1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levyhylly

#391 23.04.2016 22:43

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Levyhylly

aqzu wrote:

omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja.

aqzu wrote:

tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään

Jätän myös tämän tähän  peuk  tongue  cheer21  wine2

EDIT: ja sori huonosta provosta aiemmin  grin

Last edited by Alxity (23.04.2016 22:45)


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#392 23.04.2016 23:00

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Levyhylly

Papparokista en tiijä, mutta semmonen ÄIÄ-rokki rupes ärsyttään joku vuos sitten niin paljon, että heitin esim. kaikki Lynyrd Skynyrdit mäjelle  pus

Offline

#393 23.04.2016 23:04

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Levyhylly

Alxity wrote:
aqzu wrote:

omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja.

aqzu wrote:

tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään

Jätän myös tämän tähän  peuk  tongue  cheer21  wine2

pus


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#394 23.04.2016 23:05

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Levyhylly

psykokarkki wrote:
aqzu wrote:
Alxity wrote:
psykokarkki wrote:
Kenkä wrote:
aqzu wrote:
stratum wrote:

Mikähän on korrelaatiokerroin levyhyllyn papparokin esiintymistiheyden ja asumisetäisyden Alxitysta välillä?  wanha  grin  icon_rolleyes

Asun noin kolkyt metriä lähempänä Alxitya (10,1km vs 10,07km) ja omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja. Ehkä poikkeus vahvistaa säännön...

Eiköhän nää New Orderit ja Pet Shop Boyssit aika pappavetoista rokkia nykyään ole.  grinpeuktongue

tätä olin tulossa biggrin

Tainnut Young kyllä viime vuosina tehdä enemmän uusiakin kuuntelijoita kerännyttä kamaa kuin esim. mainitut New Order tai Pet Shop Boys, vaikka aiemmin aloittanutkin (toki New Orderin uusin ainakin oli ihan hyvä levy). Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin ensimmäisen Neil Young-levyni minulle suositteli nyt vasta syämensä papparokille lopullisesti sujauttunut foorumisti.

No nyt kyllä - herrat papat alkaa täällä vertailla kanadalaisen rämpyttäjäpatun ja tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään - jätän tähän vaan PSB:n tässä kuussa ilmestyneen levyn jytkytysraidan ja annan sen puhua puolestani:Burn.
psykebileet  sheeplove

sitä vaan meinattiin, että kyllähän papatkin on ihan relevantteja edelleen icon_wink tongue

Kyllähän papat mutta ei papparokki.  colorflash


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#395 25.04.2016 13:22

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Levyhylly

Unohtui mainita noista papoista Ranskan lahja synatiluttelulle Jean-Michel Jarre, joka tekee tällä hetkellä uransa kiinnostavinta musiikkia sitten ysärin alun - viime vuoden Electronica 1 on timangia, ja parin viikon päästä ilmestyvää kakkososaa odotan innolla! Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.  colorscroll  colorflash  cheer21


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#396 25.04.2016 14:00

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Levyhylly

aqzu wrote:

Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.  colorscroll  colorflash  cheer21

Onko Youngin kaikki levyt sitten papparokkia vai vain osa? Tekikö se papparokkia jo parikymppisenä vai missä vaiheessa genre muuttui papparokiksi? Siinä vaiheessa kun siitä tuli isä? Tai grungen kummisetä? Onko grungekin papparokkia nykyään? Muuttuuko artistin aiemmat levyt tyyliltään papparokiksi jos artisti julkaisee joskus papparokkilevyn?


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#397 25.04.2016 14:07

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Levyhylly

Alxity wrote:
aqzu wrote:

Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.  colorscroll  colorflash  cheer21

Onko Youngin kaikki levyt sitten papparokkia vai vain osa? Tekikö se papparokkia jo parikymppisenä vai missä vaiheessa genre muuttui papparokiksi? Siinä vaiheessa kun siitä tuli isä? Tai grungen kummisetä? Onko grungekin papparokkia nykyään? Muuttuuko artistin aiemmat levyt tyyliltään papparokiksi jos artisti julkaisee joskus papparokkilevyn?

Youngin osalta subjektiivinen totuuteni ja vastaus ensimmäiseen kysymykseen on: kyllä.
Näin tarkemmin ajatellen oma tarkennettu papparokki-lajitteluni rajoittuu tällä hetkellä oikeastaan vain Neil Youngiin. Mutta hänen tuotantonsa toki on sitten papparokkia kokonaisuudessaan, joten sillä saa jo genreen täytettä. Ja joo, kerran papparokkaroitunut on ikuisesti papparokkari - pätee siis myös menneisyyden suuntaan.
Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.  wanha


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#398 25.04.2016 14:09

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Levyhylly

aqzu wrote:

Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.  wanha

trans kannattaa toki tsekata ensin icon_smile


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#399 25.04.2016 15:17

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Levyhylly

psykokarkki wrote:
aqzu wrote:

Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.  wanha

trans kannattaa toki tsekata ensin icon_smile

Uskotko että muuttais jotain?

Jos kantri on papparokkia niin sitten varmaan pitäisi laskea myös The Band mukaan. Toisaalta niillä on jossain biisissä torvia mukana eli menee kuitenkin jatsiin?  grin


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#400 26.04.2016 12:57

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

Trans on hyvä levy, mutta ei tietysti pärjää Neilin parhaimmille levyille 70-luvulla. Kuitenkin TOP3 kuuluu Neilin 80-luvun tuotannossa.


bzort glorf bööth

Offline

#401 26.04.2016 14:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyhylly

tää on forkan firallinen #vainpappajutut ketju


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#402 26.04.2016 14:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyhylly

oikeastaan kaikki joilla on "levyhylly" on pappoja jo lähtökohtaisesti


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#403 26.04.2016 15:29

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Levyhylly

wanha


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#404 20.11.2016 13:29

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Levyhylly

Ostin viidennen Ikea-hyllyn, kun noita CD-levyjä nähtävästi tulee edelleen ostettua  wanha

Pitäis aakkostaakin noi. Harkitsen luopumista kevyempää ja raskaampaa jaottelusta.

Offline

#405 20.11.2016 13:52

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Levyhylly

^millane? Paljo maksaa? Paljo mahtuu yhteen?

-nimim. "työn alla"

Offline

#406 20.11.2016 16:10

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Levyhylly

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

Last edited by Firon (20.11.2016 16:12)

Offline

#407 20.11.2016 19:39

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Levyhylly

Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#408 20.11.2016 19:45

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Levyhylly

Kasasin tuon tornin ja nyt huomasin että se on selvästi vaaleampi ku noi neljä vanhempaa  spede Oliskohan noi vanhat sitten tummuneet vuosien varrella.

Last edited by Firon (20.11.2016 19:46)

Offline

#409 21.11.2016 09:21

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levyhylly

Alxity wrote:
Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#410 21.11.2016 09:56

kuninkees
Member
From: H-Kaupunki
Registered: 21.12.2009
Posts: 806

Re: Levyhylly

Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.

Mulla on sama systeemi. Kansivihkot menee noihin kivasti ja levyhylly on nykyään sängyn alla vetolaatikossa peuk


The only one who could ever reach me was the son of a pizza man

Offline

#411 21.11.2016 18:35

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Levyhylly

kuninkees wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.

Mulla on sama systeemi. Kansivihkot menee noihin kivasti ja levyhylly on nykyään sängyn alla vetolaatikossa peuk

No käy kai se sitten noinkin. Itse en moiseen ole kuitenkaan valmis.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#412 21.11.2016 20:41

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Levyhylly

kuninkees wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.

Mulla on sama systeemi. Kansivihkot menee noihin kivasti ja levyhylly on nykyään sängyn alla vetolaatikossa peuk

Eihän niitä sitte voi vieraat ihastella redface_new

Offline

#413 22.11.2016 17:45

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

Antaa vieraalle albumin käpälään eli back to the 90's ja valokuva-albumit.


bzort glorf bööth

Offline

#414 22.11.2016 17:48

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Levyhylly

Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.

Mistäs noi muovitaskut?

Offline

#415 28.11.2016 10:52

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Levyhylly

Sain eilen aakkostettua levyt hyllyihin. Muutama levy kadonnut nähtävästi, mutta aika monta löytyi myös joita en muistanut omistavani  tongue  peuk

Offline

#416 29.11.2016 17:01

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levyhylly

Feggy wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Firon wrote:

Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.

En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...

Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.

Mistäs noi muovitaskut?

Mmmm, ehkä Proctectedilta, en muista varmaksi.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#417 02.12.2016 22:32

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Levyhylly

Vinyylihylly täys, jotain pitäs keksii. Onko vastaus Ikea ja Billy?

Offline

#418 03.12.2016 01:24

kumpiseta
Member
Registered: 12.01.2011
Posts: 1,157

Re: Levyhylly

KZ wrote:

Vinyylihylly täys, jotain pitäs keksii. Onko vastaus Ikea ja Billy?

Ei kai... eihän tuo Billy vinyylejä kestä? Kallax lienee se Expeditin vastine, eli se.

Offline

#419 30.12.2016 19:26

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Levyhylly

Kallaxia hommattu icon_cool

Offline

#420 02.01.2017 14:06

kumpiseta
Member
Registered: 12.01.2011
Posts: 1,157

Re: Levyhylly

KZ wrote:

Kallaxia hommattu icon_cool

peuk

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levyhylly

Board footer

Powered by FluxBB