#61 05.06.2010 12:39

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,028

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Tilasin tollaisen ambulanssi-paidan...


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

#62 05.06.2010 12:47

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Teki kans mieli, mutta järki esti, ei tuota oikeasti tulis pidettyä missään... Hassua miten paita voi olla samaan aikaan noin hieno mutta ruma  icon_lol


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#63 18.09.2010 16:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

tämmönen tulossa:

PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT/KAKKA-HÄTÄ 77 split 7"EP

airo13covernetti.png

molemmat bändit esittävät 3 punk (s)hittiä:

PKN:

1. MIKSEI KUKAAN YMMÄRRÄ?
2. MÄ VIHAAN TÄTÄ MAAILMAA
3. KALLIOON!

KK-77:

1. VUOSISADAN RAKKAUSTARINA (SIG)
2. YRITÄN KATSOO HUOMISEEN
3. KANSANJOUKOT (SIAN IHO)

levyn julkaisevat suomessa AIRISTON PUNK LEVYT ja saksassa näillä näkymin RED LOUNGE RECORDS.

tavoitteena olisi saada levy ulos pertti kurikan nimipäivien saksanrundiin mennessä!

syylliset gayspacessa:

http://www.myspace.com/aplevyt
http://www.myspace.com/nimipaivat
http://www.myspace.com/kakkahata77

kyselyt:

aplevyt (at) hotmail.com


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#64 20.09.2010 22:47

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,028

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Sian iho! Asbaa!


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

#65 04.11.2010 23:57

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

ne on kai muuttanu nimensä ulkomaan valloitusta varten icon_surprised
right.png
kakka-hatta psykostep tongue


73181_461599638559_577338559_5421370_4432584_n.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#66 05.11.2010 06:47

tapna
Member
Registered: 02.03.2006
Posts: 10,826

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Kakka-Hantta

Offline

#67 05.11.2010 22:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

kaka
wanha


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#68 04.02.2011 12:38

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

juiceb.jpg
icon_salut.gif


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#69 22.02.2011 23:26

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

oliko niin ettei vaasankatu ss:ää enää oo? tässä kuitenkin vähän liveä ja pari hyvää sinkkua tekivät.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#70 23.02.2011 00:13

shaun knight ryder
Member
From: north of no south
Registered: 30.03.2009
Posts: 247

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

^käsittääkseni ovat hajonneet.

Offline

#71 18.05.2011 21:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

kakkikseltä ilmestyy muuten uusi albumi kesäkuussa:

huoltoasemalle unohdettu mies

1         Samaa Paskaa Aina Vaan        
2         Päihteitä Ja Väkivaltaa        
3         Tuttipullonimijä        
4         Tornionmäki - Vaasankatu All Night Long        
5         Me Ollaan KK77        
6         Mä Halusin Vaan Elää        
7         Mikä Miehen On?        
8         Lisää Räkää Nenään        
9         Melkein Täydellinen?        
10         Tukkapöllyjä Ja Kepiniskuja        
11         Vuosisadan Rakkaustarina        
12         Rakkaus On Psykoosi        
13         Kemiallinen Toppatakki        
14         Jumalan Nimeen        
15         Painajainen Jatkuu        
16         Yritän Katsoo Huomiseen


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#72 08.06.2011 13:37

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

uudessa suessa muuten täyskymppi uudelle levylle, mukana myös teemun haastattelu, kandee tsekkaa peuk

275253.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#73 28.06.2011 13:10

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

en oo vielä jaksanu tota uutta levyä kuunnella kuin kerran, sitä itteensähän se toki on ja yli puolet biiseistä tais olla jo ennestään tuttuja.

Top 100 mahlanjuoksuttajat – 2000-luvun nerot #73 Teemu Bergman


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#74 01.07.2011 15:52

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

piffillä oli uuden levyn sanat, heitetään nyt tännekin:

SAMAA PASKAA AINA VAAN. luulin olevani voittaja mut vittu täällä ketään oo. piuha kiinni kitaraan ja mirko laskee yy kaa koo. nee. ja taas me soitetaan. samaa paskaa aina vaan. keikan jälkeen baarissa kuulumisia vaihdetaan. mut ehkä parempi ettei tässä nyt rupee avautumaan kuitenkaan. joten siellä me jauhetaan. samaa paskaa aina vaan. maanantaina krapulaan ranskalaisia ja makkaraa. lasken hilut ja tyhjät pullot kyllä mä yhden vielä saan. jee tänään bailataan. samaa paskaa aina vaan.

