1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levyhylly

#451 23.09.2019 14:19

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: Levyhylly

Hassuttelija wrote:

Onkohan muuten sellasille päätylevyilelle tarvetta? Meinaan putoileeko vaikka cd:t noista päädyistä lattialle?

Itse en kokisi päätylevyjä tarpeellisiksi. Levyt pysyy ihan paikoillaan ilman niitä. Toki jos taloudessa on esimerkiksi kissoja niin päätylevyille voi olla käyttöä, koska kissoja voi kiinnostaa rako levyjen takana. Lähinnä miten tykkää. Saahan niitä sitten ostettua, jos kokee tarpeelliseksi.

Offline

#452 23.09.2019 16:14

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Levyhylly

Hassuttelija wrote:
bernardblack wrote:
Hassuttelija wrote:
bernardblack wrote:
Hassuttelija wrote:

Saaks tommosen lundian kasaan pelkästään ostamalla noita tikkaita ja hyllyjä?

Joo. Toki tarvii sit myös vähän pikkusälää, eli ne tapit joilla hyllytasot saa paikoilleen, tukiristikko on hyvä olla ja ihan ehdottomasti niitä kiiloja joilla hyllyköt saa tukevasti seinää vasten.

Käytettynä näytettäs yleisesti myytävän hyllyjä 10€/kpl. Tikkaita vähemmän tarjolla käytettynä, mutta näyttäs pitkän pennin säästävän kun haalii osat sieltä täältä, eikä osta uutena (ylläri).

Halpaahan lundia ei todellakaan ole, joten käytettyä ostamalla säästää kyllä paljon. Siis jos kärsivällisyyttä riittää, kai siinä aikaa menee ennenku saa kaiken haalittua kokoon. Mut toki säästää paljon vaikka hankkis vaan esim. ne hyllytasot käytettynä ja muun uutena.

Mutta joo, kannattaa aloittaa joka tapauksessa siitä suunnittelusta, tikkaita ja hyllytasoja on monenmittaista.

Joo pitää nyt fundeerata sijoittasko kuitenkin uuteen. Toi linkkaamani ois aika lailla sellanen mitä haen, ja alessakin. Sitten vois tietenkin ottaa vähän korkeammat tikkaat, jos haalis jostain käytettynä noita 80x30 levyjä. Onkohan muuten sellasille päätylevyilelle tarvetta? Meinaan putoileeko vaikka cd:t noista päädyistä lattialle?

Hinta ei kirpase niin paljoa, jos aattelee asiaa siltä kantilta että siinä on sitten hylly loppuelämäksi. Ja jos nyt joskus haluaisikin eroon, niin siitähän saa sitten rahaakin, toisin kuin jostain lastulevyhommelista.

Itse kun olen tämmöinen tyyppi jolta hyllytila aina loppuu kesken, niin suosittelen kyllä maksimoimaan käytettävissä olevan tilan, eli esim. niin pitkät tikkaat kuin huonekorkeus antaa myöden. Ja edelleen, jos älppäreitä meinaa hyllyttää, niin toi 80cm on kyl turhan pitkä hyllytaso, se lyhyempi (mitä se nyt oli, about 50cm) on parempi.

Pääty- tai taustalevyille en ole itse kokenut kummempaa tarvetta.

Pannaan tähän nyt vielä kuvaa meikäläisen olkkarin lundiasysteemistä (makkarissa on toinen seinällinen):

14FUm1m.jpg

Cd-levyille ei oikein oo enää tilaa, kun ei niitä viittis kahteen rivinkään laittaa. Muuten oon saanut järjestelyillä älppäreille ja kirjoille lisätilaa joksikin aikaa. Jossain vaiheessa täytyy kyllä alkaa tekemään VAKAVIA PÄÄTÖKSIÄ


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#453 23.09.2019 16:27

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Levyhylly

börniksellä komia hylly peuk kulttuurin miehiä. mulla on pari expeditiä, joissa on vinyylilevyjä ei missään järjestyksessä. cd:t lojuu viimeisimmän muuton jäljiltä pahvibokseissa. sitten löytyy epämääräisiä laatikoita vinyyleitä jostain vanhempien verkkokellareista. noit 2x4-expeditejä käytän myös työskentelytasoina vähän väliä. kaseteista osa on sullottuina sellaisiin pidikkeisiin, joita löysin pari kappaletta kirpparilta. sellaisia ois kiva olla enemmänkin. vinyylit ois kiva suojamuovittaa, mutta sit saattais tila loppua nykyisistä hyllyistä kokonaan.

