#901 13.05.2010 13:10

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Re: Konsoli/tietokonepelit

Oli muuten erinomainen Pelaajan numero toi edellinen.

Huomenna!

Ulvikselta nappaamani DRESSSSMANNNN eikun siis DAARRRRKSIDERRRSS tällä hetkellä menossa, ja onhan tuo yllättävän hyvä. Erityisesti puzzle-osastolla on hemmetin hyviä keksintöjä. Suunnilleen puolivälissä peliä taidan olla tällä hetkellä.

Tuossa kun julkaisuaikatauluja katsoo, niin nyt ehtii jopa vihdoin aika hyvin purkaa kesken olevien pelien sumaa kesän aikana, sillä Red Dead Redemptionin jälkeen ei taida mitään pakollista hankittavaa ilmestyä ennen syyskuuta oikein, ainakaan boxille. Alpha Protocol vaikuttaa ihan jännältä konseptilta, ja kai tossa uudessa Prince of Persiassa on potentiaalia, mutta nuo jää nyt kyllä muiden jalkoihin. Live Arcadeen tulossa Monkey Island 2:n uusintaversiota ja Dreamcast-käännöksiä (ja Boulder Dash 2!!! icon_biggrin), joten noita varmaan tulee kyl latailtua. Mut syyskuusta lähtien ilmestyy jo pelkästään nimekkäitä jatko-osia niin saatanasti, että vaihtopelejä saa alkaa hamstrata oikein huolella. Nämä kaikki vaikuttavat oikeestaan melkosen lupaavilta tällä hetkellä nähdyn perusteella, paitsi tuo AC2:n lypsäminen ennen kolmososaa hieman epäilyttää:

- Crackdown 2
- Mafia II
- Dead Rising 2
- Assassin's Creed: Brotherhood
- Halo: Reach
- Castlevania: Lords of Shadow
- Fable III
- Fallout: New Vegas
- Portal 2
- Crysis 2

Last edited by risto_m (13.05.2010 13:49)

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#902 13.05.2010 14:47

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Portal ilmatteeks 24nteen päivään asti http://store.steampowered.com/freeportal/
yllättäen toimii melko hyvin kolme vuotta vanhalla läppärilläkin, ja mäkilläkin pitäs pelata. mitenköhän vaan yhellä hiirennäppäimellä hähähhähhhhhähääää

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#903 14.05.2010 03:09

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006

Pitäis varmaan pelata nää nykyiset pelit läpi ennen ku ostaa uusia... ja onhan mulla XBoxin modaustyökalutkin tuossa odottamassa, uskaltais vaan.

#904 15.05.2010 12:25

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

kissa 8D wrote:

Pitäis varmaan pelata nää nykyiset pelit läpi ennen ku ostaa uusia... ja onhan mulla XBoxin modaustyökalutkin tuossa odottamassa, uskaltais vaan.

modaappa ja lataa red dead redemption, se on nyt tullut jakoon vissiin  peuk

VFjVKbO.gif

#905 15.05.2010 21:39

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006

Okko wrote:
kissa 8D wrote:

modaappa ja lataa red dead redemption, se on nyt tullut jakoon vissiin  peuk

En viiti vielä kun käytän liveä kuiteski sen verran että ostelen vorssa motorsporttiin autoja :x

#906 16.05.2010 13:09

risto_m
Member

Ulvis wrote:

Alan Wake tuli pelattua läpi noin vuorokausi julkaisun jälkeen.

22.jpg Mää vasta eilen otin muovit pois paketin päältä ja selailin tuota kirjaa.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#907 16.05.2010 13:29

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

risto_m wrote:
Ulvis wrote:

Alan Wake tuli pelattua läpi noin vuorokausi julkaisun jälkeen.

http://www.djod.co.uk/wp-content/uploads/2008/04/22.jpg Mää vasta eilen otin muovit pois paketin päältä ja selailin tuota kirjaa.

Ei oo ees tullu vielä, mutta tämänhän nyt arvasi kun amazonilta taas tilasin...

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#908 18.05.2010 09:01

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

RDR:llä metacriticissä 95 keskiarvo 24:n arvostelun perusteella, tiedä sitten kuinka paljon tuossa on mukana sitä Rockstarin lahjuslisää, mutta kuitenkin!  icon_smile

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#909 19.05.2010 00:58

risto_m
Member

Kyllähän tää nyt näyttää aivan suorastaan uskomattomalta tuossakin videoarviossa, ja monet eri arvosteluissa mainitut kohdat kuulostaa hemmetin lupaavilta. Kuten että ampumisessa on haettu GTA:n kankeuden sijaan onnistuneesti mallia (jälleen kerran) Gears of Warista, juoni ois varsinkin loppua kohden huikea, ja että tarinan voi pelata läpi mukavasti vaikka 20 tunnissa jos ei halua kaikkia maailman tehtäviä tehdä. Tuo on mun mielestä siis tosi hyvä asia. Ja toi free roam saattaakin olla kaikista kovin juttu, jos vaan toimii teknisesti.

#910 19.05.2010 15:17

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

RDR lähteny matkaan amazonista, nyt pitäis vaan vielä jaksaa Alan Wake hakee postista, niin ehtis viikonloppuna pelailla läpi...

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#911 24.05.2010 02:15

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

biggrin

VFjVKbO.gif

#912 24.05.2010 13:01

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

RDR tuli aamulla, ja vähän ehdin testata... hienolta näytti, mutta paha sanoa muuten vielä mitään. Ja sain viimein Livenkin pelittämään, koskas pannaan possea pystyyn RDR:ssä? ff

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#913 24.05.2010 22:24

risto_m
Member

Ulvis wrote:

Alan Waken myyntiluvut olleet tähän mennessä pettymys. Nyt kun RDR on iilmestynyt, niin 500,000 kappaleen myyntikin saattaa osoittautua mahdottomaksi. Toiveikkaat kaksi miljoonaa myytyä kappaletta ei tule missään nimessä toteutumaan. Eiköhä PC-käännöstä ja hiljalleen mietitä, mutta pelastaneeko sekään Remedyä.

Liian lyhyt peli murhaavassa kilpailutilanteessa.

Sääli, sillä peli on tähän mennessä ollut todella todella hyvä, ja ylittää toistaiseksi meikäläisen odotukset kirkkaasti. Tai no, pelataan nyt loppuun ensin ennenkö kommentoidaan mitään enempiä. Eihän tuo nyt miltään megahitiltä näytä... kaksi miljoonaa on kyllä aivan täyttä utopiaa, toivotaan vaan että se todella oli optimistinen arvio, eikä tarkoita koko puljun kaatumista.

RDR tosiaan taisi myydä yli 500,000 ekana päivänä icon_lol

Alan pikkuhiljaa huomata että oon todella hidas pelaaja pelissä kuin pelissä... on täysin utopiaa että pääsisin Alan Waken läpi alle kymmenessä tunnissa. Tänään oli vihdoin aikaa pelata kolmosepisodi läpi ja siinä meni neljä ja puoli tuntia. Pelaan kyllä hardilla, kun normal tuntui liian löysältä jotenkin, mutta en nyt edes kuollut kovin montaa kertaa. Yksinkertaisesti etenen peleissä vaan  h i t a a s t i . Katselen joka nurkan ja fiilistelen maisemia ja kaikkea sellaista. Joten lyhyt pituus on harvoin mulle ongelma, ehkä liian pitkät pelit enemmän ovatkin, kun on pakko keskittyä etenemäänkin tai ne eivät pääty mulla ikinä. Mut kyllä tuossakin kaikkea pientä sälää on... oon vetänyt ekan episodin läpi kolmesti (eka ite, sitten tyttiksen kanssa, sitten piti näyttää kaverille peliä) ja joka kerta oon kyllä löytänyt jotain uutta.

Mutta eipä siinä, on tuo RDR ollut toistaiseksi aivan upea, eikä tuollaisen kanssa nyt oikein voi kilpailla mitenkään, paska säskä vaan että AW joutui samaan aikaan kehään. Pelkkää Redemptionin moninpeliä voisi jauhaa päiviä putkeen ja pokeripöydässä viettää koko illan. Rockstarin pelimoottori kyllä vituttaa hieman edelleen, mutta sentäs tärkeimmät, ampumisen ja suojautumisen ovat saaneet nyt vihdoin kuntoon.

Last edited by risto_m (24.05.2010 22:26)

#914 25.05.2010 09:53

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Toivottavasti tuo AW ei nyt täysin floppaa, en ole vielä pelannut läpi, mutta onhan tuo juoni ja miljöö kuitenkin sen verran hyvä ja lupaava, että teknisesti vähän paremmaksi viilattu jatko-osa voisi oikeasti olla todellinen huippupeli. Kyllähän tämäkin melkein 90 mun papereissa arvosanaksi varmaan saisi, vähän liian lineaarinen mun makuun (toisaalta ei tuota oikein hiekkalaatikkonakaan juonensa puolesta voinut kai toteuttaa), ja taistelu alkaa pidemmän päälle tympiä, mutta kokonaisuutena toki ansaitsee  peuk:n

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#915 25.05.2010 16:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

d997d810035f3f643ecd87e1e351197abbb2206a_m.jpg

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#916 27.05.2010 09:39

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

RDR on kyllä loistava, vaikka bugeja on tullut jo vastaan ja kerran jämähti peli kokonaan kun olin dueliin lähdössä. Moninpeliäkin piti käydä kokeilemassa, vaikka oonkin ihan paska.  biggrin
No, 5 tappoa ja 7 kertaa itse kuolin, kun joku janari snaippasi saluunan katolta, enkä keksiny miten sinne olis päässy.  sadbanana

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#917 27.05.2010 10:21

teekki
Member
Registered: 13.06.2005

Tekis mieli käydä ostamassa PS3 (tai Xbox 360) ihan vaan että pääsis pelaamaan tota RDR:ää  icon_eek

#918 27.05.2010 18:40

risto_m
Member

Jeij, pistä Prakki gamertagia tänne niin pistetään tosiaan toi "posse" pystyyn, Ulvis kans mukaan ja sit ammutaan kaikki/toisemme icon_smile

#919 28.05.2010 16:17

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Mun gamertag tais olla prakkero. Pääsispä jo kotia vähä pelaileen!  mad

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#920 28.05.2010 17:04

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Website

Mitäs peliä laudan pleikkaripelaajat jauhaa? Vois aloitella jotain peliä ihan vaikka intternetissä.

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

#921 28.05.2010 17:15

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Just etin tietoa että oisko red dead redemptioniin gamestopissa jotain hyvää vaihtotarjousta. Ennakkotilaajille oli ainakin toi 9,90 + kaks peliä, mut en tiiä onko se enää voimassa ku peli on jo saapunut kauppoihin. Mulla olis just kaks peliä minkä hyväksyisivät eli LittleBigPlanet ja Ratchet & Klang: Quest for booty.

Pleikkari pölyttyi kyl hyllyssä aika hemmetin pitkään pelaamattomana mutta nyt oon taas paukutellut menemään Liberty Cityssä GTA 4:n The Lost and damned -lisurin tehtäviä. Ballad of gay Tony täytyy kans joku päivä ladata.

Varikset komentavat

#922 01.06.2010 10:00

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Kohtalaisen lupaavalta ennakkojen perusteella vaikuttanut Alpha Protocol taitaakin olla ihan paska, tai vähintään keskeneräinen (jos nyt Metacriticin arvioita on uskominen...)   frown2

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#923 01.06.2010 14:14

risto_m
Member

Prakk wrote:

Kohtalaisen lupaavalta ennakkojen perusteella vaikuttanut Alpha Protocol taitaakin olla ihan paska, tai vähintään keskeneräinen (jos nyt Metacriticin arvioita on uskominen...)   frown2

Jep, sääli jos eivät ole saaneet hyvänkuuloista ideaa kunnolla toimivaksi, mut mä veikkaan että toi on ihan ookoo kuitenkin, jos jopa Mass Effectiä enemmän pääsee itse vaikuttamaan tarinaan ja ihmiskohtaloihin niin kuin monessa arviossa on lupailtu. Pelivideotkin näyttää kivalta. Lähinnä teknisestä kökköydestä tuota on sakotettu rankalla kädellä, mut oon huomannu että mua haittaa yleensä paljon vähemmän moiset seikat kuin useimpia peliarvostelijoita... ja joku tuossa vaan kiehtoo, joten kyllä aattelin edelleen pelille mahdollisuuden antaa (tosin varmasti vasta loppukesästä/alkusyksystä).

#924 01.06.2010 14:16

risto_m
Member

Gamespotista lähti tuo 6.0 arvostelu käveleen hyvin nopeasti julkaisun jälkeen icon_surprised

Sit se tuli takaisin sellaisenaan mutta sivun kokoiset mainokset olivat kadonneet icon_rolleyes

#925 01.06.2010 15:30

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Jännää ettei tuo Obisidian tunnu millään saavan oikeaa huippupeliä aikaan, kuitenkin kauheesti osaajia tuolla mukana, mutta kaikki tähänastiset tekeleet ovat olleet enemmän tai vähemmän viallisia. No, toivottavasti eivät sitä uutta Falloutia täysin puppeloi.

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#926 01.06.2010 15:33

ILR
matlök
From: täällä sitten taas

Yleensä nää Richard Cobbettin arvostelut osuu aika hyvin kohdilleen joten ehkä tää sen Alpha Protocol-teksti kiteyttää ton pelin sopivasti.

Älä päästä painiks sitä

#927 08.06.2010 21:54

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#928 08.06.2010 21:56

greenie
Member
Registered: 25.06.2009

No.

hodari.png

#929 08.06.2010 22:05

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Ei.

#930 09.06.2010 15:50

risto_m
Member

Fffffffffuuuuuuuuuu, taas tulee lisää luottokorttilaskua, kun tänään julkaistaan Live Arcadessa päivitetty versio yhdestä kaikkien aikojen suosikkipelistäni, elikkäs Earthworm Jim HD, wohoo!

Puoleen hintaan siellä tällä viikolla mm. simply teh best Peggle (jota pelailen just nyt), Worms 2 (jonka lataan jos tyttis innostuu kans) ja Duke Nukem 3D (joka on ollut boxin kovolla aikapäiviä, mut eipä sitä sittenkään nyt tänäpänä oikein jaksa... paremmin kuin Doomia tosin).

Lisäksi pitäisi hankkia loput Borderlandsin lisäosat.

Board footer