You are not logged in.
vittu, ei pääse työpaikan koneelta tonne kengän laittamaan linkkiin. oliks se nhl2k9? sitä oon ettimässä. missä toi sijaitsee, vopisi mennä töitten jälkeen käymään.
PS3 NHL 09 EA Sports uusi 62.90 / käytetty 50.00
PS3 NHL 2K9 uusi 54.90
Aaltosenkadulla, Tammelantorin itälaidallahan toi on.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
no hitto, täytynee viedä tonne noi ylimääräiset pc-pelit ja hakea toi 2k9 pois kuleksimasta.
Varikset komentavat
(Ennakko)tilasin sit Fallout kolmosen...
mistä pistit tulemaan?
listataanpa halpoja paikkoja mistä tilata, itse tiedän seuraavat
www.amazon.co.uk
www.play.com
www.blahdvd.com (en tiiä vielä miten nopeasti toimittaa, kulut on kai jotai 2 puntaa)
Varikset komentavat
Tuolta: http://pelikauppapelitalo.fi/?tnro=8987
Olis tietysti voinu play.comista tilata, mutta viimeks ei ainakaan OP:n electroni siellä vieläkään pelannu...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
No nyt on uutta PESsiäkin testattu enempi. Kovin on marginaalinen päivitys viimevuotiseen nähden ainakin PC:llä ja uudet kujeet tuntuvat lähinnä rajoittuvan parempaan valikkomusiikkiin ja siistimpään ulkoasuun itse pelin ulkopuolella. Vedin vaikeustason suoraan siihen tiukimpaan ja saldona on tähän mennessä 3-1 & 2-1 voitot Udinesella ja Villarrealilla, joten siirtymäyskähdyksiä vanhemmasta pelistä tän ääreen istuessa ei ole käytännössä lainkaan.
Ainoa merkittävä uudistus taitaa olla semmoinen moodi, jossa syötön jälkeen kontrolli jää pallon syöttäneeseen pelaajaan, ja homman voi vasta manuaalisesti vaihtaa pallon saaneelle pelaajalle. En tuota hirveästi testaillut, mutta sillä varmaan saa hyviä juoksuja tehtyä. Muuten tää menee just niinkuin vois olettaakin. Maalivahdit torjuu suunnilleen ne kudit jotka niiden vois selkäytimestä olettaa torjuvan ja sylkee palloa suunnilleen sinne, minne on totuttu. Pelaajat juoksee suunnilleen niin kuin on totuttu ja juoksuaminaatiot on tutulla tavalla vähän hassuja. Pääpallot on edelleen aika arpapeliä, mikä tekee jokaisesta kulmurimaalista antikliimaksin. Joukkueiden pelaajalistat ja muodostelmat on niin ikään noita tsämppiliigajengejä ja Milania lukuunottamatta aika pahasti metsässä.
Tää on aika järkyttävää huomata miten vähän muutoksia sen PES kakkosen (joka oli... monesko Winning Eleven?) jälkeen on tehty. Viimeinen kerta kun voin ihan vilpittömästi sanoa uuden olevan jollain olennaisella tavalla edellistä parempi oli vitosversion kohdalla.
En tosin ihan heittämällä lähtisi uutta FIFAakaan tän edelle nostamaan. Tahmea ruoho, paskempi puolustuspeli ja mielikuvituksettomampi tekoäly on sen verran tuntuvia puutteita että aika rinta rinnan mennään. Plus tietty FIFAn PC-versiossa voi tehdä kikat ainoastaan hiirellä.
Älä päästä painiks sitä
R1 tai R2 saa ilmeisesti ainakin PS2-versiossa hyökkäämään kohti pääpalloa, pelasin kesällä pari matsia yhtä kamua vastaan joka voitti mut just noilla puskumaaleilla. Itehän en osaa niihin mennä yhtään pelaan maata pitkin.
Varikset komentavat
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Uudelle PESille erittäin varaukseton
Diggailin enemmän kuin edellisestä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyl tällä vitos-pessillä vieläkin lähtee, ihan saatanan hauska peli-ilta oli taas.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Löytyyköhän Facebookista omaa ryhmää myös Football Manager-vaimoille. Luulis löytyvän kysyntää.
Varikset komentavat
Varikset komentavat
Varikset komentavat
Eilen vierähti muutama hetki GTA IV:n kanssa. ihan vähän alusta pelasin, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä peliltä
Varikset komentavat
Eilen vierähti muutama hetki GTA IV:n kanssa. ihan vähän alusta pelasin, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä peliltä
Kekribileissä on pakko testata.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pitäsköhän toi GTA IV hommata ku ei PESsiä kuitenkaa jaksa ku kaverin kaa pelata vaikka siinä se "Be a Legend" -homma nyt onkin.