PÄIHTEITÄ JA VÄKIVALTAA. mä muistan kun mä olin teini-ikäinen teskan rinteellä vedin huiviin sorbuksen. lähdin tyttöjä katselemaan kaupunkiin mutten saanu ku natseilta sipuliin. päihteitä väkivaltaa siinä kaikki mitä tarjotaan. mutta pakko sen on käydä kun ei ole mitään muutakaan. nyt 10 vuotta myöhemmin olen edellenkin onneton ja sekaisin. syön kebabin ja menen nukkumaan ja kuuntelen kun naapurissa tapellaan aina vaan.
päihteitä väkivaltaa ei tää maailma tule muuttumaan. suuntaan parempaan ainakaan. päihteitä väkivaltaa ei tää maailma tule muuttumaan. se on unta vaan. siis hippi näe unta vaan.

TUTTIPULLONIMIJÄ. on kassit tyhjät olen vanha ja väsynyt. viimeiset rahani ja järkeni rippeet kai jo loppuun ryypännyt. pitäisi hoitaa asioita saada aikaan edes jotakin kun kaikki ympärillä kuolee mätänee homehtuu ja vanhenee kuten minäkin. lyön päätä seinään otan erää maailman kaa. ja kuten aina veikkaan ihan väärää voittajaa. vuodet ohi vierii vaan mä en mitään aikaan saa. tuttipulloani imen sekä venaan kuolemaa. monet asiat tekemättömät yhä tekijäänsä odottaa. monet asiat jotka tein ne vaan tahtoisin unohtaa. ulkona päivä alkaa apinat paikoillensa säntäilee kun kusisessa sängyssä vanha punkkari yksin itkee.

TORNIONMÄKI-VAASANKATU ALL NIGHT LONG. apukoulu kesken ja duunia vailla. päin vittua ja sillä lailla. jalka poikki ja vituttaa. kytät hakkaa ikkunaa. niinku sanoin elämä se on huora. parhaimmillaan parin kortin värisuora. ja joo olihan se kuin lottovoitto että synnyin kouvolaan. silti elämän on jatkuttava vaik joskus tuntuis et se olis ihan sama. on sukat vaihdettava einestä laitettava ja sen on maitettava. ne sanoo elämän on jatkuttava vaik ois loppu bileet pillerit ja kama. on hommat hoidettava mutsille soitettava hengis pysyy koitettava. mä oon urpo ja yksinkertainen ylpeänä myönnän sen. mut peli tää on vitun simppeli eli peli ei oo monimutkainen.

ME OLLAA KK77. mä oon kohta jo kolmekymppinen mutta henkisesti ehkä en. ei ole naista ei rahaa eikä asuntoo. mut onko ongelmii? no vittu joo. me ollaa koo koo seiska seiska. ei osata kolmatta sointuu eikä toista asentoo. me ollaa koo koo seiska seiska. sä voit pyytää multa mitä vaan ja mun vastaus on "ei oo". me kaljaa juodaan ja tapellaan ja kuset housuissa mennään nukkumaan. on huomenna edes ankee aamu uus ja hukkaan heitetty tulevaisuus.

MÄ HALUSIN VAAN ELÄÄ. pillereitä naamaan ja viinaa perään. näinköhän mistäköhän huomenna herään. mä halusin vaan elää tätä elämää mutten koskaan oppinut elämään. ja nyt mä enää edes jaksa yrittää. se surullinen yksinäinen mielenvikainen lapsi. päivä päivältä vaan muuttuu hullummaksi.

MIKÄ MIEHEN ON? olin viikon ollut mä yhtä soittoa jo kännissä kai. ja olin taas eilenkin vaikka oli maanantai. mä viimeiset rahani tuhlasin keskiolueeseen. ja aamulla heräsin pippeli suussa taas vieraan naisen. tää tie vie mut turmioon tää tie vie mut turmioon. tää tie vie suoraan helvettiin tai hautuumaalle. hei mikä miehen on kun ei loppua näy sen moraalisen rappion. ihan sika kännissä taas vaikka on maanantai. mä aamulla pomolle soitin "hei mä en töihin tuu". ja kuuntelin vartin moralisointii kiroiluu ja vittuiluu. laitoin käden taskuun tunsin polttavan kaksikymppisen. ja taas lamppu syttyi vittu minä poika baariin meen ja teen kaiken uudelleen.

