You are not logged in.
Ei osunut vielä. Seabrook oli hyvä veikkaus, on nimittäin tuon listan 11. Lidas 21. ja Orpik 50.
Vähän helpottamaan: Kyseessä on puolustaja, joka palasi toissa kaudella seuraan, jossa NHL-uransa aloitti. Ei ole onnistunut maalinteossa kummallakaan noista kausista. Palkintokaapin kruunu on olympiakulta.
Tässähän voi olla, että tuo jääaika oli enemmänkin mulle kuin teille yllätys
Vähän tutkan alla on luonut noin vakuuttavan uran, vaikka ihan hyväksi olen kentällä todennut.
Dan Hamhuis?
Dan Hamhuis?
Tämähän se
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kuka pelaaja oli mukana kolmessa ensimmäisessä ulkoilmapelissä?
Tarkoitetaan siis näitä 2000-luvun ulkoilmapelejä.
Ty Conklin?
Älä päästä painiks sitä
Oikein.
En ois Conklinia ikipäivänä arvannut. Mutta matkamiehestä innostuneena uutta kysymystä:
Conklin taisi pelata kuudessa eri joukkueessa uransa aikana. Eniten joukkueita on käynyt läpi Mike Sillinger, 12. Myös Jokisen veljekset ovat korkealla tässä listassa. Maalivahdeista joukkue-ennätys on yhdeksän. Kuka on kyseessä?
En ois Conklinia ikipäivänä arvannut. Mutta matkamiehestä innostuneena uutta kysymystä:
Conklin taisi pelata kuudessa eri joukkueessa uransa aikana. Eniten joukkueita on käynyt läpi Mike Sillinger, 12. Myös Jokisen veljekset ovat korkealla tässä listassa. Maalivahdeista joukkue-ennätys on yhdeksän. Kuka on kyseessä?
Alex Auld?
Älä päästä painiks sitä
Lähellä, Auld on yksi kolmesta joilla on kahdeksan joukkuetta vyöllään. Annoin toisaalla ulvikselle vihjeen, että ILR varmaan tietäis tän, ja sieltähän naulattiin heti oikea vastaus Nyt varmaan löytyy?
Olin yhtenä vuotena lähellä puolustajain himotuinta pyttyä, tullen lopulta kolmanneksi. Osalla kävi hiukan parempi tuuri.
Kuinka monta kertaa Ray Bourque sijoittui kolmen kärkeen Norris-äänestyksessä?
Lähellä, Auld on yksi kolmesta joilla on kahdeksan joukkuetta vyöllään. Annoin toisaalla ulvikselle vihjeen, että ILR varmaan tietäis tän, ja sieltähän naulattiin heti oikea vastaus
Nyt varmaan löytyy?
sean burke? whalers ja hurricanes eri jengi varmaan tässä laskennassa
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Olin yhtenä vuotena lähellä puolustajain himotuinta pyttyä, tullen lopulta kolmanneksi. Osalla kävi hiukan parempi tuuri.
Kuinka monta kertaa Ray Bourque sijoittui kolmen kärkeen Norris-äänestyksessä?
viisi pystiä tieto, sanotaan kymmenen top-kolmikkoon sijoittumista noi mukaan lukien.
Alakanttiin.
turston wrote:Lähellä, Auld on yksi kolmesta joilla on kahdeksan joukkuetta vyöllään. Annoin toisaalla ulvikselle vihjeen, että ILR varmaan tietäis tän, ja sieltähän naulattiin heti oikea vastaus
Nyt varmaan löytyy?
sean burke? whalers ja hurricanes eri jengi varmaan tässä laskennassa
Aiai käsi pystyyn virheen merkiksi täällä Laskin, että niitä on yhdeksän vaikka whalers ja 'canes lasketaan samaksi, mutta nyt uudelleentarkistuksessa huomasin, että Phillyssa oli käynyt kahteen eri otteeseen, mikä sekoitti laskentani. Eli vastaus on joko 9 eri jengiä tai 8 eri franchisea
Tilastoissa näytetään jengimääräksi yhdeksän kuitenkin.
Ne muut kahdeksan jengin mokea olivat Tugnutt ja Chad Johnson.
Bourque-kyssäriin veikkasin 12.
