You are not logged in.
Yhteen helposti-kuoreen menee kuplamuovin kera vaan 2 cd:tä jewelcaseineen. Yhden kuoren hinta on 2.3e niin siitä voi sit laskea mitä tulee hinnaksi
Last edited by ydis (03.12.2019 14:05)
ok, eli 4,60 olis kai sit mun postit, jos menee kimpassa sen alle niin kai se käy.
ei siitä suonuotion levystä ole vielä kuulunut?
ei siitä suonuotion levystä ole vielä kuulunut?
Siirrettiin julkaisu ensi vuodelle, 17.1. ilmestyy, en tiedä onko jo painossa mutta ei onnistu ainakaan nyt tähän pakettiin.
ok, eli 4,60 olis kai sit mun postit
pääsin nyt paketoinnin makuun niin laitanko noi sun levyt nyt samalla helposti-kuoriin?
J-B ja JOOKCHA sama kysymys!
psykokarkki wrote:ok, eli 4,60 olis kai sit mun postit
pääsin nyt paketoinnin makuun niin laitanko noi sun levyt nyt samalla helposti-kuoriin?
J-B ja JOOKCHA sama kysymys!
no mikäs siinä sitten, ja jos se j-b:n levy mahtuu mukaan niin voit laittaa senkin samaan pakettiin.
Joo helposti-kuori ihan ok
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ydis wrote:psykokarkki wrote:ok, eli 4,60 olis kai sit mun postit
J-B ja JOOKCHA sama kysymys!no mikäs siinä sitten, ja jos se j-b:n levy mahtuu mukaan niin voit laittaa senkin samaan pakettiin.
joo kyllä nuo kaikki menee kahteen kun laitan tuon queenin ilman jewelcasea
Last edited by ydis (03.12.2019 21:24)
j-b:lle laitettu privaa!
laitoin osoitteen s-postilla, laita sit lasku perässä
laitoin osoitteen s-postilla, laita sit lasku perässä
laitoin jo faceen!
jookchalle laitettu privaa myös!
Rahaa siirrelty ja pistin osoitteen privassa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kaikki levyt postitettu
levyt saapui, kiitoksia
levyt saapui, kiitoksia
hyvä. j-b:stä ei ole vieläkään kuulunut mitään, sano sille että laittaa rahaa mulle jos haluaa sen keiji hainon
Laitoin sille viestin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sori privat täällä menee yhteen vanhaan postiin, jota en juuri seuraa
Katon jos ne on sielä, ja jos ei oo nii psycho voinee toimittaa ne mulle. Toimin tänään tai hoomenna.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katon jos ne on sielä, ja jos ei oo nii psycho voinee toimittaa ne mulle. Toimin tänään tai hoomenna.
osoitteen voi vaihtaa asetuksista
Täh? Miten psyko toimittaa mun lähettämät privat sulle? Häh
Jean-Babtiste wrote:Sori privat täällä menee yhteen vanhaan postiin, jota en juuri seuraa
Teletapialla? (Ehkä tarkoitti maksutietoja, summaa en kyllä tiedä)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ydis wrote:Jean-Babtiste wrote:Sori privat täällä menee yhteen vanhaan postiin, jota en juuri seuraa
Aivan, toimita vaan j-b:lle tilinumeroni jos viitsit. 20e oli se levy
psychocandy wrote:ydis wrote:Jean-Babtiste wrote:Sori privat täällä menee yhteen vanhaan postiin, jota en juuri seuraa
Aivan, toimita vaan j-b:lle tilinumeroni jos viitsit. 20e oli se levy
Sori, ei kulkeny hissi ylös asti aamulla. Enhän mä ois tota summaakaan heti muistanu. Kaivan noi nyt ja maksan, ku pääsin nyt tähän koneelle rauhassa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Maksettu op:stä.
Psycholle varmaan vielä posteja, jos ei veri punnita
lähetä punnittu veri postissa. koska haluut ton lätyn, voisin ehkä perjantaina tuoda jonnekin tai en tiiö
lähetä punnittu veri postissa. koska haluut ton lätyn, voisin ehkä perjantaina tuoda jonnekin tai en tiiö
Perj oon joskus kuuelta himassa pärk
Missähän meikäläisen paketti on menossa
Posti perkele. Hantalle tuli viikko sitten, samaan aikaan lähetetty
No nyt ne sitten oli tipahtanu postiluukusta postin jekuttelulle :peul:
kiitokset vielä ydikselle kaupoista!
Last edited by jookcha (18.12.2019 18:10)
psykokarkki wrote:lähetä punnittu veri postissa. koska haluut ton lätyn, voisin ehkä perjantaina tuoda jonnekin tai en tiiö
Perj oon joskus kuuelta himassa pärk
unohdin taas ottaa heinon kiekon mukaan, ja huomenna en ehkä ehdi tuomaan, ootko J-B perjantaina viiden maissa himassa?
No nyt ne sitten oli tipahtanu postiluukusta
postin jekuttelulle :peul:
kiitokset vielä ydikselle kaupoista!