Kalossimies wrote:
ray charlz wrote:
Kalossimies wrote:

Ja mä muuten paan kans varmaan jonkun ööh neljäsosan hyllyni sisällöstä ns. "lihoiksi" tässä lähiaikoina. Boris/Sunno/Thurston-ansan levyjä ainakin lähtee kiertoon, että jos foorumisteja kiinnostaa...

mitäs boorista sulla on "älpyttimenä" lähdössä maailmalle? parhaasta levystähän ei ole edes vinyyliä... icon_sad

Ei löydy itse "Borkkaa" vinskana, mut olis esim. toi Ensemble Pearl, eli siis Atsuo/Kurihara/O'Malley/Herzog-juttu.

icon_idea pidetääs mielessä

Last edited by ray charlz (23.09.2019 16:28)


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#454 23.09.2019 20:01

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,250

Re: Levyhylly

No on kyllä komeat hyllyt Berkkulalla!


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#455 23.09.2019 20:23

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyhylly

bernardblack wrote:

Joo siis älppäreille sitä lyhyempää hyllytasoa, tulee liikaa painoa muuten.

Nyt kun mietin niin lyhyemmälle tasolle vaihdoin sitten itsekin. Mulla oli käsitys, ettei niitä lyhyempiä tasoja voisi laittaa vierekkäin, mutta berniksen komea kuva taitaa kumota senkin. Kai sinne tietty sen tukiristikon saa samalla lailla.

Offline

#456 24.09.2019 01:38

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Levyhylly

ray charlz wrote:
Kalossimies wrote:
ray charlz wrote:
Kalossimies wrote:

Ja mä muuten paan kans varmaan jonkun ööh neljäsosan hyllyni sisällöstä ns. "lihoiksi" tässä lähiaikoina. Boris/Sunno/Thurston-ansan levyjä ainakin lähtee kiertoon, että jos foorumisteja kiinnostaa...

mitäs boorista sulla on "älpyttimenä" lähdössä maailmalle? parhaasta levystähän ei ole edes vinyyliä... icon_sad

Ei löydy itse "Borkkaa" vinskana, mut olis esim. toi Ensemble Pearl, eli siis Atsuo/Kurihara/O'Malley/Herzog-juttu.

icon_idea pidetääs mielessä

Palaamme asiaan peuk

Ja berniksen hyllylle kyllä kulli:kulli::kulli:


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#457 25.09.2019 19:23

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

Berniksen hyllylle peuk

Mulla on vinyyleille käytössä 70-luvun alun Lundia, jossa olen säilyttänyt vinyyleitä jostain -83 alkaen kun ekat omat älppärit sain, ja nämä ovat metrisiä hyllylevyjä, eikä ole ollut mitään kestävyysongelmia. Kirjahyllyn tasot ovat uudempaa tuotantoa ja sinne en ehkä uskaltais pistää samaa painoa koska noi vaikuttavat vähän hepposimmilta.

Offline

#458 28.09.2019 11:53

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,250

Re: Levyhylly

http://www.hyllytaso.fi/

Tuolta käytiin hakemassa käytettyä Lundiaa. Kaikki tarvittavat osat löytyi ja hintataso viidesosa uusiin verrattuna. Ei tainnu tuntiakaan mennä, kun hylly oli kasassa, et kätevää khyl.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#459 18.10.2019 18:44

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Levyhylly

Päätin laittaa järjestäen ja ihan hirveä työmaahan siitä ensin meinas tulla. Pitkällisen jahkailun jälkeen päädyin sellaiseen järjestykseen:
- yleinen pop-rock omassaan
- krautrockista elektroniseen musiikkiin omassaan
- mögä ja kokeellinen
- tradi, föyk, jass ja etno omassaan

Yleistä pop-rockia on eniten, muita sit vähemmän. Suomilevyt toistaisex erikseen, mutta pitää varmaan ripotella noihin alalajeihin että saa kaiken mahtumaan. Yleinen pop-rock aakkostettu, muut vielä summanmutikassa. Taitavat mennä ihan hyvin jahka jaksan sortteerata loppuun. En postaa kuvaa ellei joku kiltisti pyydä ja sillionkin lähetän todennäköisimmin privana fabossa ja vasta sitten kun olen tehnyt valmiiksi ja unohtanut koko kuvan lähettämisen.

