You are not logged in.
Juno, suomihiphopin skrillex?
Last edited by Hassuttelija (27.01.2012 00:03)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tänää!
Saatan missata
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saatan missata
Oon unohtanu hehkuttaa tätä:
Rajuu skeidaa - not for pussies!
Kovisten kantsii poistaa!
Last edited by Skeletonni (29.01.2012 16:16)
Rusto näyttää pelottavalta tossa kuvassa.
Demonikonico
Toi "meemi" kyllästyttää jo nyt ihan tosissaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
suomihop ei ole pelkkä meemi
Toi "meemi" kyllästyttää jo nyt ihan tosissaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tommilta tulee uus levy
Tommishock on nauttinut ikuisen tulokkaan mainetta jo 2000-luvun alusta alkaen. Kolmen omakustanteen jälkeen ilmestyi ensimmäinen virallinen albumi "Perfect Strangers", joka julkaistiin yhdessä tuottaja Kimarrin kanssa vuonna 2007.
"Uhanalainen Muukalainen" (MONSP Records 2012) on Tommishockin
ensimmäinen, kauan odotettu suomenkielinen soololevy. Levyn teema peilaa itsensä hahmottamista vallitsevaan maailmaan ja kosmokseen, joka muuttuu silmänräpäyksessä pehmeästä kovaksi, selkeästä hämmentäväksi. Levyä ei ole sidottu kiinni vain yhteen soundiin tai tunnelmaan, mikään ei ole itsestään selvää tai valmiiksi alleviivattua.Kappaleita on yksitoista, levyn ainoa fiitti on Pyhimys. Tuottajina
toimivat Dj Kopia, Jesse - yhtyeen Kalifornia Keke, Wolfhaus ja Mauri
Suomivuori. Soundissa on vaikutteita kosmisesta boombapista, vanhoista syntikoista ja isoista rummuista.Biisilista:
1) Kestää
2) Vaipuneet
3) Koukuissaan
4) Psykoosiin
5) Sattumaan
6) Liikaa
7) Ne MuutMustaa Terästä
9) Tuli Kulje Kanssani feat. Pyhimys
10) Planetaario
11) Nexus
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nikulasta puheen ollen, mihin on kadonnut Transmission-video?
hyvä kysymys.
luulin et ruudolfille oli oma otsikko mut eipä sit kai ollu. niin sitä vaan että vaimosta on kuulemma julkaistu taas uusi painos (cd), enkä ole vieläkään jaksanut tätä levyä hankkia kuulolle, kandeisko?
luulin et ruudolfille oli oma otsikko mut eipä sit kai ollu. niin sitä vaan että vaimosta on kuulemma julkaistu taas uusi painos (cd), enkä ole vieläkään jaksanut tätä levyä hankkia kuulolle, kandeisko?
On se ihan hyvä levy ja siin on yks parhaist Atmosphere-biiteistäki.
Näemmä tullut karkauspäivänä uus levy Aztralta. Pari biisiä löytyy tuubista.
Ja tämmönen jo aiemmin nettiin tiensä löytänyt, joka ei kyllä ihan täysillä iske...
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
psykokarkki wrote:luulin et ruudolfille oli oma otsikko mut eipä sit kai ollu. niin sitä vaan että vaimosta on kuulemma julkaistu taas uusi painos (cd), enkä ole vieläkään jaksanut tätä levyä hankkia kuulolle, kandeisko?
On se ihan hyvä levy ja siin on yks parhaist Atmosphere-biiteistäki.
tehdään niitä topiikkeja!
tai vois muuttaa karrikoiratopsun nimen
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
KYYKKÄ K & SLS - Kaikki esiin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uus Sairas T-video
Uusi sairas Cheek-biisi!
"Vedän shotit päähän, Kurt Cobain."
Last edited by barton_funk (12.04.2012 10:24)
vetäispä
siinä apuselle oikeistoräppiä
p.s.
en kuunnellu biisiä, mut oon sen kai joskus joutunu kuulemaan
voiskohan tuo cheekki kuulostaa yhtaan enempaa joltain ostarijuopolta karaokessa vetamassa backstreet boysia?
Mangojauhe goddamn.