Playssä tai amazonissa oli aika halvalla toi GTA, joku parikytä puntaa.
Tulispa huomiseks se Assassin's creed, sit viel nhl2k9 ja toinen ohjain ni voidaan aqzu ottaa kaksinpeliä.
Varikset komentavat
heh, varastin eilen joittenki pössyttelijöiden auton ni meni maisemat ihan huuruun
ihan tavallisella kauppakassillakin pääsee aika hemmetin kovaa, siitä
kolareissa ei saa kyl iteltä henkeä pois oikein millään ja autotkin kestävät aika kovaa kuritusta. ampuma-asetta en vielä oo näppeihini saanu, mut turpiinhan voi paiskoa ketä tahansa.
Varikset komentavat
Assassins Creedissä on melkein hauskinta, kun pitää Damscukseen (muistaakseni) tehtävää suorittaan, niin siinä kaupungin ulkopuolella on sellainen iso kallio/rotko härpäke, jonka reunalla hengaa kaksi vartijaa. Ei niistä yleensä mitään harmia ole mutta jostain syystä on aina hauskaa reteesti kävellä kaverusten väliin ja nakata molemmat SILLALTA ALAS (tai siis kalliolta alas, mutta kuitenkin)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:7b39c6ae01="kraakku"]Playssä tai amazonissa oli aika halvalla toi GTA, joku parikytä puntaa.
Tulispa huomiseks se Assassin's creed, sit viel nhl2k9 ja toinen ohjain ni voidaan aqzu ottaa kaksinpeliä.[/quote:7b39c6ae01]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tama spam on kirjoitettu pleikkarilla
Varikset komentavat
no nyt on tollaset kahdeksan tuntia tota fallout3 takana ja täytyy nyt kyllä vähän dumata. tai ehkä oon vain liian nörtti, mutta tulee sellanen fiilis kun olis jossain arcadessa pelaamassa timecrisissia... mmm. ei ole ainakaan sellasta suoranaista maailmaan vaikuttamisen makua. yrittäkää nyt tosta jotain ymmärtää. oon humalassa. haistakaa saatana elitisti hinttarit
Pelasin tääl just geeseessa Time Crisis 4 ja Virtual Fighteria & Strikeria. Fighteris voitin ekat kaheksan matsia häviämättä kertaakaan, sit tuli noutaja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
aika hyvin voitettu jos et ees hävinny kertaakaan
aika hyvin voitettu jos et ees hävinny kertaakaan
Eriä siis, kolme erää piti aina voittaa että voitti matsin :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
eiku on tää f3 ihan hyvä
NHL 09:n PC-versio ei näköjään poikkea 07:sta paljoakaan. :?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Jos nyt vertaillaan lyhyesti uutta PESiä ja FIFAa, niin nostaisin kyllä uuden PESin paremmaksi vaihtoehdoksi. FIFA 09:n hyvät puolet on toki laajempi seurajoukkuevalikoima ja se, että pelaajat liikkuvat enemmän kuin kahdeksaan eri suuntaan (en tosin ole ihan täysin varma onko PESissä vielä noi 8 suuntaa) ja syöttöjen suuntaus, mikä tosin koituu myös paikoitellen heikkoudeksikin. Tai ainakin äskeisen viiden matsin perusteella. Myös pelaajien tekoäly oli mielestäni huonompi FIFAssa ja olikin paikoitellen varsin turhauttavaa yrittää pelata sellasta syöttelypeliä, mitä olen tottunut pelaamaan (PESissä).
EA Sportsilta liiga- ja muut vammalisenssit vittuun, niin sais PESistä ihan tajuttoman hyvän pelin ilman, että pitää venata muutama kuukausi, että jengi jaksaa editoida Bundesligaa ja muuta jännää ja pistää sitten päivityksiä nettiin ladattavaksi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eka NHL 2K9 -matsi takana. 6-4 tuli turpiin Islanderssilta, itse olin Blues. Tuloksesta huolimatta hieno matsi! Peli vaikuttaa ihan tajuttoman hyvältä
Aika vaikeaa on, etenki ku lähin samantein kokeilemaan tatilla mailanhallintaa. Nyt siis syöttö liipasimesta ja oikealla tatilla lämärit ja rannelaukaukset. Liikkuminen sitten vasemmalla tatilla. Onetimerit vaativat melkoista sorminäppäryyttä, mutta on toi kyl paljon siistimpää ku tavallisella napilla laukominen!
Takas harjoittelumoodiin
Varikset komentavat