#31 16.01.2007 17:40

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#32 16.01.2007 17:43

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Primavera 2007

HUIG wrote:

Ja kaupunki on  pus

Ja nuo päivämäärät sopis oikein loistavasti suunnitelmiin eli tarkoitus olisi lähteä festarin jälkeen reilaamaan pitkin Espanjaa. Näyttää siis siltä, että vois lähteäkin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#33 16.01.2007 21:52

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primavera 2007

HUIG wrote:

ja pitsforkin ysin levyt ovat järjestäen reduktiivista paskaa.

Tuo hyppelehti hassusti silmille. Toivottavasti tuo oli vain (voimakas) kärjistys, ei kai sielläkään (irkuissa eikä pitsforkissa) asiat sentään ihan noin huonosti ole.

Oma suhtautumiseni forkkiin on aika neutraali, osin varmasti johtuen siitä etten kauhean tarkkaan sitä ole ikinä jaksanut lukeakaan. Mutta mitä nyt olen seurannut jonkun ehkä vajaan viisi vuotta niin mielestäni forkin linja on ollut aina samanlainen ärsyttävyyksineen, provokatiivisuuksineen ja ylilyönteineen. Mutta  ei minusta muutama vuosi sitten kuulunut samanlaista nurinaa ja kritiikkiä forkkia kohtaan niinkuin nyt kuuluu joka nurkasta. Kritiikki liittyneekin Pitchforkin saamaan asemaan indiemaailmassa (se joka vielä puhuu forkista indieraamattuna saa kyllä senttereitä minultakin) eikä sivustoon tai sen sisältöön yleensä. Vaikka saa kai sitä senkin kautta kritisoida. Pointtinani lähinnä se että minusta mitään tuputusta ei tapahdu sen enempää kuin ennenkään.

Ja pannaan loppuun vielä varmuuden vuoksi  pus

Väärään otsikkoonkin menee mutta ihan sama.

Offline

#34 16.01.2007 22:58

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007

No sitähän minä vaan, että emminä jaksa semmottista musiikkia mitä ne hehkuttaa. Mut en mä itse forkkia jaksa hirveesti mollata, tavanomaista paremmin kirjotettuja juttuja ja yllättävän laajalti ottavat musiikkia mukaan ja jaksavat intoilla. Se on vaan se nössöpoppailu vallannut senkin, nää peter björn johnit sun muut. Kiinnostus katoo, viime vuodeltakin monet hienot levyt menneet heiltä sivu suun ku pitäny tuijotella joidenkin jennylindforssien joka liikettä. Mut kyl mä sen sivun tarkastan arkisin lähes päivittäin, jos en olis duunissa nii sit ehkä en


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#35 16.01.2007 23:23

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primavera 2007

jpp. Tulee itsekin katsottua melkein joka päivä, harvemmin mitenkään kovin tarkkaan kuitenkaan. Kyllä sen kautta kuitenkin saattaa löytääkin jotain mielenkiintoista mitä ei voi sanoa kovin usein kotimaisen musiikkimedian kohdalla. Riippuu luonnollisesti mistä tykkää jne. Ja itse olen kyllä aina ollut hirveän laiska uuden etsimisen suhteen ja on ihan kiva kun on jokin suodatin joka on suunnilleen kalibroitu sinne päin mistä suunnilleen tykkää, vähän niinku forkki tai tämä foorumi. Lopullinen suodatus tapahtuu sitten päässänsä, ainakin toivottavasti.

Ymmärrän tavallaan juustop:n kritiikinkin. Varmasti tuo "itse valittu" tontti rajoittaakin, mutta itse ainakin olen ihan tyytyväinen näin, en vaan jaksa olla tuntosarvet törröllään joka ilmansuuntaan törkkimässä jokaista mahdollista genreä tai "skeneä". Kyllä sitä muutosta tapahtuu kuitenkin pikkuhiljaa niin että tontti laajenee koko ajan vähän.

Offline

#36 16.01.2007 23:26

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primavera 2007

Parisataa näköjään lennot Helsingistä edestakaisin. Ei paha.

