#31 26.05.2019 01:29

Jean-Babtiste
spämking machine

Re: Vanhojen kasettien läpikäynti

No nyt tulee suhteellisesti sakiampaa, onks tää kolmas nainen?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#32 26.05.2019 01:36

Jean-Babtiste
spämking machine

Miksköhän toi live oli tossa icon_biggrin

Joo, kääntöpuolella on vanhempaa Stereophonicsia. Muistelen, että tässä ois varmaan myös jotain Replacementsiä all for nothing and nothing for all kokiksen tiimoilta.

Stereophonicsilla oli pari komeaa biisiä kyllä tuolloin: local boy in a photograph ja it only takes one match to burn a thousand trees tai mitä noi ny oli

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#33 26.05.2019 01:45

Jean-Babtiste
spämking machine

Muistin oikein, eli replareita tulee nyt: left of the dial, bastards of young Timiltä ja Portland jostain b-puolelta tai muualta.

#34 26.05.2019 02:02

Jean-Babtiste
spämking machine

Jees, sit tuli nick cavea johnny cashin kimpussa ja seuraavaksi luvassa mick harveyn serge covereita, mut nyt loppuu tältä illalta son morientes!

#35 27.05.2019 21:01

Jean-Babtiste
spämking machine

Kassun vaihto. Nyt se nirvana -haastis siis, jonkun jenkkisällin toimittama. Sit tuli jotain ensin ja lopuks maho neitsyt ei tippa tapa ja joku toinen biisi levyltä nauhotettuna. Ei mitään muistikuvaa!

#36 27.05.2019 21:03

Jean-Babtiste
spämking machine

Puolen vaihto, täält alko come as you are. Oisko sit ton nirvana haastiksen alku. Kahhellaas

#37 27.05.2019 21:07

Jean-Babtiste
spämking machine

Joo. Heh superkornii läppää alussa soittimien tuhoamisesta ym. icon_biggrin

Board footer