#2431 09.10.2012 22:40

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005

Re: Konsoli/tietokonepelit

Trials Evolutionissa on ilmeisesti 30 minuuttia aikaa läpäistä rata tai muuten se lysti loppuu siihen. Way of the ninja -extreme rataa yritin ja näköjään pääsin puoleen väliin puolessa tunnissa ja se vaati muutamaa vaille 400 yritystä. reps No nehän oli fiksusti käytetyt puoli tuntia elämästä...

Jospa sitä sitten Dishonoredia seuraavaksi paremmalla onnella. icon_rolleyes

#2432 10.10.2012 10:01

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Oon niin koukussa Max Paynen moninpeliin, ettei oikein Borderlandsit oo lähtenyt vielä. Ei tuohon vaan jotenkaan kyllästy vieläkään, mahottoman hauskaa hippaa, josta innostumista edesauttaa sekin, että siinä pärjää kohtuullisesti, toisin kuin melkeinpä kaikissa muissa tämmöisissä. Pelaajien taso on täysin inhimillinen. Kovimmat jampat taitaa vetää eniten tuota Gang Warsia, jossa kyyti onkin välilä kylmää, mutta muissa pelimuodoissa saattaa löytää itsensä usein ihan kärkipäästäkin.

Kaikki pelimuodot on lopulta tosi hyviä, ja erilaisia tyylejä pelata, erilaisia perkkejä ja aseita löytyy lopulta aika paljon. Jos menee hermot, niin aina voi vaihtaa itelleen vaikka sinkomiehen kehiin ja alkaa riehumaan. Kentätkin toimii hienosti, ja erityisesti noissa miellyttää vaikkapa Gearsiin verrattuna se kuinka mihinkään ei jää jumiin, vaan joka kohdasta voi tiputtautua tai syöksyä alas. Erikoismaininta menee noille eri jengien hahmoille, joiden asustamiseen oon kans käyttänyt huolella aikaa. Santana sentään siinä on tunnelmaa, kun lähtee pyylevällä keski-ikäisellä viiksekkäällä pipopäällä vanhan Tapparan verkkatakin näköinen laitos päällä rynnimään. Haulikkokostaja suoraan Nekalasta.

Saa nähdä jaksaako levelille 50 kuitenkaan, riippunee noista tulevista lisäpaketeista, joista ainakin eka pitää katsastaa. Hyvä tuo uusi päivitys, että viikoittain tuohon tulee kolme uutta haasteita, joita suorittamalla viikon aikana saa paljon lisää xp:tä. Esim tällä viikolla on yhtenä haasteena tavallinen kill streak -putki, ja kun vedin Payne Killerissä kerran kevyen 13 tapon suoran, niin nousin samantien kokonaisen levelin.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#2433 10.10.2012 20:37

risto_m
Member

Acedia wrote:

Trials Evolutionissa on ilmeisesti 30 minuuttia aikaa läpäistä rata tai muuten se lysti loppuu siihen. Way of the ninja -extreme rataa yritin ja näköjään pääsin puoleen väliin puolessa tunnissa ja se vaati muutamaa vaille 400 yritystä. reps No nehän oli fiksusti käytetyt puoli tuntia elämästä...

Jospa sitä sitten Dishonoredia seuraavaksi paremmalla onnella. icon_rolleyes

Joo ei noita extreme-ratoja oo kyllä läpäistäväks tarkoitettu icon_lol Se vika hardikin oli paha, mutta lopulta 165 virheellä muljahti maaliin asti.

images?q=tbn:ANd9GcTVnR12aAIbeap-k7ZqvrUhKOszMa0-1Fc4XsKmYK2yjw5B8Ee0RdaJ9gqTZQ

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#2434 11.10.2012 02:40

ILR
matlök
From: täällä sitten taas

Dishonoredissa tulee screenshottien perusteella jossain kohtaa vastaan helvetin iso siika ruokapöydässä. Pistetääs peli tilaukseen.

Älä päästä painiks sitä

#2435 11.10.2012 11:24

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Walking Deadin episodi 4 on vissiin jo ilmestyny? Ainakin Metacriticissä on jo arvioita...

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#2436 11.10.2012 12:56

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Täytyy kyllä myöntää, että poistin Trials Evolutionin väliaikaisesti koneelta, kun tahtoi mennä kaikki (peli)aika sen jauhamiseen, ja kun mietin että 95% peliajasta on negatiivissävytteistä ja 5% onnistumisen tuomaa euforiaa, niin päätin viheltää pelin hetkeksi poikki. Katotaan sitten myöhemmin, mutta nyt voi ristot, ulvikset ja kikket temmeltää siellä hetken aikaa vapaasti. teh aidexx has left the tracks icon_wink

The Walking Deadissa voisi bondata sen vanhan juopon kanssa, jos mahdollista. smokin

#2437 11.10.2012 15:10

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

Red Lynxin peleistä täytyy kommentoida sen verran, että DrawRace2 iPadille on kyllä ihan huikea pläjäys! Upeat graffat, nerokas pelimekaniikka ja paljon pelattavaa sekä hienosti toteutettu moninpeli - siinä on kyllä parhaat 2,39eooh mitä padille olen kuluttanut!
Niille jotka ei tiedä, eli ideana piirtää ajokille ajolinja radan läpi siten että piirtonopeus vaikuttaa auton ajoon. Todella onnistunut idea.

Muita hyviä iPad -pelejä joita oon tahkonut ovat olleet Grand Prix Story (toki phonelle suunniteltu), FM Handheld, Wundergolf (isometrisyys roksks) ja tietty Bad Piggies. Onko suosituksia?

Last edited by aqzu (11.10.2012 15:13)

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#2438 11.10.2012 15:17

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

Hexagon saa aikaan pärinää
http://distractionware.com/blog/2012/02/hexagon/

jatko-osiakin padeille ja podeille yms. Tätä jos pelais riittävän pitkään niin alkaisi varmasti näkemään liskoja kaikkialla.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#2439 11.10.2012 18:53

45:11 hexagonis icon_cool

#2440 11.10.2012 20:09

Acedia
löylynlyömä lappalainen

XCOM demon perusteella:
626279.jpg
Eli ei ihan mun juttuja tuollaiset, mutta Prakki vetänyt näköjään KIIMAssa jo yli sadan gamerscoren edestä peliä. rokrok

The Walking Deadin neljäs episodi ladattu, vois vähän alusta kokeilla miten tää lähtee käyntiin.

#2441 11.10.2012 20:10

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

Mä taidankin pelata näitä pelejä seuraavat kymmenen vuotta.

#2442 11.10.2012 23:46

E
Member
Registered: 21.01.2007

huïg wrote:

jatko-osiakin padeille ja podeille yms. Tätä jos pelais riittävän pitkään niin alkaisi varmasti näkemään liskoja kaikkialla.

Tää on kyllä nerokas. Oma enkka 50:25  colorflash peuk

Tässä toinen hieno peli: Spelunky

Spelunky is a cave exploration / treasure-hunting game inspired by classic platform games and roguelikes, where the goal is to grab as much treasure from the cave as possible. Every time you play the cave's layout will be different. Use your wits, your reflexes, and the items available to you to survive and go ever deeper! Perhaps at the end you may find what you're looking for...

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#2443 12.10.2012 10:35

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Ei kyllä taida XCOMista mitenkään jaksaa kaikkia achievementtejä kaapia, pitäs vissiin ainakin VIIS kertaa pelata läpi että sais ne.  icon_lol
Ja ei taitais hermi riittää noihin impossible/iron man -moodeihin kuitenkaan. Mutta helvetin hyvä peli tähän asti muuten, vaikka vähän onkin siitä alkuperäisestä yksinkertaistettu.

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#2444 12.10.2012 12:25

E wrote:
huïg wrote:

Höh, joutuu pelaamaan lisää...

Eilen illalla pelasin hetken aikaa Carmageddonia pimp

#2445 12.10.2012 12:34

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Prakk wrote:

Ei kyllä taida XCOMista mitenkään jaksaa kaikkia achievementtejä kaapia, pitäs vissiin ainakin VIIS kertaa pelata läpi että sais ne.  icon_lol
Ja ei taitais hermi riittää noihin impossible/iron man -moodeihin kuitenkaan. Mutta helvetin hyvä peli tähän asti muuten, vaikka vähän onkin siitä alkuperäisestä yksinkertaistettu.

Pelaatko classic-vaikeustasolla vai helpommalla ja onko sulla välitallennukset pois käytöstä? Lueskelin vaan muilta foorumeilta käyttäjien mielipiteitä pelistä ja tuolla tavalla tätä kuulemma kuuluu pelata - ja muutama olutkaan ei ole kuulemma pahasta. icon_razz

#2446 12.10.2012 12:51

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Tuolla tavallahan sitä alkuperäistä toki pelattiin, mutta tässä nössöilen, eli normaali vaikeustaso ja välitallennukset käytössä. Katotaan sit jos toisen läpipeluukerran tekisi vaikeamman kautta...

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#2447 12.10.2012 18:29

huïg wrote:
E wrote:
huïg wrote:

Höh, joutuu pelaamaan lisää...

53:27 smokin
84:23 pimp

#2448 15.10.2012 18:18

risto_m
Member

Tulipas pelailtua lauantaina ja sunnuntaina paljon, ehkä vähän liikaakin... nooo sentäs leffassa ja keikoillakin tuli käytyä, että ei kai tämä nyt niin paha ollut, vaiks jotenkin vähän syntinen olo aina maanantaiaamuna tällasen himopeliviikonlopun jäljiltä  ninja

Max Paynessa oli tripla-xp-viikonloppu, ja siinä noustiinkin sitten höökillä kuusi leveliä. Nyt oon tasolla 34, eikä enää kauheasti tuonne viiteenkymppiin oo matkaa. Neljässäkympissä saa loput pyssyt kehiin, joten siitäkin tulee lisäjännäriä sitten. Nyt sain vihdoin kaikki viisi hahmopaikkaa avattua ja viriteltyä huolella, niin voi täysipainoisesti vaihdella noita pelien aikana tilanteiden mukaan. Taitaa silti mennä tauolle uuden karttapaketin asti saapumiseen asti tämä.

Borderlands 2:ssa kävin viikolla xp-messuilla Ulviksen ja kumppaneiden kanssa pelin loppupuolella pyörähtämässä, jonka johdosta hahmoni oli täysin ylihyvä omaan seiviini tuntikausien ajan. Pelasin juonta vauhdikkaasti yksin niin pitkälle, että sain pelin ja hahmoni about tasapainoon, mutta huolimatta pienestä etulyöntiasemastani tuo Rolandin vapautustehtävä tai etenkin sen lopputaistelu oli yksin pelattuna niin turhauttavaa, että kuppi meni täysin nurin. En varmaan aio tätä yksinpelinä enää jatkaa, joten täytyy availla linjat koko loppuajaksi. Useamman pelaajan keskenhän tämä on kuitenkin hemmetin hauskaa.

XCOMin demo oli mun mielestä huippuhieno, tämä on varmaan seuraava peliostokseni. Kontrollit toimii liukkaasti, ja tarpeeksi yksinkertainen pelattavuus näin vähemmänkin strategiapelejä harrastavalle, vaikka epäilemättä sieltä on haastavaa ja tylyäkin kyytiä tulossa. Hauskaa että vahvimpia muistikuvia alkuperäisestä herättänyt yksityiskohta oli ne pikkuriikkiset juoksumattomiehet siellä tukikohdassa.

Forza Horizonin demo paljasti pelin pyörivän 30 fps, ja se ei nyt vaan riitä jatkoon näissä autopeleissä, varsinkaan superliukkaaseen Forza neloseen verrattuna. No enpä tuota muutenkaan juuri harkinnut, nelosen parissa riittää askartelua niin pitkään kuin ikuna näitä tämmösiä jaksaa.

Trials Evolutionissa taso on vakiintunut tuohon että hardilla hopiaa ja mediumit kultaa. Extreme-ratoja en pääse läpi. Muutama poikkeus näihin tosin löytyy sekä pääpelistä että DLC:stä. Castle Crashers -kypärään vielä jonkin verran rahaa kerättävänä, ja Acedian aikoja hardilla päihittämättä, mut tähän nyt voi aina joskus palata kun mieli tekee. Trials HD:n puolella kävin nappaamassa Unyielding-saavutuksen, jolla saa tuon vikan pyörän auki Evolutioniin. Ei muuten ollut ollenkaan hankala se Unyielding, meni varmaan neljännellä yrittämällä. HD:ssä nuo aikani mediumilla eivät ole mitään kunnollisia aikoja, mut en tiä tuleeko niitä koskaan käytyä korjaamassa.

The Walking Deadin nelosepisodiin päätin peliviikonloppuni viime yönä. Edelleen korkealla tasolla kyllä jatkuu tämä, ja tykkäsin tästä vielä enemmän kuin surullisesta kolmosjaksosta. Brutaali kakkosepisodi edelleen suosikkina, mutta kyllähän tätä voi nyt jo ennen finaaliakin alkaa sovitella vuoden pelien listalle jollekin sijalle. Aika typeriä valintoja on tullut tehtyä hetken mielijohteesta, vaikka tarkoitus on koko ajan ollut pelata empaattista ja hyvää tyyppiä.

Dishonored saapui postissa tänään, sitä voisi viimeistään viikonloppuna aloitella. Sitä ennen ehkä pieni hengähdystauko geimeistä, puuh.

#2449 16.10.2012 00:59

ILR
matlök

Täs on nyt höntsäilty NBA 2k13ee viikon verran ja kyl toi menee siihen kovimpien vastaan tulleiden sporttipelien pinoon kevyesti. Tulosta pystyy tekemään nopeilla harppuunoilla suoraan riistoista tai sit kunnon halfcourt-kyntämisellä. Sama pätee pisteiden tekoon ylipäätään. Korin alla voi röhmyillä palloa kassiin monipuolisilla post-muuveilla mut avoimet heittopaikat on kans semmoista myrkkyä et kova heittäjä oikeesti rankaisee niistä. Mitään hurlumhei-palloa tosta ei silti tuu kuin jaksottain koska kaikkiin yrityksiin löytyy se puolustuskontrauskin.

Toi alkaa olla oikeesti jo tosi hyvä illuusio oikeesta koripallosta, samalla tapaa kuin FIFA futiksesta. Kuten koriksessa ylipäätään, hyökkäyksen ja puolustuksen sujuvuus on aika paljon kiinni sijottumisesta ja skriineistä. Ei tossa vaan kävellä pelintekijällä kolmosen viivalle, paineta syöttönapilla pallo korin alle sentterille ja siitä sit heittonapilla kahta helppoa pistettä. Syötöt oikeesti katkastaan jos niitä vaan törkkii sokkona ympäriinsä. Se sentteri voi vaan kävellä hyvään paikkaan sinne korin alle koska siel on saman kokoinen järkäle vastassa jo vapariviivalla eikä se aio antaa senttiäkään periks. Hyvinkään (saati sit Järvenpään) ajoitettu hyppyheitto ei paljoa paina kun puolustajan räpylä on kiinni naamassa jo valmiiksi.

Se koriksen fiilis tulee siitä että noi kaikki muut tietsikan ohjaamat sällit liikkuu aktiivisesti, fiksusti ja pelikirjan mukaan. Ne tekee skriinejä, koittaa pick-and-rollia, jää kulmaan odottamaan kolmospaikkaa, säntää korille auttamaan puolustushommissa jos joku on murtautumassa läpi jne. Tota voi pelata tarkan pelikirjan mukaan (ja silleen et kentälle piirtyy ne kuviot miten sen suunnitelman kuuluis edetä) tai sit ihan improna. Kumpikin toimii. Kone ei orjallisesti noudata pläniä jos se selvästi kyrvähtää jossain kohtaa ja se osaa lukea skriinejä ja syöttölinjoja hyvin ilmankin mitään erityistä suunnitelmaa. Puolustusta voi pelata mies-mies-vartiointina tai sit aluepuolustuksena. Kumpikin toteutettu hyvin.

Pelimuotoina on vaikka mitä harkkadrilliä, random-heittelyy ja XvsX -katukorispelejä noiden normaalien NBA-matsien lisäks. Vähän tyhmästi pelissä moni asia maksaa pelaamalla saatavaa virtuaalivaluuttaa eli jos haluu avata noita superstaroja ja legendoja 1vs1-peleihin niin siinä saa aina kaivaa kassaa. Vanha koukkupolvi Jeff Hornacek oli sentään ilmanen icon_cool

Selostus ja presenstaatio on tosi kovalla tasolla, nippelitietoo löytyy vaikka mistä rotaatiomiehestä vaikka noi purkitetut vitsit ymmärrettävästi toistuukin siinä kymmenen matsin välein. Noin yleisesti mua vähän häirii tää urheilupelien tapa pyrkiä enemmänkin mallintamaan urheilulähetyksen seuraamista kuin itse lajin pelaamista. 2K vetää komeeta dynaamista halftime showta ja kaikkee mut mieluummin mä vaan pelaisin palloa.

Ei näissä missään NBA 2kjotain pelanneille mitään uutta ja ihmeellistä oo. Kätsi on enemmän se että toi kaikki on tehty selvästi paremmin kuin aiemmin, varsinkin itse toi matsin pelaaminen mikä nyt on se pääasia. Latausajat on härskin pitkät ja niitä on turhan paljon ja tossa on kaikkee online-sälää mitkä varmaan ois voinu jättää poiskin. Ottelun jälkeiset heittotaulukotkaan ei näytä ihan oikeelta ja pari treidiä on tainnu jäädä noista rostereista tekemättä mut ne ny ainakin päivittyy sit kauden alussa. Katotaan mitä muuta pätsiä tulee. Korinaluspelaaminen (eli sekä pallon sinne pelaaminen että sieltä korin tekeminen) on vähän turhan iisiä hyökkäyssuuntaan kaikesta huolimatta, muita pelillisiä valivaleja mulla ei oikeestaan ookkaan.

Älä päästä painiks sitä

#2450 16.10.2012 01:39

ILR
matlök

Ja ton koriksen yksinpelin helmen ainakin teoriassa pitäis olla tää sarjassa aiemminkin mukana ollu MyPlayer-moodi missä tehdään skrubu tulokas ja koitetaan saada luotua sillä NBA-uraa. Tein kankeen valkosen pojan suunnilleen omilla statseillani kun täs ny takamiesmitoissa ollaan ja lähin kehittämään siitä puolustusspesialistia koska toi pulustelu on tässä pelissä niin hauskaa. Keskitytään ilonpilaamiseen.

Siellähän sitä sit juoksennellaan Milwaukee Bucksin takamiesrotaatiossa Brandon Jenningsin ja Monta Ellisin taustatukena. Virtuaali-ILR ei osaa oikein heittää eikä syöttää, eikä se oo niin nopea että sais mitään muutakaan aikaseks niin lähinnä mulla on hommana nollata vastustajan laitapelaaja, pelata virheetöntä peliä ja napsia muutama levypallo ja syöttö siinä sivussa. Hyvinhän se toimii. Pisteitä tulee mulle keskimäärin jotain neljä per peli ja yhtään kolmosta ei oo vielä uponnu mut eipä uppoo paljoo silläkään epäonnisella kuka laitetaan mun pihteihin. icon_cool Oon todellakin lempinimeni The Eraser arvoinen  piano Kukaan ei pääse tulostaululle ku mä oon kahen metrin säteellä pallosta. En edes mä itse.

Mulla on vaan semmonen vaikutelma et toi moodi on ihan liian 'helppo'. Ei siis pelin ittensä osalta vaan lähinnä tuol valmennuspuolella. Heti pelin alkaessa rooli on semmonen 10-15 minsan pelaaja ja siitä ei oo ollenkaan vaikeeta nousta isompaan rooliin. Tällä hetkellä valkku peluuttaa mua avauskokoonpanossa kolmospaikalla mihin oon about 10 senttiä liian lyhyt ja ihan liian ruikku. Siel saa välillä olla aika nöyrää poikaa kun nää Paul Piercet ja muut vetää ison vaihteen päälle. Lisäksi toi valkku peluuttaa mua ihan käsittämättömiä minuuttimääriä. ILR-ressukka on ihan puhki vikalla neljänneksellä mut vaihtoon ei jumalauta pääse kun ilmeisesti tässä lukeudutaan joukkueen avainpelaajiin. Ne vähäisetkin heittotaidon rippeet katoaa tossa kunnossa ja kaikki energia menee vastustajan perässä pysymisessä.

Tossa MyPlayer-moodissa on semmoinen Teammate Grade mikä elää sen mukaan miten fiksuja suorituksia siellä kentällä tekee. Jos unohtelee omaa miestään vapaaksi, menettelee palloa tai heittää tyhmistä paikoista heittoja niin tulee miinusta ja plussaa tulee sit Tekemällä Pienet Asiat Oikein icon_cool Ja niissähän mä oon vitun hyvä. Nöyränä vaan skriinejä joukkueen tähdille, huolellisia box outteja puolustuspään levareissa, oikeeta sijoittumista fastbreakeissa jne. Pelaan niin varmaa peliä ettei noita virheitä tule (mut eipä hirveesti onnistumisiakaan). Mun teammate grade on tolta pohjalta tosi korkea ja ilmeisesti se painottuu turhan paljon noissa peliminuuttien määrityksissä. Muutenhan mä en mitenkään hyödyllinen pelaaja ole. Noissa etenevän kauden tilastoissa on kans näitä kehittyneempiä nörttimittareita ja Win Shareseissa mä oon yks koko liigan huonompia koska näillä peliminuuteilla pitäis niitä pisteitä saada oikeesti itekin tehtyä.

Toi moodi oli ennen sellainen että siinä vedettiin näitä kesän tryout-camppeja ja muita läpi ja koitettiin murtautua ensin penkinlämmittäjänä NBA-rosteriin ja siitä sit vuorostaan vakiorooliin jne. Se oli paljon paremmin balanssissa. Mä oon iso mies, kyl mä kestän vähän kyntää ja kehittyä siellä varjoissakin. Ei heti tarvi päästä heittelee yläfemmoja Nowitzkin kanssa.

Älä päästä painiks sitä

#2451 16.10.2012 16:26

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Liikaa pelejä taas pelattavana, jääny Borderlandsit vähän taka-alalle taas ku piti XCOMia, uutta Walking Deadia ja Guild Warsia hakata.  redface_new

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#2452 16.10.2012 17:34

Acedia
löylynlyömä lappalainen

risto_m wrote:

ja Acedian aikoja hardilla päihittämättä, mut tähän nyt voi aina joskus palata kun mieli tekee. Trials HD:n puolella kävin nappaamassa Unyielding-saavutuksen, jolla saa tuon vikan pyörän auki Evolutioniin. Ei muuten ollut ollenkaan hankala se Unyielding, meni varmaan neljännellä yrittämällä.

Vedinkin nuo hardin radat juuri risto_m ja ulvista silmälläpitäen, ajaen sopivan kovaa ja virheitä mahdollisimman paljon vältellen, että joutuisivat yrittämään uudelleen jos tekevät liikaa virheitä vaikka muuten alittaisivatkin aikani. icon_mrgreen No okei, on siellä ne kaksi rataa joita en osaa yhtään, ne voitte pitää mutta muut bases are belong to aidexx!

Nyt kun nappasit tuon Unyieldingin HD:sta, niin Evolutionista menee samalla Hard the Hard Way (tää on oikeasti sopivan haastava, mutta ei älyttömän vaikea),     Burnt to a Crisp (tää on v-mäinen; etenkin jos mokaat loppumetreillä 10-15 minuutin yrittämisen jälkeen ja yrität seuraavat 2h päästä radan onnistuneesti läpi), Loonie Lander (turhauttavan vaikea, koska ufo menee minne tahtoo, omalla vastuulla tämä) ja Unyielding II (täähän on ihan must!).

Huomenna varmaan Dishonoredia. Maanantait ja tiistait ovat surkeita pelinsaapumispäiviä jos on töissä; keskiviikko on ihan ok, torstai hyvä ja perjantai mahtava.

#2453 18.10.2012 09:44

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Eilen kokeilin Dishonoredia ekan kerran reilun tunnin ajan, ja jos tuon perusteella peliä pitäisi jotenkin kuvailla, niin sanoisin: Bioshock meets Deus Ex: Human Revolution (eli varoitus Prakkille grin). Tuli välillä sellainen fiilis, kun liikkui likaisissa viemäreissä ja "loottasi" aseita, kolikoita ym. tavaraa, että täähän on ihan kuin Bioshock, kolikoiden kilinää myöten. Ei välttämättä paha asia, koska samalla kun hoksasin tuon, niin heitin sneaky-pelitavan roskikseen ja pelaan tätä kuin Bioshockia: päästän päiviltä kaikki eteensattuvat vihut. icon_cool Juoni ei vielä ole onnistunut viemään mukanaan, mutta liikkuminen ja aseiden käyttö ovat toteutettu ensiluokkaisen hyvin vaikka vähän harjoitusta tää vielä vaatiikiin. Saa nähdä, miten käy kun ne yliluonnolliset voimat (ts. Bioshockin plasmidit) tulevat kehiin. Normalilla pelaan ja voishan tätä hardillakin koettaa toisella peluukerralla, jos oikein innostuu, silloin toki hiipimistaktiikalla niin näkee miten se vaikuttaa pelimaailmaan ja juoneen.

risto_m oli eilen taas jauhamassa MP3:n deathmatchia kun loggasin sisään, kyllä se taitaa vaan päästä sinne tasolle 50 asti (paineita)!  dance

#2454 20.10.2012 18:35

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Samaistuminen melkein kaikkiin tilanteisiin. Erityisesti tuohon achievement-juttuun. icon_cool

#2455 20.10.2012 19:00

Muistojen kultaama
Member
From: raparperitampere
Registered: 19.10.2012

Halvatun intternettikaupat, missä viipyy X-Comini? Kerrankin kipeä ja olis aikaa tykittää.  finger

#2456 20.10.2012 20:51

fassu
Member
Registered: 14.02.2006

total annihilationia tullut vähän hakattua tässä. edelleen paras peli ikinä alkuperäisen Ufo: the enemy unknownin kanssa.

tuo xcom mistä topsussa puhuttu aiemmin ei taida olla sama, vai?

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

#2457 23.10.2012 17:46

risto_m
Member

fassu wrote:

tuo xcom mistä topsussa puhuttu aiemmin ei taida olla sama, vai?

Se on Firaxisisin remake alkuperäisestä, tosi komee, kuulemma snadisti "yksinkertaistettu", mut luulisin et haluut ainakin kokeilla icon_wink

Ite ei ehtiny männä viikolla kauheesti pelaileen, paitsi sunnuntaina. Muutamat Max Paynet kävin tosiaan vetäseen, Prakkin kanssa Borderlandsia yks chäpteri ja Dishonoredin alun tsekkasin. Sitten innostuin ajatuksesta että pelataas AC Revelations nopeesti loppuun, niin saadaan ees yksi keskeneräinen peli päätökseen, ja nähdään miten juoni menee ennen kolmosta, oon jo melko pitkällä kuitenkin. Aika vauhdikkaasti se lähtikin etenemään kun keskittyy vain olennaiseen, ja hyvää imua löytyi tähänkin peliin, vaikka tehtävät ovat selvästi sarjan huonoimpia ja monet jutut vähän hutaisten tehtyjä. Eiköhän tämä ole parissa illassa läpi.

Sen jälkeen sitten Dishonoredin pariin, tai aiemminkin jos ei malta. Aika upean ensivaikutelman se jätti: mitkä kontrollit, mikä tunnelma, mikä tyyli!

Borderlandsiikin voisin vetää, jos Prakki on samassa tehtävässä, esim tänään myöhemmin illalla.

Tuo Netflix xboxilla tullee olemaan kyllä melkoinen peliajan tappaja, niin helppoa nyt vain laittaa jotain pyörimään pelaamisen sijasta.

Last edited by risto_m (23.10.2012 17:49)

#2458 23.10.2012 19:19

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Ei jaksa/pysty tänään Borderlandsia, mutta loppuviikosta/viikonloppuna vopisi taas!

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#2459 23.10.2012 19:26

Acedia
löylynlyömä lappalainen

Ripan iltasuunnitelmat pilalla. H3XS5.gif

En jaksa itsekään pelata Dishonoredia tänään, viimeksi torstaina pelasin ekan tehtävän. Pieni pelikriisi nyt päällänsä  icon_exclaim

#2460 23.10.2012 19:49

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Tällästä tää joskus on!

SOSDO MASSA KOMOROSSA

Board footer