Sain juuri korvanappiini tiedon, että McBackup sai tällä kaudella myös kahdeksan jengiä kasaan
Bourque oli urallaan 15 kertaa kolmen sakissa. Neljän joukossa 19 kertaa ja uransa jokaisella kaudella vähintään seitsemäs ( 5x1, 6x2, 4×3, 4x4 ja 3x7). En ajatellut laittaa vihjeitä, kun ei voi oikean sano muuta kuin enemmän tai vähemmän.
Red Wings voitti 4 Kannua reilun vuosikymmenen aikana 1997-2008 useammalla rungolla. Joukkueessa oli silti yllätävän paljon jatkuvuutta sillä Lidströmmin lisäksi on neljä muutakin pelaajaa jotka hakivat sormukset joka keväänä. Ketkä?
Älä päästä painiks sitä
maltby, draper ja holmström telaosastolta löytyy ainakin. kukas toi vika olis. oisko mccarty ollu vielä 2008 menossa mukana?
Yzerman, Osgood, sit se kaveri joka vei Niinimaata siinä hienossa maalissa ja neljäs ois varmaa Kozlov?
Ei vittu mä oon huono arvuuttelemaan näitä
Varikset komentavat
maltby, draper ja holmström telaosastolta löytyy ainakin. kukas toi vika olis. oisko mccarty ollu vielä 2008 menossa mukana?
Just samat tuli mieleen ja Holmströmin ja McCartyn tiedän noista ainakin satavarmaks. Osgood kävi kans mielessä, mutta jos Maltby ja Draper on varmoja niin ei kai se sit? Oliko Osgood sit jossain muualla kun Hasek torju ykkösenä cupin?
Olin kova Detroit-fani aina ekaan ysärin cupiin asti. Toisen jälkeen alko jo kyllästyttää
sit se kaveri joka vei Niinimaata siinä hienossa maalissa
McCarty just tämä.
Nehän tuli ku junan vessasta. Draper ja Maltby oli itelle selvät mut Mäkkärin mukanaolosta 2008 ja Holmströmmin 1997 ei ollu mitään muistikuvia vaikka toi nelikko se olikin
Älä päästä painiks sitä
Ja sekä Osgood että Mccarty kävi muualla välissä mutta Osgoodin Islanders-vuodet oli just tossa 2002 tienoilla jolloin yks mestaruus jäi välistä
Älä päästä painiks sitä
Sama kysymys Chicagon dynastiasta joka voitti kolme kertaa kuuden kauden sisään 10-15. Samoina pysyivät Konnarikolmikko Tööws-Kane-Keith mutta olihan siinä ympärillä muitakin vakiokasvoja. Mun laskujen mukaan (noiden lisäksi) yhteensä viis. Ketkä?
Älä päästä painiks sitä
McCartyn 2008 cupin muistan tästä mainoksesta. Tunnistatteko muuten kaikki haastateltavat
Last edited by turston (12.04.2020 18:32)
Sama kysymys Chicagon dynastiasta joka voitti kolme kertaa kuuden kauden sisään 10-15. Samoina pysyivät Konnarikolmikko Tööws-Kane-Keith mutta olihan siinä ympärillä muitakin vakiokasvoja. Mun laskujen mukaan (noiden lisäksi) yhteensä viis. Ketkä?
Ainakin Hossa, Sharp ja aiemmin esillä ollut Seabrook. Crawford. Oliko Saad jo ekan cupin aikana mukana?
Crawford kuului organisaatioon mutten laskenu sitä kun pelasi vaan yhden runkosarjamatsin 2010. Saad on myös väärä veikkaus.
Älä päästä painiks sitä
bickell
häkki täynnä
Crawford kuului organisaatioon mutten laskenu sitä kun pelasi vaan yhden runkosarjamatsin 2010. Saad on myös väärä veikkaus.
Ai niin se oli Huet jonka kans Niemi jakoi 09/10 vastuun runkosarjassa.
Hjalmarsson taitaa olla yks? Versteeg taidettiin kaupata pois parin cupin jälkeen...
bickell
Saiko muka kolme kasaan ennen siirtoa?
Gary wrote:bickell
Saiko muka kolme kasaan ennen siirtoa?
bickellin eka kausi canesissa jäi viimeiseksi ja tää oli 16-17 eli ehti.
häkki täynnä