Offline

#460 18.10.2019 19:32

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

dadadrlrl wrote:

Päätin laittaa järjestäen ja ihan hirveä työmaahan siitä ensin meinas tulla. Pitkällisen jahkailun jälkeen päädyin sellaiseen järjestykseen:
- yleinen pop-rock omassaan
- krautrockista elektroniseen musiikkiin omassaan
- mögä ja kokeellinen
- tradi, föyk, jass ja etno omassaan

Yleistä pop-rockia on eniten, muita sit vähemmän. Suomilevyt toistaisex erikseen, mutta pitää varmaan ripotella noihin alalajeihin että saa kaiken mahtumaan. Yleinen pop-rock aakkostettu, muut vielä summanmutikassa. Taitavat mennä ihan hyvin jahka jaksan sortteerata loppuun. En postaa kuvaa ellei joku kiltisti pyydä ja sillionkin lähetän todennäköisimmin privana fabossa ja vasta sitten kun olen tehnyt valmiiksi ja unohtanut koko kuvan lähettämisen.

Nämä ovat tärkeitä juttuja peuk

Itsellä isoimpana yksittäisenä kokonaisuutena jatsilevyt aakkosissa pl. noin vuotta 1955 edeltävä kama joka häpeällisesti komerossa/kellarissa...  icon_sad tuota ei ole tosin määrällisesti kuin vajaa hyllymetri ja ns. tärkeimmät eli Parkerit ja Milesit jne toki hyllyssä. Sitten on maailmanmusa jaoteltuna julkaisijoiden/sarjojen mukaan (esim Unescon Collection ja Musical Atlas, Ocora, Nonesuch Explorer) ja loput maanosien/maiden mukaan. Ja sitten on kaikki loput levyt sekalaisessa järjestyksessä, nämä olivat ehkä viimeksi neljä vuotta sitten aakkosissa, josta on vielä rippeitä jäljellä, mutta melkoinen kaaoshan tuolla vallitsee. Tälle pitäs tehdä jotain.

CD:t ovat ihan miten sattuvat ja tämä vähän sattuu sieluun.

Last edited by Uudet housut ja paita (18.10.2019 19:35)

Offline

#461 18.10.2019 19:51

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Levyhylly

Tärkeydestä vaikeaa sanoa. Lähinnä alkoi hirvittämään että "onko mulla tällasiakin vielä olemassa" ja "miksi tämmösiäkin on pitänyt mennä ostelee". Monen levyn kohdalla pitää ihan tosissaan ihmetellä, että tuleekohan noita enää kuunneltua, esim. joku Pavement ei enää puhuttele läheskään samalla tavalla kuin joskus 10v sitten ja silti ne on kaikki vielä tuolla.

No enpä nyt tiijä. Olkoon nyt. Kyllä tuolta tuli samalla poimittua joitain levyjä erilleen et "mitähän hittoa minä tälläkin muka teen". Kaipa sitä jotain pitää taas myyntiin laittaa.

Offline

#462 18.10.2019 19:54

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

Siis levyjä lähtee myyntiin jatkuvasti ja hylly elää, tärkeyttä itelle on lähinnä se että jotkut itselle kivat jutut ovat järjestyksessä.

Offline

#463 18.10.2019 21:52

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

Sain kuulla, että noin 200-300 levyä on lojunut ulkovarastossa sisätilojen varaston sijaan.  biggrin  frown2

So not. Olihan ne levyt kertaalleen kuultu.


bzort glorf bööth

Offline

#464 18.10.2019 22:02

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Levyhylly

hiirimattona wrote:

Sain kuulla, että noin 200-300 levyä on lojunut ulkovarastossa sisätilojen varaston sijaan.  biggrin  frown2

So not. Olihan ne levyt kertaalleen kuultu.

Hirveää  frown

Offline

#465 18.10.2019 22:03

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

hiirimattona wrote:

Sain kuulla, että noin 200-300 levyä on lojunut ulkovarastossa sisätilojen varaston sijaan.  biggrin  frown2

So not. Olihan ne levyt kertaalleen kuultu.

frown2  Hyvällä tuurilla levyt ok ellei ny ole ollu ihan mahottomia pakkasia, kannet saattaneet käpristyä kosteusvaihteluista.

Offline

#466 18.10.2019 22:05

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

Uskaltaakohan noita ottaa sisään vai miten hirveä homevaara miissä on?


bzort glorf bööth

Offline

#467 18.10.2019 22:10

minimoog
"se" jostakin
Registered: 31.10.2006
Posts: 1,333

Re: Levyhylly

Kannet varmaan pahiten homevaaran aiheuttajia, itse levyt saanee pestyä jos näkyy hometta tai haisevat pahalle.


Äver siever miever tuver äver liver köver!

Offline

#468 18.10.2019 22:11

minimoog
"se" jostakin
Registered: 31.10.2006
Posts: 1,333

Re: Levyhylly

Hemmetin ikävä homma kyllä silti. frown2


Äver siever miever tuver äver liver köver!

Offline

#469 18.10.2019 22:36

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

hiirimattona wrote:

Uskaltaakohan noita ottaa sisään vai miten hirveä homevaara miissä on?

Tähän vaikuttaa tosi paljon että missä tilassa ovat olleet ja onko siellä päässyt ilma kiertämään. Kostea umpio = tosi hyvä kasvualusta homeelle jne. Jos tilassa on ilma päässyt kuitenkin kiertämään ja levyt eivät haise, tekisin itse parin levyn kohdalla testejä eli sisälle kuivamaan mahdollisimman eristyksissä mistään muusta ja jos ei täyden kuivumisen jälkeen haise yhtään niin olisin ehkä turvallisin mielin. Ja toki lähtötilanne vaikuttaa, jos kansissa on huomattavaa kosteutta joka muhinut pitkän aikaa niin ite sanoisin et peli on menetetty.

Offline

#470 18.10.2019 23:28

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Levyhylly

dadadrlrl wrote:

Tärkeydestä vaikeaa sanoa. Lähinnä alkoi hirvittämään että "onko mulla tällasiakin vielä olemassa" ja "miksi tämmösiäkin on pitänyt mennä ostelee". Monen levyn kohdalla pitää ihan tosissaan ihmetellä, että tuleekohan noita enää kuunneltua, esim. joku Pavement ei enää puhuttele läheskään samalla tavalla kuin joskus 10v sitten ja silti ne on kaikki vielä tuolla.

jos on pavementin vinyyliä ja mietit myymistä ni ota yhteyttä, harmittaa että esim. slanted & enchanted -vinskaa en vieläkään omista sadbanana


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#471 19.10.2019 10:27

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

minimoog wrote:

Kannet varmaan pahiten homevaaran aiheuttajia, itse levyt saanee pestyä jos näkyy hometta tai haisevat pahalle.

Uudet housut ja paita wrote:
hiirimattona wrote:

Uskaltaakohan noita ottaa sisään vai miten hirveä homevaara miissä on?

Tähän vaikuttaa tosi paljon että missä tilassa ovat olleet ja onko siellä päässyt ilma kiertämään. Kostea umpio = tosi hyvä kasvualusta homeelle jne. Jos tilassa on ilma päässyt kuitenkin kiertämään ja levyt eivät haise, tekisin itse parin levyn kohdalla testejä eli sisälle kuivamaan mahdollisimman eristyksissä mistään muusta ja jos ei täyden kuivumisen jälkeen haise yhtään niin olisin ehkä turvallisin mielin. Ja toki lähtötilanne vaikuttaa, jos kansissa on huomattavaa kosteutta joka muhinut pitkän aikaa niin ite sanoisin et peli on menetetty.

Pitääpä käydä katsomassa varastossa mikä meno siellä on ja ottaa alkuun parit pitkäsoitot ja omat julkaisut kotiin tutkittaviksi.


bzort glorf bööth

Offline

#472 19.10.2019 11:09

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Levyhylly

ja haisevimmat myyntiin eiq

joskus oli kyllä ikävä kuulla kun joku muusikko myi homevaurioisia levyjään, olis kovaa kattausta ollut tarjolla mutta ei uskaltanut ostaa frown2


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#473 19.10.2019 16:29

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyhylly

Voisin tiedystella Can Can Headsilta haluavatko mahdollisesti kuvata uuden musiikkivideon ja pistää palasiksi laatikollista levyjä.


bzort glorf bööth

Offline

#474 18.11.2019 13:16

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Levyhylly

Näemmä tasan kuukausi sitten alkanut tuo hyllyn järkkääminen. Siitä asti koko kotimainen osasto nojaillut lattialla hyllyyn. Nyt sain eroteltua yleisen pop-rockin sähkömusiikista, melusta ja folkimmasta. Suomilevyjen kohdalla en jaksanut ruveta pop-rockia lähteä sortteeraamaan ulkomaisten sekaan, vaan menivät nyt sitten omaan hyllykköön, johon oikeastaan mahtuivatkin aika sopivasti. Ja aakkostin. Ei siinä kauaa mennyt.

Edelleen aakkostamatta osastot:
- elektroninen musiikki
- post-rock/kokeellinen/noise
- föyk/world yms poppia edeltävä musiikki

Jossain vaiheessa sitten. Nyt vaan ihailen sitä, että neliömetrin verran tilaa on yhtäkkiä vapautunut ja että jos tässä sais siivottua loputkin turhat roippeet lattialta, niin pääsis ihan imuroimaankin.

Offline

#475 30.11.2019 20:03

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Levyhylly

Jahas, vinyylilista näyttää lukemaa 699 ja parit uusimmat on lisäämättä, listan täsmällisyys varmaan joku +/- 4. Vois taas myyrä levyjä jossain vaihees.


Tuanoi saatana.

Offline

#476 30.11.2019 20:47

kumpiseta
Member
Registered: 12.01.2011
Posts: 1,157

Re: Levyhylly

marjapoimuri wrote:

myyrä-levyjä

Matching_Mole_-_Matching_Mole_front_album_cover.jpg

Last edited by kumpiseta (30.11.2019 20:48)

Offline

#477 08.01.2020 23:17

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Levyhylly

Arilla on reilut 10 000 levyä kokoelmassaan – tämän hän nimeään kaikkien aikojen parhaaksi rock-levyksi
Olen käynyt herran kotona vuonna 200X, kun myin hänelle huutonetin kaitta jonkin vinyylin ja kutsui kotiinsa kun levyn toimitin. Näköjään ponnarin kasvattanut.
Klikinsäästämiseksi kaikkien aikojen paras rocklevy Bad companyn s/t.


Tuanoi saatana.

Offline

#478 11.01.2020 03:38

Musicnaut
Member
Registered: 06.11.2006
Posts: 83

Re: Levyhylly

Uudet housut ja paita wrote:

Mulla on vinyyleille käytössä 70-luvun alun Lundia, jossa olen säilyttänyt vinyyleitä jostain -83 alkaen kun ekat omat älppärit sain, ja nämä ovat metrisiä hyllylevyjä, eikä ole ollut mitään kestävyysongelmia. Kirjahyllyn tasot ovat uudempaa tuotantoa ja sinne en ehkä uskaltais pistää samaa painoa koska noi vaikuttavat vähän hepposimmilta.

Kyllä ne uudetkin kestää, ovat kuitenkin oikeaa puuta. 120 cm hylly tosin selvästi kyllä taipuu kun esim. klassikkokirjoja siihen kunnolla latoo. 100 cm ja 80 cm hyllyissä eroa ei huomaa. Totta että 60-70 -luvun hyllyt ovat selvästi jämäkämpiä ja päätyraudat myös.

Espoon kierrätyskeskuksesta (Nihtisilta) löytyy muuten aika hyvin Lundiaa halvalla. Hyllyissä olleiden tarrojen perusteella joistain virastoista peräisin?

Offline

#479 19.01.2020 19:21

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Levyhylly

Vinyyli:
Circle   (29)
Fall, The   (10)
Acid mothers temple   (10)
Radiopuhelimet   (9)
King gizzard and the lizard wizard   (8)
Various artists   (7)
Zappa, Frank   (7)
Led zeppelin   (7)
Metallica   (6)
Bowie, David   (6)

CD/CASS/DVD:

Zappa, Frank   (32)
Circle   (31)
King crimson   (23)
Acid mothers temple   (22)
Magma   (17)
Röyhkä, Kauko   (17)
Fall   (16)
Sonic youth   (16)
Ozric tentacles   (15)
Death in june   (11)


Tuanoi saatana.

Offline

#480 19.01.2020 21:24

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Levyhylly

Top5. Vinyylit (boxit jne tupla/triplavinyylit lasketaan aina yhdeksi levyksi, seiskoja en ottanut mukaan).

John Coltrane 153 (ml. varhaiset rivisoittajana tehdyt levytykset)
Sun Ra 48
Gunter Hampel 46
Steve Lacy 42
Cecil Taylor 39

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levyhylly

Board footer

Powered by FluxBB