LISÄÄ RÄKÄÄ NENÄÄ. onko muka joku laki joka kieltää miestä omiin housuihinsa paskomasta? onko muka joku laki joka kieltää velaks rahat etukäteen dokaamasta? ei oo sellaista lakia ei oo ei oo joten vedetäänkö perseet - joo. lisää räkää nenää. ei enää mamoiluu ja tissiposkeiluu. lisää räkää nenää. se tekee terää. hyvältä maistuu paremmalta tuntuu. nyt sekoillaan nyt ryypätään ja huoritellaan koko vitun kylää. lisää räkää nenää. onko muka joku laki joka kieltää koko kesän puistikossa makoilemasta? hei ei meikän tartte kaikkee tietää painu vittuun siitä ulisemasta. mä haluun viinaa en kuunnella sun vittuiluu. huora pidätä mut meikä vetää brenkkuu.

MELKEIN TÄYDELLINEN? mä tein temput et olis uskonut että sä saat lemput mutta mä jätin sut. olit rikas ja kaunis niin. melkein täydellinen. sä olit suosittu niin kovin haluttu. hei sinuthan haluaisi jokainen. mä tein temput et olis uskonut että sä saat lemput mutta mä jätin sut. olit rikas ja kaunis niin. minä taas todellakaan en. sä olit suosittu niin kovin haluttu. minä ruma tyhmä punkkari vammainen. mä tein temput et olis uskonut että sä saat lemput mutta mä jätin sut.

TUKKAPÖLLYJÄ JA KEPINISKUJA. hei kiitos tukkapöllyistä ja kiitos kepinisiskuista. kiitos että opetit et mä oon pelkkä paska. toiset kohtelevat jopa koiriaan paremmin kuin toiset omii poikiaan. kiitos että kerroit mulle kenen tämä talo on. sillä parin vuoden se on kokonaan sun. toiset kohtelevat jopa koiriaan paremmin kuin toiset omii poikiaan. kiitos että opetit mut tappelemaan. sitä taitoa maailmassa tarvitaan. toiset kohtelevat jopa koiriaan paremmin kuin toiset omii poikiaan.

VUOSISADAN RAKKAUSTARINA. tämän laulun kirjoitti matti inkinen. kiitos musiikista ja lepää rauhassa matti.

RAKKAUS ON PSYKOOSI. mä sanoin sulle kerran sanoin sulle monta kertaa. mua kiinnostaa vaan perseet vaan ei perheet vitun vertaa. jos mä olin teillä yötä jäinkö sulle jotain velkaa? hei ei kyse ole siitä että sä et mulle kelpaa. ei vika ole sinussa eikä vika ole minussa vaan vika on siinä että rakkaus on psykoosi ei sitä ole olemassa. ethän tuhlaa kyyneleitäs itkemäl mun perään? mä en tiedä mistään mitään enkä mistä huomen herään. mene takas tinatuoppiin ehkä löydät kunnon miehen. sillä minä jätän elämässä kaiken puolitiehen.

KEMIALLINEN TOPPATAKKI. se on ku vitun lottovoitto kun saa asuu kouvolassa. on tutuks tullu eskis lehtomäki kyttis sekä assa. on päällä aina addua nikeä ja fubua. rassi mutka värkit haku piriä ja subua. kun on kemiallinen toppatakki päällä niin on lämmin vaikka kymijoen jäällä. mut se on velat taikka jalat ja jos sä mulle alat niin koht on reikä päässä kusipäällä. voi vitun vuokraisäntä heitti meikän pihalle. koska kämppä haisi kuulemma mädälle vasikanlihalle. mutta siitä nyt ei jääny juuri paljoo todisteita. ja kuka vittu kaipaa kadonneita narkkareita. kun on kemiallinen toppatakki päällä tarkenee pihalla säällä ku säällä. ne sanoo "siperia opettaa" mä vastaan "vaan jos lopettaa" ja se nyt ei oo optio täällä. kun on kemiallinen toppatakki päällä on vitun kivaa äidin pikku piripäällä. mut nyt on kalkkunat ja kolottaa ja kyyti niuvaan odottaa mut se nyt ei oo uutinen täällä.