Offline

#37 16.01.2007 23:29

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Primavera 2007

Toihan ois varsin mainio line-uppi.. isis ainoo minkä nähny ja parit kolmet ehkä neljät muutkin vois kyl. mut oottelenpa ensin bändien Suomen kiertuetietoja ennenku teen hätiköityjä ratkasuja.

Offline

#38 16.01.2007 23:29

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007

No siis, niin justku en todellakaan löydä haarukan kautta mitään. Nykyään kaikki tuppaa löytymään sosiaalisten verkostojen kautta, oli se sitten dj-kaverini soittama levy omalla klubilla tai väsynyt aamusurffailu RYMissä. Rehellisen subjektiivinen tarina on aina luotettavampi kuin journalismin varjolla objektiivisuuden valepukuun pukeutuva Taho. Tämä pätee muuhunkin kuin musiikkikritiikkiin, -> lähespä kaikkeen.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#39 16.01.2007 23:48

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primavera 2007

HUIG wrote:

No siis, niin justku en todellakaan löydä haarukan kautta mitään. Nykyään kaikki tuppaa löytymään sosiaalisten verkostojen kautta, oli se sitten dj-kaverini soittama levy omalla klubilla tai väsynyt aamusurffailu RYMissä. Rehellisen subjektiivinen tarina on aina luotettavampi kuin journalismin varjolla objektiivisuuden valepukuun pukeutuva Taho. Tämä pätee muuhunkin kuin musiikkikritiikkiin, -> lähespä kaikkeen.

Minusta taas pitsforkista käy aika selvästi ilmi etteivät yritäkään pyrkiä mihinkään objektiivisuuteen. Tai yrittää edes pukea juttujaan objektiivisuuden kaapuun, verhoon tai ponchoon. Se ns. objektiivisuus on minusta edelleen lukijoiden (en tiedä enkä osaa arvioida kenen tai kuinka suuren osan) päässä. Mutta tottahan tuo on että monta kertaa enemmän musaa on löytynyt kavereiden tai tämän foorumin kautta (paitsi että nuo on itselläni melkei sama asia kun mitään foorumin ulkopuolisia musanörttikavereita ei hirveästi ole).

Offline

#40 17.01.2007 00:37

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007

stratum wrote:

Minusta taas pitsforkista käy aika selvästi ilmi etteivät yritäkään pyrkiä mihinkään objektiivisuuteen. Tai yrittää edes pukea juttujaan objektiivisuuden kaapuun, verhoon tai ponchoon. Se ns. objektiivisuus on minusta edelleen lukijoiden (en tiedä enkä osaa arvioida kenen tai kuinka suuren osan) päässä.

No on se muuallakin, kyllähän siinä taustalla on aika "uskottava" "instituutio". Tässä ei nyt sinänsä ole mitään niin ihmeellistä, mutta näin se vaan on.

[quote:1fffa01427]Mutta tottahan tuo on että monta kertaa enemmän musaa on löytynyt kavereiden tai tämän foorumin kautta (paitsi että nuo on itselläni melkei sama asia kun mitään foorumin ulkopuolisia musanörttikavereita ei hirveästi ole).[/quote:1fffa01427]

Käytettyjen levylaarien penkomisesta löydetyt jutut ovat aina mukavia, kun ne ovat todella sattumanvaraisia - on ensinnäkin täysin sen varassa, mitä laareihin on ilmestynyt, ja mitkä niistä jutuista osaa yhdistää joihinkin epämääräisiin baarikeskusteluihin. Usein ei ole edes mitään hajua, missä ja milloin tuo päähän ponnahtanut mielikuva jostain jutusta on syntynyt.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#41 17.01.2007 09:30

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 6,397

Re: Primavera 2007

Kyllähän tuo line-uppi mua kiinnostaa, samoin kuin ATP:t briteissä. Vielä kun pääsis sen lähtemisen vaivan yli...


"A repo man's always intense"

Offline

#42 18.01.2007 19:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007

18th January 2007
ATP & DONT LOOK BACK STAGES AT PRIMAVERA

We are very honoured and pleased to announce that the amazing Primavera festival have offered us a DONT LOOK BACK STAGE on Thursday 31 May 2007. We also have an ATP STAGE on 31 May and June 1 and 2.

The DONT LOOK BACK STAGE is starting to shape up and I am ecstatic to announce the first confirmation which include Slint performing my favourite album ever the masterpiece that is 'SPIDERLAND'. Also confirmed for that stage is COMETS ON FIRE performing 'Blue Cathedral'. More additions will be added to this stage very soon.

The ATP STAGE is being curated by ourselves and we are have so far confirmed the likes of Modest Mouse, Dirty Three, Durutti Column, Low, Band of Horses and Built To Spill.

We are so thrilled to be part of this event and please watch this space over the coming weeks for more confirmations...........

Barry Hogan
ATP
_________


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#43 19.01.2007 19:03

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Primavera 2007

HUIG wrote:

Also confirmed for that stage is COMETS ON FIRE performing 'Blue Cathedral'.

No ei huonosti, ja matkaan pyydettiinkin jo, mutta eip ole toivoa lähdöstä ellen voita jotain yllättävää monivetopottia.

Vielä aiempaan keskusteluun on sanottava, että jostain syystä sain raivokohtauksia aikoinani ooooo-listasta ja Blastitudesta enemmän kuin mistään, että kai tässä vaan katsotaan samoja asioita eri kantilta?


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#44 19.01.2007 19:03

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Primavera 2007

[quote:d2600c43c4="juustop"]se kylläkin taas vituttaa, mietin just eilen, että välillä tuntuu siltä että jengi antaa NMEn-Wiren-Pitchforkin, mitä niitä harvoja trendilehtiä on, syöttää ittelleen lusikalla sitä mitä mageet levy-yhtiöt haluaa milloinkin promota millekin kohderyhmälle missäkin paikassa, eikä uteliaisuus kanna yhtään sen muiden piirtämän, "itse valitun" oman tontin ulkopuolelle.

mutta tää on tietysti ikivanha valituksen aihe blaa blaa[/quote:d2600c43c4]
Kuka on tämä "jengi"? Kaikki muut kuin sinä?


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#45 19.01.2007 19:05

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Primavera 2007

risto_m wrote:

jostain syystä sain raivokohtauksia aikoinani ooooo-listasta

Aika hurja kipukynnys ilmeisesti.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#46 19.01.2007 19:05

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Primavera 2007

[quote:ea970ac312="noiseidea"][quote:ea970ac312="juustop"]se kylläkin taas vituttaa, mietin just eilen, että välillä tuntuu siltä että jengi antaa NMEn-Wiren-Pitchforkin, mitä niitä harvoja trendilehtiä on, syöttää ittelleen lusikalla sitä mitä mageet levy-yhtiöt haluaa milloinkin promota millekin kohderyhmälle missäkin paikassa, eikä uteliaisuus kanna yhtään sen muiden piirtämän, "itse valitun" oman tontin ulkopuolelle.

mutta tää on tietysti ikivanha valituksen aihe blaa blaa[/quote:ea970ac312]
Kuka on tämä "jengi"? Kaikki muut kuin sinä?[/quote:ea970ac312]
no siis just tuon saman meinasin kirjoittaa mutta en uskaltanut ja editoin pois hehe.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#47 19.01.2007 19:10

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Primavera 2007

noiseidea wrote:

[quote:0937ebcaea="risto_m"]jostain syystä sain raivokohtauksia aikoinani ooooo-listasta

Aika hurja kipukynnys ilmeisesti.[/quote:0937ebcaea]
Haha, no joo mutta rajansa elitismilläkin joskus, joskus ei vaan jaksa, ei vaan jaksa!!!!! itku

Näistä tosin hetki aikaa, viime aikoinahan siellä ollut hiljaisempaa.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#48 19.01.2007 19:11

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Primavera 2007

Jooooo, voin vahvistaa: ooooo aiheuttaa ahistusta aika usein.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#49 19.01.2007 19:20

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Primavera 2007

risto_m wrote:

[quote:ef327026f2="noiseidea"][quote:ef327026f2="risto_m"]jostain syystä sain raivokohtauksia aikoinani ooooo-listasta

Aika hurja kipukynnys ilmeisesti.[/quote:ef327026f2]
Haha, no joo mutta rajansa elitismilläkin joskus, joskus ei vaan jaksa, ei vaan jaksa!!!!! itku

Näistä tosin hetki aikaa, viime aikoinahan siellä ollut hiljaisempaa.[/quote:ef327026f2]
Mä olen omasta mielestä aika herkkä elitismille, mutta ooooo:lla en ole sitä suuremmin huomannut. Ehkä siellä on elitismiä, mistä pidän tai itse kylvän...


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#50 19.01.2007 19:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,299
Website

Re: Primavera 2007

ooooo-dissaajille varmuuden vuoksi varaukseton center  wanha  center


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#51 19.01.2007 20:05

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Primavera 2007

forssto wrote:

Jooooo, voin vahvistaa: ooooo aiheuttaa ahistusta aika usein.

Mulle siinä taitaa eniten aiheuttaa ahistusta se käyttöliittymä; en oo edes yrittänyt postata sinne mitään.
"Skene" -ihmisiä on ss:lläkin nykyään aika palijo.

Offline

#52 19.01.2007 20:07

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,299
Website

Re: Primavera 2007

"skenelle" varmuuden vuoksi varaukseton  sydan  peuk  tongue


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#53 20.01.2007 16:51

juustop
Member
Registered: 14.07.2006
Posts: 309

Re: Primavera 2007

tämmöiset huomiot:

ooooo-lista aiheuttaa mussakin ahistusta aina heikkoina hetkinä. raamattuina ooooo-lista tai blastitude on musta yhtä karseita kuin pitsfork tai wire, kun raamatut on aina karseita. blastitudessa oli parasta retee meininki pari vuotta sitten ja ooooo-listalla taas se kun ihmiset ryhtyy hysteerisiksi ja alkaa sivukaupalla nujakoida kaiken toiminnan tarkoituksesta. tai näin siis koen itse. molemmissa taas on ahistavaa se että luetellaan saatanasti asioita jotka kuulostaa houkuttavilta ja joihin ei ehdi tutustua ja sitten niitä on ihan liikaa ja alkaa tuntua että "vittu saatana keisarin uudet vaatteet" kuten päivälehden journalistista joka ei kauhistuu kun ei voi välittömästi todeta mikä on hyvää ja mikä huonoa.

kuka se jengi on on hyvä kysymys. totta kai sitä itsekin on hypekoneiden armoilla, mutta toisaalta, kai vähän kaikki suhtautuu sellaiseen myös varauksella... jengi on provokaatio? emmätiedä, krapula vaivaa ja lentokone odottaa, siis auf wiedersehen leute, jatkan kun palaan.

Offline

#54 24.01.2007 00:41

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primavera 2007

uus julkistus:

MELVINS perform the album Houdini

ja tais samalla meno varmistua  icon_arrow


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#55 24.01.2007 03:12

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Primavera 2007

Vielä aiempaan keskusteluun on sanottava, että jostain syystä sain raivokohtauksia aikoinani ooooo-listasta ja Blastitudesta enemmän kuin mistään, että kai tässä vaan katsotaan samoja asioita eri kantilta?

ooooooooooo-lista on ihan parasta viihdettä, mun mielestä... Mä en tajua miten mä liityin vasta viime vuonna vaikka olen jotenkin marginaalisesti ollut siitä tietoinen vuosikaudet.

Multa on jäänyt varmasti älytön määrä klassikkokeskusteluja ja haisevaa hipien lätinää lukematta!

Ja onhan siellä oikeasti hyviäkin tyyppejä. Niitä ei vaan pisä ottaa vakavasti, niinkuin ei muakaan.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#56 24.01.2007 11:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,299
Website

Re: Primavera 2007

arttu wrote:

Multa on jäänyt varmasti älytön määrä klassikkokeskusteluja ja haisevaa hipien lätinää lukematta!

onhan ne luettavissa arkistosta, vaikka eihän se tietenkään ihan sama asia ole...

kai tää ooooo-dissaus on sitä paitsi joku sisäpiirin vitsi täällä, täällähän on ihan sikana ooooolaisia joukossa, vaikka yrittävätkin lymyillä.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#57 24.01.2007 11:22

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Primavera 2007

psykokarkki wrote:

kai tää ooooo-dissaus on sitä paitsi joku sisäpiirin vitsi täällä, täällähän on ihan sikana ooooolaisia joukossa, vaikka yrittävätkin lymyillä.

Ei sen tartte olla mikään vitsi, vaikka ooooolaisia pyöriikin jaloissa. Lähinnähän täällä ooooota dissaavat sen jäsenet. Se on just sellainen paska lapsi, jota kuitenkin rakastaa loppupeleissä, vaikka se useimmiten lähinnä vituttaakin.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#58 24.01.2007 11:34

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Primavera 2007

psykokarkki wrote:

onhan ne luettavissa arkistosta, vaikka eihän se tietenkään ihan sama asia ole...

Juu, ja se arkisto on jo sen verran massiivinen että jos ei tiedä tarkalleen mitä etsii niin hankalaksi menee. Siellä olis kyllä roppakaupalla ns. hyvää paskaa..

ooooo on sähköpostilistojen Pulttibois - samat jutut toistuu hiukan eri muodoissa, jalostunutta viihdettä. Aika pienellä vaivalla pystyis varmaan myös yhdistämään aktiivisimmat henkilöt Kallialan ja Peteliuksen hahmoihin..
Ja sitäpaitti mä en näe ooooo:n ja tämän foorumin elitismin välillä mitään eroa, ihan samaa musasnobbailua kummallakin. Ja eihän siinä tosiaankaan mitään pahaa ole, 'syyllistyn' siihen itsekin. Ehkä tuolla ooooo:lla porukka älähtää herkemmin toisten mielipiteistä (vrt. tällä hetkellä käynnissä oleva 'impro/noise vs muu musa keskustelu'), mikä tietty tekee siitä välillä erittäin viihdyttävän. Koska emmää usko että siellä kukaan on tosissaan hermostunut, tai jos on niin sitten kantsii ehkä tarkistaa onko henkinen kondis noin muuten ihan ok.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#59 24.01.2007 13:46

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Primavera 2007

Joo tämänhetkistä ag-keskustelua (#376) olen kyllä seurannut innolla kuin salkkareita ikään. Parin tunnin välein pitänyt lukea postit. Ehkä tänne boordille pitää perustaa ooooo-varjotopikki, missä seurataan "salaa" ja kommentoidaan ooooo:n tapahtumia?! Tai ainakin siirtää nää pois täältä Primaverasta, niin pääsee HUIG ja kumppanit matkaan.

Vielä aiempaan, tarkoitin vain verrokiksi juuson kommenttiin, että tiedän kyllä sen tunteen... kun joku musiikkialan lehti/foorumi/mikävain alkaa mistä tahansa syystä ärsyttää niin helvatasti, että lopulta on suorastaan vihainen sille lehdelle/millevain. Muistan että tällainen suuttumus tuli joskus vuosi(a) sitten jostain ooooo-keskustelussa, vaikea kyllä ymmärtää miksi, nyt kun aattelee.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#60 24.01.2007 16:43

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Primavera 2007

psykokarkki wrote:

kai tää ooooo-dissaus on sitä paitsi joku sisäpiirin vitsi täällä, täällähän on ihan sikana ooooolaisia joukossa, vaikka yrittävätkin lymyillä.

Emmä tiiä, mutta olen kirjoittanut ainakin yhden viestin koskien Stereo Totalin keikkaa. Kerran meinasin jo tehdä söpöilyinvaasion, mutta tulin järkiini jne. Mulla on kausia, että koska sitä jaksaa lukee ja kausia jolloin kaikke menee suoraan rodeen otsikoiden mielenkiinnottomuuden jälkeen. En vaan osaa spämmiä sähköpostilistoille... Foorumit on kivimpii.

TULI NYT VAAN MIELEEN!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB