You are not logged in.
No tuohon hintaan kyllä voisin omanikin myydä, mitähän siitä Tuomio & Koneesta maksettiin loppujen lopuks?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei oo kyllä enää kauheen hoppia, mutta nää Palefacen uudet protestilaulut kuulostaa jopa aika hyvältä:
http://www.youtube.com/watch?v=SRYM0DEnvYc
Taas -osastoo:
klassikko tähän väliin:
Onko Aajeelta ilmestynyt soolomatskua?
bzort glorf bööth
Ei oo sattunu kohdalle.
Jos joltaki löytyy ni laittakoon jakoon!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oli kyllä sen verran keskinkertainen styge, et laitetaanpa jotain vähän parempaa perään:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä tykkäsin!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toimii aika hyvin melkein kaikki Joku Roti Mafialta, mut hirveesti muu suomi-hoppi ei jostain syystä iske. Mikähän siinäkin on.
Last edited by Vteich (02.10.2010 23:21)
oli kyllä sen verran keskinkertainen styge
väärin kuunneltu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Haluaisin digata noista hoodratseista vielä enemmän, mut ei ne oikein herätä mussa samoja tunteita kuin olari-possen ja kallio undergroundin jutut.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Samaa oon miettiny!
Liitolta päärynää!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rotta
Rotta
Rotan Uriah Heep -läppä
Skeletonni wrote:Rotta
Rotan Uriah Heep -läppä
sepä se
ja napalm death
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
make yllättää!
bzort glorf bööth
Panama Rayo on tuskin enää kovin monelle suomiräppiä seuraavalle outo nimi. Nappasimmekin tämän oululaisherran Redrum-187:n haastatteluun hänen omien, Haittavaikutuksen ja HCR-musicin tulevien julkaisujen tiimoilta ja selvitimme hieman missä mennään. Kyselimme myös viime aikoina Julma-Henrin ympärillä pyörineistä "huhuista". Lue nyt mielenkiintoinen haastattelu!
Uusi Aztra kuulostaa hyvältä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jep, myspacen biisit vakuuttaa. Paitsi tuon Paha maa -biisin iskelmäregeetulkitsija vituttaa, kuten kaikki vastaavat aina. Kolmen biisin perusteella vaikuttaa aika yhtenäiseltä, soundit tuttuja edelliseltä levyltä, mutta nyt vähäeleisempää ja hitaampaa menoa. Toimii.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Öö, onkohan Risto tän jannun eno, vai mitä se tekee tuolla?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Varmaan jotain sukulaissuhteita kyl on tän taustalla. Se ainakin selittäisi paljon.
Vuodelta 2006 näköjään peräisin tuo veto.
NO VIIMEINKIN
bzort glorf bööth