You are not logged in.
Perhana, MDK:sta julkaistu kakkosversio!
Tuo kirjainyhdistelmä oli päässyt unohtumaan vuosikausiksi.
MDK! Muistaako joku? Se koira ja jotain, jotain! En muista paljoa muuta, kuin että hitosti aikaansa edellä oli.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Perhana, MDK:sta julkaistu kakkosversio!
Tuo kirjainyhdistelmä oli päässyt unohtumaan vuosikausiksi.
MDK! Muistaako joku? Se koira ja jotain, jotain! En muista paljoa muuta, kuin että hitosti aikaansa edellä oli.
Joo! Siitä erityisesti se alun ilman halki lentely ja huikeat grafiikat jäi mieleen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
http://en.wikipedia.org/wiki/MDK2
Kakkososa toki julkaistu jo 11 vuotta sitten
e: ja elokuussa uusin grafiikoin tuo. Jepjep
Last edited by aqzu (13.10.2011 10:26)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Aiemmat Dark Souls -postaukseni voi unohtaa, nyt pääsin kärryille aika monesta hommasta. Eihän se pelin vika oo jos en osaa ees valikoita käyttää
Joka tapauksessa TAURUS DEMON IS FUCKING DEAD, ja matka voi jatkua. Kuudennella yrittämällä taisi mennä, eikä tuo luultavasti ollut yhtään mitään tuleviin koitoksiin verrattuna
Miehekkään tuuletuksen jälkeen en toki uskaltanut lähteä avautuvaan porraskäytävään ollenkaan, kun pahaenteisiä viestejäkin oli edessä, vaan lähdin takaisin edelliselle nuotiopaikalle upgreidaamaan hahmoani. Mulla oli nimittäin aika kasa sieluja, kun olin joka kerta päässyt pomolle asti ja kuollut vasta siellä ja näin saanut aina edelliset sielut takaisin. Tällaista mälliä ei voinut lähteä riskeeraaman johonkin tuntemattomaan porraskäytävään, vaan mieluummin statsit talteen, ja tapan taas kerran kaiken uudestaan tutulla reitillä ennen etenemistä. Enpä muista mitään muuta peliä, jossa olisi tullut tehtyä tällaista ratkaisua
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Laitetaan tää nyt tänne eikä tuohon toiseen topikkiin, jota lukee kolme ihmistä:
"Here comes the pain"
Voin vaan kyllä kuvitella Prakkin KIIMAn kasvavan käsin haisteltavaksi ja teekkikin varmaan jo rasvailee kehoaan (luoja tietää miksi) , mutta itse odottelen rauhassa millaista peliä sieltä on tulossa. Kuulemma radikaalisti tehty muutoksia ja kyseessä on aivan uusi alku pelisarjalle, mutta vajaan puolentoista kuukauden päästähän se nähdään.
Niin...kai minunkin sit pitää laittaa ennakkotilaukseen tuo uusi Batman, etten vaan putoa kelkasta.
Vauvaöljyt ostettu Ei vaan, mutta onkos nämä WWE-pelit yleensä mistään kotoisin? Mitä niissä edes tehdään? Voiko tehdä muutakin kuin yksittäisiä matseja?
Omat pelit ovat olleet tauolla. Uusi Fifa periaatteessa kiinnostaisi, mutta en taida jaksaa käyttää tarpeeksi aikaa pelin/pelaamisen kunnolliseen opetteluun. Uncharted 3:sta odotellessa.
Viimevuotisen WWE-pelin jostain syystä menin ostamaan, eikä sitä kyllä kauheesti jaksanu hakata.