JUMALAN NIMEEN. jumalan nimeen sekopäät tappaa toisiaan. jumalan nimeen tai sit ihan ilman syytä ja muuten vaan. jumalan nimeen päälle pommivyö puetaan. jumalan nimeen gospelia punkkina kaupataan. mielipuolisuutta ja väkivaltaa. hyvä taivaan isä siihen luvan antaa. mielipuolisuutta ja väkivaltaa. siivillään hän ruumiit kotiin kantaa. jumalan nimeen vaimo koiraksi kotihoroks alistetaan. jumalan nimeen perkele lapsista vyöllä pois hakataan. jumalan nimeen pikkutyttöjen pimpit silvotaan. jumalan nimeen vääräuskoiset noitina poltetaan. mielipuolisuutta ja väkivaltaa. hyvä taivaan isä siihen luvan antaa. mielipuolisuutta ja väkivaltaa. saat haaremin sä paratiisin rantaan.

PAINAJAINEN JATKUU. kauan venasin kunnes tajusin ei tää paska tuu paratiisiks muuttumaan. kovin yritin kunnes huomasin en mä tuu ojast täst nousemaan. kuvittelin pääseväni pois täältä paikkaan muka jotenkin parempaan. mut ulkopuolella ainiaan tulee mun paikkani olemaan. painajainen jatkuu. pääni sekaisin on aina kunnes kuolema sen korjaa. painajainen jatkuu. koska heräsin taas mä tähän maailmaan. mitä tehdä vois paitsi kuolla pois et tuskan tän saisin sisältä pois häipymään? otan pillerin tai koko paketin ei paha uni tämä loppunut niilläkään. se tulee aina jatkumaan. mä pelkkä mato olen pinnalla mädän maan. tänne synnyin tänne jäin. kunnes tulen pois kuolemaan. (tää biisi on THE RATSin koveri, eli sen vanhan fred colen bändin).

YRITÄN KATSOO HUOMISEEN. on meil vaan tää yks maapallo mut katso kuin me sitä kohdellaan. niinku pirinisti yksiöönsä paskaks vaan ja palamaan. kun pitäs herätä niin apinat nukkuu. katsoo tositelkkarii ku paskaansa hukkuu. ei jaksa mennä edes äänestämään "kun ei politiikka liity mitenkään niiden elämään". kaikki mun frendit popsii pillereitä vaik vittu ei ne mitään hulluja oo. samaa en voi sanoo kun katson teitä sulkemas sairaaloita ja kirjastoo. rikkaat mulkut saa kyl siivunsa päältä kun myyvät ulkomaille kaiken täältä. yritän katsoo huomiseen. en pidä siitä mitä nään mut silti vaan baariin meen. luovutetaan ilman taisteluu. kohtaloomme alistutaan. siihen sopeudutaan. yritän katsoo huomiseen.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#75 03.08.2011 16:51

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Niin, kävinhän minä tuossa heinäkuussa Dallapén puistossa jututtamassa Bergmanin Teemua. Haastattelu kuunneltavissa täällä: http://www.noise.fi/radio/soitin/index.php?id=4755


Sent from my iPhone 16

Offline

#76 30.09.2011 11:10

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

28wnqrm.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#77 14.10.2011 18:43

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

psykokarkki wrote:

TORNIONMÄKI-VAASANKATU ALL NIGHT LONG. apukoulu kesken ja duunia vailla. päin vittua ja sillä lailla. jalka poikki ja vituttaa. kytät hakkaa ikkunaa. niinku sanoin elämä se on huora. parhaimmillaan parin kortin värisuora. ja joo olihan se kuin lottovoitto että synnyin kouvolaan. silti elämän on jatkuttava vaik joskus tuntuis et se olis ihan sama. on sukat vaihdettava einestä laitettava ja sen on maitettava. ne sanoo elämän on jatkuttava vaik ois loppu bileet pillerit ja kama. on hommat hoidettava mutsille soitettava hengis pysyy koitettava. mä oon urpo ja yksinkertainen ylpeänä myönnän sen. mut peli tää on vitun simppeli eli peli ei oo monimutkainen.

sydan


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#78 23.10.2011 15:47

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

punk in finland wrote:

Eikös se ole sama asia? Eh... No, näin sanoo ainakin Juuso ja Mirko:

"Kakka-Hätä 77 RIP 2006-2011. Kiitos kaikki ihmiset, joihi oon saanu tutustuu tän periodi aikan ja kiitos kaikki, jotka on ollu tiedätte kyl.
En tykkääkään · · 15 tuntia sitten lähellä paikkaa Pori, Finland"

"Kakka-hätä 77 2006-2011. Thanks to you all who I have met during those years. Cheers!
En tykkääkään · · 2 tuntia sitten ·"

https://www.facebook.com/pages/Kakka-H% … 44?sk=wall


bzort glorf bööth

Offline

#79 19.11.2011 12:11

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Kakka-Hätä-77 wrote:

on meil vaan tää yks maapallo mut katso kuin me sitä kohdellaan. niinku pirinisti yksiöönsä paskaks vaan ja palamaan.

Sanoitukselle  peuk  Harmittaa että hajosivat, Huoltoasemalle unohdettu mies on oikein pätevää menoa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#80 19.11.2011 18:20

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

täytyy myöntää että uusi levy on lisäkuunteluiden myötä vain parantunut, ehdottomasti vuoden parhaita pläjäyksiä.


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#81 19.11.2011 19:18

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Mäennoo vieläkään kuullut tuota. Jotenkin hankkimista hidastanu se et kuitenkin kaikki 7":t löytyy ja eikös paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki biisit ole aiemmin julkaistuja (eri versioita toki mut silti)?


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#82 19.11.2011 19:52

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

on tossa varmaan hieman yli puolet ennen julkaistuja, mutta osin kai eri versioita ja kokonaisuus nyt vaan toimii eli ei muuta ku levykauppaan mars icon_arrow


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#83 19.11.2011 20:10

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Mä ymmärsin et kaik ennenjulkastut olis äänitetty uusiks mut enempi pähkäilin että jos siinä on uusina vaan ne pari coveria (Sig ja oliko se ny Rats) niin en tiijä jaksanko. Pitää harkita. Ei varmaan auta ny lähtee kauppaan ku ne on kaikki kiinni  icon_razz


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#84 19.11.2011 22:24

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Alxity wrote:
Kakka-Hätä-77 wrote:

on meil vaan tää yks maapallo mut katso kuin me sitä kohdellaan. niinku pirinisti yksiöönsä paskaks vaan ja palamaan.

Sanoitukselle  peuk  Harmittaa että hajosivat, Huoltoasemalle unohdettu mies on oikein pätevää menoa.

Nehän on ollut perustamisestaan saakka koko ajan "hajoamassa". En usko että tämä on tarun lopullinen loppu. Minuunkin uppoaa tämä uusin joka on ehkä juuri sanoituksiensa takia vahvempi ja koherentimpi kokonaisuus kuin se "vanha", joka on aivan selkeästi kokoelma.


Sent from my iPhone 16

Offline

#85 13.03.2012 10:43

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#86 30.03.2012 14:37

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

kalifornia dreamin' ei näköjään päätynytkään tulevalle seiskalle icon_surprised

AIRO-21: Pää Kii - Inkkarit kanootissa 7"

A-PUOLI

K-18
Paskahousun paluu

B-PUOLI

Kylän pahalla puolella
Luuletsä et mä oon huvikseni näin sekaisin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#87 30.03.2012 14:55

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

Splitille tulee.

A- PUOLI

Pää Kii - Kalifornia dreamin'

B-PUOLI

Maakuntaradio - Vain pieni hetki


bzort glorf bööth

Offline

#88 30.03.2012 15:02

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

ai niin sellanenki

aika lyhyt varmaan icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#89 19.06.2012 13:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit

KAKKA-HÄTÄ 77 soittaa 3 keikkaa kesällä 2012. Tämä siitä syystä, että tarvitaan rahaa viinaan.

    13.7 Turku, Klubi
    14.7 Helsinki, Tavastia
    3.8 Pori, Porisphere

    Tulkaa paikalle tai älkää mut turha vikistä jälkeenpäin.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#90 26.09.2012 11:29

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,311
Website

Re: Heartburns + Kakka-hätä 77 yms. Bergmanin pändit


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB