreikalta. Jos bosnia tän vie, niin jo oli menetetty tsäänssi
En nähny sellasta hidastusta, mut ei mitään väliä enää!
Ai että
On muuten ollu todella vakuuttavaa peliä kreikalta miinus toi viimeistely.
Huh, en jotenkin käsitä mitä on tapahtumassa.
how they run this show.
Itkettää. Kiitos Kreikka
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Perkele, miksen ostanut Liechtenstein-peliin lippuja, kun vielä sai.
Last edited by Hassuttelija (15.10.2019 23:53)
how they run this show.
Kattosin tos, et jos Armenia tai Bosnia ja Hertsegovina kumpikaan ei voita Italiaa ollaan kisoissa vaikka hävittäs molemmat pelit.
how they run this show.
Skumpat on jo jäähtymässä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ihan absurdia, miten muut joukkueet ovat pelanneet tällä kerralla Suomen eduksi.
Piti kattoo vielä pukin ja kaukon haastikset uudestaan. Kyllä on itseluottamus ny jäbillä kohdallaan, toimintaleffan sankarit, joilla ei nouse kusi päähän, vaan homma on bisnes as usual. "Päätin kokeilla toisen samanlaisen ku eka onnistu niin hyvin..." Ei oo ollu tällasta aiemmin, ei oo voinukaan olla.
Suomella on 3. vähiten tehtyjä maaleja lohkossa, mutta tänäänkin tuli 3 armeniaa vastaan, joten kyllä liechtensteinia vastaan pari tehdään, eikä ne kahta tee.
Yksi yö jouluun! Aika ihanaa. #Huuhkajat pic.twitter.com/MPLPuPRvCt
— Tommy Lindgren (@fathermetro) November 14, 2019
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.