Onhan siinä kaikenlaisia moodeja yksittäisten matsien lisäksi, esmes. se Road to Wrestlemania jossa on kaikenlaista juonikuvioita yms. mutta jotenkin tylsää sekin lopulta oli.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
WWE All Stars oli kans hyvää mättöä yksinpelinäkin. Tuossa oli vähän perinteisen tappelupelin piirteitä ja sarjakuvamaisuutta mukana, eli tosi ylitseampuvaa viihdettä, mutta kyllähän sitä parikytä tuntia jaksoi. Tarinamoodeja oli kolme erilaista ja pelimuotoja perinteisistä matseista triple threatiin ja aina extreme rulesiin asti. Plussana tietty se, että vanhat starat Hulk Hoganin johdolla olivat mukana ja pystyi ottaan matsia tämän päivän tähtiä vastaan. En ikinä voittanut tuossa tosin handicap-matsia.
GEoW3:sta pelasin just 1-4 kappaleen alkuun ja hyvin sai kyllä lambentit kyytiä hurtin huumorin säestyksellä. Vähän vaan tuon juonen suhteen oon sekasin, kun tän pelin ja kakkososan välissä on kai ollut kaksi kirjaa, mutta tuota luullakseni selitetään pelin edetessä.
Batman kans varattu, Fifa postitettu. Muita pelejä en enää tänä vuonna aio ostakaan
Dark Souls etenee aivan tajuttoman pienin askelin jokaisessa sessiossa, tällä tahdilla loppuun pääsemiseen menee oikeasti vuosi, jos sinne nyt ikinä edes pääsee. Mutta pienikin edistyminen tuntuu hienolta. Nyt sain lohikäärmeeltä Drake's Swordin ja grindasin itselleni tarpeeksi strengthiä sen käyttämiseen. Lisäksi ostin tulta kestävän kilven. Tässä kaikessa meni pari tuntia, mutta nyt pitäisi pystyä vihdoin haastamaan sekä Gargoylet että Titanium Demon. Olen siis nuotiopaikalla näiden kahden välissä, ja koska hahmoni on 100% melee tyyppi, niin kummatkin taistelut tuntuneet vähän vitun vaikeelta. Netistä oppaita kun oon lukenut, niin kaikissa käsketään vaan käyttää erilaisia taikoja ja muita kaukohyökkäyksiä, mutta eipä nyt ole sellaisia mulla. Lisäksi tein virheen kun menin tappamaan aurinkoritarin, sehän olisi tullut auttamaan mua tässä taistelussa. Toki sain ruumiilta sitten kaikenlaista, ja enää olen kahden faith-levelin päässä, että pääsen käyttämään aurinkotaikaskilssihommeliaan. Toivottavasti Drake's Sword on maineensa veroinen, muuten menee taas grindauksen puolelle että saan taiat käyttöön
Tai voishan tässä lähtee nopeesti johonkin ihan muuhunkin mestaan kokeileen etenemistä, nyt kun sain linkitettyä kaikki tähänastiset kulkureitit keskenään, mutta muualla taitaa kyyti olla aika kylmää tässä vaiheessa peliä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tuntuu vähän tällaselta Suomen jalkapallomaajoukkueen karsintaprojektilta. Matka on helvetin pitkä, uus kaveri ohjastamassa, kestää ennen kuin tuloksia alkaa tulla. Positiivisena on pakko kuitenkin pysyä, pieniä hyviä juttuja tapahtuu, koko ajan mennään vähän eteenpäin. Varsinaiset suuret voitot on kuitenkin todella vähissä ja kärsivällisyys jatkuvasti koetuksella. Mut sit kun onnistuminen joskus tulee, niin se on saatana sentään kuin sata orgasmia. Sen takia on pakko jatkaa Suomen maajoukkueen pelien katsomista, ja Dark Soulsin pelaamista.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360 … rkham-city ja http://www.metacritic.com/game/playstat … rkham-city
Eiköhän sieltä se vuoden neljäs todellinen merkkitapaus ole tulossa.
Last edited by risto_m (14.10.2011 23:40)
En tykkää yhtään, en YHTÄÄN Batmanista eikä mistään mikä siihen liittyy. Rakastin silti Arkham Asylumia joten lisää, oh please.
Kivasti kaatui illan lopuksi Dark Soulsissa Bell Gargoylesit ja alakerran Titanium Demon samaan syssyyn tolla uudella miekalla. Eka taisto vaati tosin noin 15 yritystä ja huolella suunniteltua ja virheettömästi toteutettua strategiaa. Jälkimmäisessä käytin hyväkseni raukkamaisesti miekan erikoishyökkäystä ja kävin kesken taiston korjaamassa sitä yläkerran sepällä, mutta en tunne itseäni suureksi huijariksi, oon nyt vaan rakentanut hahmoni miten oon ja sen vahvuuksia on hyödynnettävä ja heikkoudet ohitettava, ei tässä muuten mihinkään pääse.
Nyt ois koko maailma auki tutkittavaksi, enkä oikein osaa päättää minne kannattaa mennä seuraavaksi. Voi tosin olla että tämä on myös hyvä kohta pitää pientä taukoa pelistä, sillä tämä imaisi niin mukaansa, ettei mulla tällä viikolla juuri muuta elämää ole ollutkaan
Kaikki mitä annetaan on hyvä vaan ottaa kiitollisena vastaan.
Näin se on nimenomaan nähtävä. Ovela taktiikka tuo armorin riisuminen, täytyypä muistaa jos tulee tuon tyylisiä vihuja vielä vastaan. Iso osa pelin taistelusysteemin jännittävyyttä tulee juuri tuosta, kun kaiken muun lisäksi täytyy pitää silmällä staminamittaria koko ajan. Gargoyles-tappelussa tuntui juuri siltä, että jokainen liike pitää harkita aika tarkkaan, sillä jos stamina loppuu väärässä paikassa niin pataan tulee pahasti. Itekin riisuin jonkin verran tuota aurinkoritarilta ryöstämääni kamaa, hahmosta tulee tällä hetkellä auttamattoman hidas jos laitan kaikki tukevimmat gearit päälle.
Hyvin kyllä jyrää ja jytisee tuo GeoW3, ihan kuin Cole Train konsanaan, whoooo!!!!! Jostain arvosteluista luin kritiikkiä, että tätä ei jaksa pelata kuin parin tunnin jaksoissa, joka on kenties totta, mutta sitten olisi kannattanut mainita se, että jo vajaan tunnin päästä pelaamisen lopetettua tekee mieli pelata uudestaan. Kuulun varmaan siihen 1%:n joukkoon, joka ostaa GeoWin yksinpelikampanjan takia, mutta voisi tässä kyllä kokeilla tuota nettipeliäkin. Mites on, onko nuo yksinpelissä hankitut levelit voimassa myös moninpelissä (ei tarvi alottaa nollasta, jos pääsee yksinpelissä esim. tasolle 10)?
Paljon hienoa toimintaa on mahtunut mukaan, erityisesti nuo sivuhahmot ovat saaneet muutamia huippukohtauksia mukaan: Cole futisstadionilla, Dom vaimonsa kotikaupungissa ja Baird heittää hyvää läppää ja "nörtteilee" taustalla. Hardcorella pelailen ja tää tuntuu vaikeudeltaan samalta kuin edellisen osan Normal, just sopivan haastavaa meikäläisen pelikyvyille.
Tuli mieleen pelailessa, että vois itse alkaa keksiä achievementeja/trophyja peleihin, joita niissä ei ole jostain syystä ollut, ja keksin pari tämmöstä:
LA Noire
40G What's wrong with my TV?
Complete the game on B&W settings
WWE All Stars
20G Rest in peace
Defeated The Undertaker in a hell in a cell match on hardest setting
Dead Island
50G Game's a GLITCH, man!
Got stuck in between chapters
LA Noire
20G Cop Killer
Execute a hit 'n run on every one of your partners
NHL 12
20G Paralyzed but lethal
Win an Online Ranked Match without touching the left stick
FIFA 12
20G P. Enckelman
Fail to catch a team mate's throw-in and make an own goal as a goalie
Dark Souls
500G Unemployed and lovin' it
Complete the game within a week
1000G No one will believe you
Complete the game without dying
Mites on, onko nuo yksinpelissä hankitut levelit voimassa myös moninpelissä (ei tarvi alottaa nollasta, jos pääsee yksinpelissä esim. tasolle 10)?
Jeps, sama on voimassa läpi kaikkien pelimuotojen. Kannattaa myös nettipelinä vetää Beast ja Horde modet kertaalleen läpi (tai no, hordea nyt ei ehkä kaikkia aaltoja jaksa mutta 10-20 ekaa), niistä saa hyvin pisteitä, eivät ole turhan vaikeita ja pelailu aika kasuaalia vaikka tuntemattomien kanssa vetäisi, ihan ilman paineita voi niihin osallistua. Moninpelin aloittamiskynnys on aika korkea, koska monien pelaajien taso on todella kova. Omat statsinikin ovat aika paskat. Vanhalla räiskintämestari Ulviksella on paljon kovemmat tässäkin. Pelimuodoista suosittelen alkuun erityisesti King of the hilliä, ja aseista haulikko on se millä saa nopeiten tulosta aikaan. Sikäli poikkeaa hieman yksinpelistä tuo, että se pakottaa melko aggressiiviseen peliin ja jatkuviin lähitaisteluihin. Sniperkämpperivitutuksesta ei tarvitse Gearsin parissa kärsiä, mutta toisaalta nuo ammattimaiset haulikkokierijät vituttaa jonkin verran myös.
Last edited by risto_m (16.10.2011 19:42)
Hyvä juttu, että levelit otetaan huomioon joka pelimuodossa, niin voi koittaa grindata noita Level 15 ja Level 25 acheja.
Täytyy vielä antaa erityistunnustus noille locusteille, jotka heittää noita samoja onlinereita möreällä äänellään tässäkin pelissä: "groundwalker!" "die human!" "grenadeee!" ja oma suosikiini Boomerilta: "BOOM!" On ne niin hellyyttäviä ja murhanhimoisia otuksia.
Onneksi risto_m ei ollut päättämässä noista Dark Soulsin achievementeista tai vois olla vihaisia pelaajia oven takana...Tuo achievement-juttu tulikin oikeastaan mieleen, kun lueskelin Forza 4:n achievementeja, joista yksi eniten keskustelua herättäneistä oli tämä:
5G Look Ma, No Controller!
Use Kinect to drive any car in Free Play.
Tuosta oli sitten keksitty hauskoja väännöksiä tyyliin: Look Ma, bringing this to my friend's house to use his kinect, Look Ma, I am not getting the full 50/50!, Look Ma, bringing this to Gamestop and use their kinect.
Ja vielä omaa:
Deus Ex: Human Revolution
5G I like my games authentic
Play Deus Ex: Human Revolution in 2027
(Tietty tässä ois pointti, että sen vois saada säätämällä boxin päivämäärää, mut olis hauskaa jos joku ei tajuais sitä)
EDIT:
UFC 2010 Undisputed
10G Here comes the Cain!
Win Brock Lesnar by first round KO/TKO in a championship match as Cain Velasquez (normal difficulty of higher)
Fight Night Champion
20G KlitschkO power!
Knockout ten different opponents on hard difficulty playing as Vitali/Vladimir Klitschko
Näille vois tehdä ihan oman topikin, joka käsittelis ihan oikeita acheja/trophyja ja näitä keksittyjä, jos joku kehtais perustaa sellaisen.
Se olisi varmasti hauska otsikko mutta kehtaako sitä tosiaan perustaa
Voin perustaa kun oon seuraavan kerran kännissä kotona!
Oon loputtoman tyytyväinen että ostin ton boksin, olin jo unohtanut miten paljon rakastan videopelejä
Liikuin pe-su aikana yhteensä kolme kertaa ulos (perjantaina yöllä baariin, lauantaina kauppaan ja sunnuntaina kebabbia hakemaan), muuten vietin lähes kaiken aikani Xboxin edessä
Fifa ja Bayonetta olleet kovassa kulutuksessa, nyt pelasin myös Bastionin demon läpi ja se vaikutti niin hyvältä kyllä että pitää varmaan ostaa noita pisteitä asap. Kuun vaihteessa ehdottomasti Dark Souls tilaukseen eli eiköhän siinä mene sitten viimeisetkin sosiaalisen elämän rippeet. Onko muuten mitään vinkkejä mistä noita pointseja saa halvimmalla kun itselläni ei luottokorttia ole? VPD tarjos ainakin 4200 pistettä hintaan ~44e, vaikuttais ihan ok diililtä näin äkkiseltään. Kai?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ihan ok tuo VPD:n hinta. Ite oon ostanu pääasiassa luottokortilla (jolloin hinta on 1,20/100 pointsia), se on kyl vähän liian helppoo kun voi vaan naputella sohvan pohjalta että jaaha ostetaas tää tää ja tää, maksetaan sitten joskus. Pari kertaa tilannu täältä: http://www.xboxlivecode.net/ Karun näköinen sivusto mut hyvin toiminu, koodi tulee kuvatiedostona sähköpostiin saman päivän aikana.
Oho, nyt sinne onkin muuten tullut myös 4200 pisteen kortteja neljälläkympillä
Melkoista taktikointiahan näissä voi harrastaa. Haluisin ostaa games on demandista ekan Crysisin, Deadly Premonitionin ja Resident Evil 4 HD:n, jotka on 19,90 kpl TAI 1640 pointsia, saa valita miten maksaa. Elikkä ostamalla tuon postikaupan kautta isomman pistekoodin niin säästäis noissa peleissä melkein parikymppiä!
Last edited by risto_m (17.10.2011 16:05)
Joo, eiköhän se oo aika lopettaa tältä illalta tuon GeoW3:n loppubossin jauhaminen, kun ei vielä 15. kerrallakaan mennyt läpi. Tuossapa sitten menikin koko loppuillan muut suunnitelmatkin. Enpä muuta sano kuin että onpa harvinaisen v-mäinen loppubossi tässä tai sitten en oo tajunnut jotain oleellista juttua. Noh, oli miten oli, pää on kuitenkin kiehumispisteessä ja silmät väsyneet ruudun tuijottamisesta, eli on tämä loputon bossien jauhaminen sitten hemmetin palkitsevaa! Tänään hakeen pelikaupasta Dark Soulsia ja sen jälkeen seuraava osoite hermoparantola!
Joo, eiköhän se oo aika lopettaa tältä illalta tuon GeoW3:n loppubossin jauhaminen, kun ei vielä 15. kerrallakaan mennyt läpi. Tuossapa sitten menikin koko loppuillan muut suunnitelmatkin.
Enpä muuta sano kuin että onpa harvinaisen v-mäinen loppubossi tässä tai sitten en oo tajunnut jotain oleellista juttua. Noh, oli miten oli, pää on kuitenkin kiehumispisteessä ja silmät väsyneet ruudun tuijottamisesta, eli on tämä loputon bossien jauhaminen sitten hemmetin palkitsevaa! Tänään hakeen pelikaupasta Dark Soulsia ja sen jälkeen seuraava osoite hermoparantola!
Normal-tasolla se meni vauhdikkaasti, kiitos erityisesti aktiivisesti elvyttävien tekoälysquadilaisten, mut muistan aatelleeni että tää on varmaan hardcorella tosi paha. Koko ajan pitää olla tarkkana kun se laakasee sen aivot sulattavan säteen että on oikeessa kulmassa suojassa. Vahinkoo on parempi yrittää tehä Hammer of Dawnilla vaan sillon kun se pitää taukoo selkeetä taukoo sädettämisestä. Samaan aikaan tulee niitä muita mörkkejä satunnaisilta puolilta, joten suojassa ollessaankin tulee helposti yllätetyks. Haulikko valmiina että saa nopeesti rynnäköivät örkit tempastua hemmetiin ja Hammer of Dawn toisessa slotissa tykitystä varten sit kun on sen paikka. Uuden hammerin saa melkein jokaisesta niistä pylväästä muistaakseni. Näitä mä lähtisin yrittään mut en kyl tosiaan hardcorella ole sitä vetänyt.
Tsemppiä!
^Nyt meni läpi heti ekalla, kun olin näköjään jättänyt tajuamatta yhden oleellisen jutun, eli sitä pitää ampua koko ajan eikä vain silloin, kun se on siellä tornin kimpussa. Yritin säästää panoksia siihen ja lahdata niitä locusteja, kun se muuten riehui menemään. Ajattelin, että se torni-juttu on kriittinen kohta, mutta näköjään ei. Tuo oli ihan riittävän haastava hardcorella, mutta insanella kuulemma henki lähtee yhdestä "aivot sulattavasta säteestä", joten yrittäköön ken tahtoo.
Dark Souls
500G Unemployed and lovin' it
Complete the game within a week
Täytyypä ottaa nyt tämä saavutus vielä foorumin achievement/trophylautakunnan lähemmän tarkastelun kohteeksi, koska allekirjoittaneen tietoon on tullut tapaus, jossa peli on läpäisty reilussa 86 minuutissa, kyllä luitte oikein, kahdeksassakymmenessäkuudessa minuutissa! Eihän tällaisesta achievementista/trophysta voi antaa 500 gamerscorea/kultatrophya! Tässä vielä todisteet, että en ole tässä laskemassa luikuria ja vedättämässä arvoisia lautakunnan jäseniä:
Ehdotankin, että achievement pysyy voimassa, mutta siitä annettava gamerscoren määrä lasketaan korkeintaan 50:een ja trophyn arvoksi laitetaan hopea. Päätös astuu voimaan välittömästi, kun tarvittava määrä lautakunnan jäseniä on paikalla (allekirjoittanut). Nyt saatiin taas joku tolkku tähän hommaan.
Mainitaan vielä tänne puolelle, että itselläni meni tuohon neljän minuutin kohtaan noin kuusi tuntia ja kolme alusta aloitettua peliä. Huomatkaamme tosin että Demon's Souls oli meikälle täysin vieras tapaus, enkä tajunnut tästä pelistä alkuun siis yhtään mitään, näillä spekseillä lähdettiin 500 pistettä lätkimään.
Mutta kuten huomaamme videosta, jos Dark Soulsissa tietää mitä tekee, voi mennä melkoisella vauhdillakin eteenpäin. Vaikka peli tuntuu välillä uskomattoman haastavalta, kysymys on lopulta vain opettelusta. Paljon todennäköisemmin mä tän tuun pääsemään läpi kuin, sanotaan vaikka, Halo Reachin legendaryllä. Reach vaikeimmalla tasolla tuntuu täysin mahdottomalta, sillä en vain koskaan tule olemaan niin hyvä missään räiskintäpelissä, että voisin siinä onnistua. Siinä pelissä ei ole kysymys opettelusta, vaan jostain ihme universaalista ammuskeluosaamisesta, jota lienee näin kypsällä iällä jo mahdoton hankkia. Dark Souls taas testaa kärsivällisyyttä ja harkintakykyä, ja siinä voi jokainen voittaa itsensä ja lopulta onnistua, tämä vielä mainittakoon niille jotka aikovat jättää väliin tämän yhden mitä fantastisimmista pelikokemuksista sen vaikeustasomaineen vuoksi!
Mulla tuli ilmotus jo eilen joten eiköhän ehdi huomiseksi.
Oh Batman, where art thou?
eli ts. ei tullut!
EDIT: Pitänee sit joko a) keräillä nuo GeoW3:n keräiltävät tavarat ja b) pelata vihdoin Portal 2 loppuun (chapter 7:n lopussa ollaan) tai c) Aloittaa Rage, joka jää auttamatta kesken Batmanin saapumisen vuoksi
Mulla tipahti pätmäni postiluukusta mutta eipä tässä nyt ehdi kun pitää tutustua uuteen FMmään.