#91 14.03.2006 16:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

stratum wrote:

Swervedriver ehkä rokkaa liikaa.

voi olla... aikanaan ne tosin upposi massaan ihan hyvin.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#92 14.03.2006 17:54

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

löytyi muuten tämmönen aika mielenkiintoinen haastattelu... en tiedä onko wanha, mutta silti: http://www.buddyhead.com/music/kevinshields/

Offline

#93 15.03.2006 14:20

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Töissä luova tauko, kommentoinpa nyt sitten noin sataa viestiä kerralla:

[quote:f6e7554d55="stratum"]5. Slovak Girl/Slovak Republic - St. Petersburg Prevails

Jätin myös ns. nugazingin listalta kokonaan pois, vaikka sieltäkin jotain olisi löytynyt, jopa kymmenen sakkiin ainakin Whirlawaylta San Juan 400 tai Distance.[/quote:f6e7554d55]
Käsittääkseni Slovak Girl on aika lailla samaa vuosikertaa? Oli miten oli, tuo on kyllä sellainen ässäbiisi, että pakko tyrkyttää sitä vielä kerran kaikille, jotka eivät vielä ole kuulleet. KUUNNELKAA: http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=2RBN … RPK9BK5ZTZ

stratum wrote:

Secret Shinea uskaltaa suositella lähes varauksetta lintumiehelle ja muille vähänkään kiinnostuneille.

Kiitos, eiköhän tuo tule ennen pitkää hankittua. Ainoa kuulemani biisi on juuri After Years, joka ei erottunut Sarah-kokoelmalta mitenkään edukseen, mutta uskon että tuon kokoelman hinta-laatusuhde on hyvä. En muista oliko siitä jo puhetta, että Secret Shineltahan on juuri tullut joku comeback-ep, hmm?

stratum wrote:

Joskus pitäisi tutustua noihin Mooseihin ja Telescopeseihin sun muihin.

Moose on jäänyt sellaiselle ihan kiva -tasolle, vaikka olen kuullut tuotantoa aika kattavasti alusta loppuun ja hankkinutkin levyn sieltä, toisen täältä. Sujuvaa kuunneltavaa, mutta en oikein saa siitä sen suurempia fiiliksiä.

Telescopes-vinyyliä oli saatavana aika hyvin siihen aikaan kun lintumies levysoittimen osti, tuli sitten haalittua niitä mutta kuuntelu jäi vähemmälle. Nyt levyhyllyn harvennusprojektin yhteydessä tehdyt koekuuntelut osoittivat, että levyt ansaitsisivat enemmän soittoaikaa, ainakin The Perfect Needle- ja To Kill a Slow Girl Walking (tms.) -maksien a-puolet kuulostivat aika vakuuttavilta. Semmoinen tuntuma on, että alkupään tuotanto olisi rokimpaa ja myöhempi (ainakin sinkkujen perusteella) vähän laiskempaa.

stratum wrote:

Mitenkäs muuten Medicine, mulla on niiltä joku 12'', joka on aika hyvä, mutta tekikö ne yhtään (hyvää) täyspitkää?

Niillä on jopa neljä täyspitkää. Eka (Shot Forth Self Living) on kuulematta, toka (The Buried Life) oli vähän pettymys, kolmas (Her Highness) puolestaan vuosikertaansa (95) nähden iloinen yllätys (eilenkin pitkästä aikaa kuulosti osittain hyvinkin mainiolta). Neljäs levy (vuoden 2003 The Mechanical Forces of Love) onkin sitten ihan paska, mutta se onkin joku yhden hengen comeback tms.

Parasta lääkettä ovat kuitenkin tarjonneet Aruca- ja 5ive-maksit, jotka olivatkin ensikosketukseni Medicineen (ostin ihan sokkona levymessuilta 2002). Aruca kuulostaa sellaiselta kuin Curve olisi varmaan halunnut kuulostaa, erinomaista rytmittelyä ja kirskutteluakin, 5ive puolestaan on osittain melkein jotain Apples in Stereo -poppia. Niin joo, olisihan tässä koneella Gneeltä saatu Sounds-ep:kin, voisi testailla taas joskus.

DirtyBlueGene wrote:

suukeisarointi taitaakin olla niitä harvoja genrejä joissa jenkit ovat yleisesti ottaen olleet laadullisesti (määrällisyydestä nyt puhumattakaan) ns. alakynnessä britteihin nähden

Olen varmaan maininnut tästä joskus ennenkin, mutta jännää että nykyään valtasuhteet ovat muuttuneet. Näitä "nugaze"-bändejähän on ollut Britanniassa vain pari hassua, mutta Jenkeissä on ollut vahva skene ilmeisesti jo pitkään. Enemmän tietysti sellaisia pinnan alla kuplivia bändejä, jotka ovat itsellenikin tuttuja vain nimien perusteella, mutta kuitenkin.

Phlegm wrote:

Entäs Swirlies?

Blonder Tongue Audio Baton rokkaa! Hemmetin hyvä levy, eikä todellakaan mitään pelkkää "rich kids with MBV pedals" -kamaa, niin kuin joku väitti. Erinomaisen äkkivääriä biisejä. Kuten olen ennenkin sanonut, Bell olisi ilman niitä loppulönkyttelyjä ehkä maailman paras noisepopkappale, ja muitakin helmiä on levy täynnä. Muita levyjä en sitten olekaan kuullut, mutta tuo on ollut säännöllisessä soitossa jo pari vuotta.

[quote:f6e7554d55="vanamo"]Adorable: A To Fade In (Against Perfection), Road Movie ja Have You Seen the Light (Fake)
Ei nyt ehkä puhtainta kenkiintuijottelua, mutta eiköhän mene genreen joka tapauksessa[/quote:f6e7554d55]
Hmm, Fakea pitäisi varmaan joskus kokeilla uudestaan, Against Perfectionin jälkeen se jätti täysin kylmäksi.

vanamo wrote:

Chapterhouse: Age (We Are The Beautiful EP)

Tuo on kyllä hieno kappale, samoin saman ep:n kolmosbiisi Frost. (Olipa onni että löysin ep:n Black & Whitesta parilla eurolla.) Whirlpool tietysti parhautta, Blood Music ei niinkään. Rownderbowt-kokoelmaakin voisi taas joskus pyöräyttää. Taisi olla juuri vanamo joka aikanaan bongasi sen minulle, kiitos vaan.

[quote:f6e7554d55="vanamo"]The Verve: All In The Mind (All In The Mind EP)
The Verven paras (ja ainut) biisi. Tohon olis ura voinut melkein jäädäkkin.[/quote:f6e7554d55]
Tuo ei oikein iskenyt, kun löysin seiskatuumaisena joskus neljä vuotta sitten, mutta eilen illalla kuulosti aika paljon paremmalta. Verven suhteen pitäisi edelleen jatkaa harjoituksia, Bedderin suosikkibiisistäkään en vissiin ole vieläkään kuullut kuin liveversion.

psychocandy wrote:

topicciin liittyen, eilen pitelin jo boo radleysin tuplakokista kädessäni mutta jäi hyllyyn... harmittaa pikkuseikat, niinq että miksei boo! forever tai furthur tai don't take your gun to town ole mukana... onkos ne muualla julkaisemattomat jotenkin oleellisia, joku tomorrow siellä oli ja joku demo ja mitäs vielä...

En muista oliko mitään muita varsinaisesti julkaisemattomia kuin se Tomorrow, eikä sekään jäänyt mitenkään mieleen. Biisivalinnoista voisi tosiaan nurista loputtomiin, kaikki mainitsemasi olisivat tosiaan saaneet olla mukana, samoin pari muuta. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta b-puolivalinnat ovat oikeastaan tosi outoja. Mutta artistihan ne valitsi, kaipa se tietää. Onhan se silti hienoa että tuollainen kokoelma on olemassa, oli mukavaa nähdä sellainen viimeksi kirjastossakin. Huvittavin yksityiskohta on kyllä se, että Wake Up Boo!sta on mukana vain yhdeksänminuuttinen astronauttiversio.

Bedderi wrote:

Noita videoita katsellessa muuten yllättyin, kuinka huono biisi Curven Faît Accompli onkaan.

Vanhalla foorumilla oli ainakin yksi fani (Alces), mutta tunnustaako täällä kukaan pitävänsä Curvesta? Olen yllättynyt Curven huonoudesta joka kerta, kun olen yrittänyt kuunnella. Ei niillä vaan oo biisejä. icon_sad

helicon wrote:

löytyi muuten tämmönen aika mielenkiintoinen haastattelu... en tiedä onko wanha, mutta silti: http://www.buddyhead.com/music/kevinshields/

En muista nähneeni, tänks.

Oma top 10 vielä mietinnässä... Ei ole helppoa.

Offline

#94 15.03.2006 16:26

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:51074435e5="lintumies"]Bedderin suosikkibiisistäkään en vissiin ole vieläkään kuullut kuin liveversion.
[/quote:51074435e5]

Täältähän sen toki saa (hakekaapa muutkin):
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=1TLN … R8ZQC9SOQE

[quote:51074435e5="lintumies"]Vanhalla foorumilla oli ainakin yksi fani (Alces), mutta tunnustaako täällä kukaan pitävänsä Curvesta? Olen yllättynyt Curven huonoudesta joka kerta, kun olen yrittänyt kuunnella. Ei niillä vaan oo biisejä. icon_sad
[/quote:51074435e5]

Jokut niistä EP-biiseistä on vielä mukiinmeneviä, tai ainakin olivat... Pitihän tosiaan Faît Accomplinkin olla ihan kuunneltava, mutta lähinnä siitä jäi mieleen se ulvova luuppi taustalta.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#95 15.03.2006 16:33

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

psychocandy wrote:

vai erilainen... pitääkö mun nyt keksiä joku muu... moon song?

Otahan vaikka väkisin joku ekalta levyltä!

psychocandy wrote:

kui? swervedriverhan on ihan perus-shoegazing kamaa, vai? ainakin ne kolme ekaa ep:tä, sen jälkeen meni mielenkiinto, tai ainakin väheni.

Ei se minusta ole perus-shoegazingia. Bändi oli Oxfordista ja kuunteli My Bloody Valentinea, mutta ei se välttämättä shoegazingina ilmene. Noista EP:istä olen kuullut kokonaan vain Rave Downin (jonka nimibiisi on mielestäni bändin paras), ja minusta varsinkin b-puolet sopisivat paremmin niille birdmanin joskus mainostamille skeittivideoille kuin shoegazing-listoille.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#96 15.03.2006 16:48

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

thänks, tsekkailen kun ehdin mutta jaksoipa yousendit avata muutamankin popupin...

lintumies wrote:

Moose on jäänyt sellaiselle ihan kiva -tasolle, vaikka olen kuullut tuotantoa aika kattavasti alusta loppuun ja hankkinutkin levyn sieltä, toisen täältä. Sujuvaa kuunneltavaa, mutta en oikein saa siitä sen suurempia fiiliksiä.

ootko ekaa ep:tä kuullut, erit. biisin boy, jota jaksan aina ylistää?

lintumies wrote:

Telescopes-vinyyliä oli saatavana aika hyvin siihen aikaan kun lintumies levysoittimen osti, tuli sitten haalittua niitä mutta kuuntelu jäi vähemmälle. Nyt levyhyllyn harvennusprojektin yhteydessä tehdyt koekuuntelut osoittivat, että levyt ansaitsisivat enemmän soittoaikaa, ainakin The Perfect Needle- ja To Kill a Slow Girl Walking (tms.) -maksien a-puolet kuulostivat aika vakuuttavilta. Semmoinen tuntuma on, että alkupään tuotanto olisi rokimpaa ja myöhempi (ainakin sinkkujen perusteella) vähän laiskempaa.

joo, aika rosoista jälkeä varhaisilla ep:illä, ekan lp:n jälkeen vähitellen siirtyivät rauhallisemmille vesille. hyviä biisejä kyllä täynnä nuo ep:t.

lintumies wrote:

Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta b-puolivalinnat ovat oikeastaan tosi outoja. Mutta artistihan ne valitsi, kaipa se tietää. Onhan se silti hienoa että tuollainen kokoelma on olemassa, oli mukavaa nähdä sellainen viimeksi kirjastossakin. Huvittavin yksityiskohta on kyllä se, että Wake Up Boo!sta on mukana vain yhdeksänminuuttinen astronauttiversio.

yleensä kun artisti päästetään valitsemaan best offia niin tulokset ovat kuuntelijan kannalta katastrofaalisia... tuo astronauttihomma tosin on hieno, ei sitä perusversiota enää kestäiskään...

lintumies wrote:

tunnustaako täällä kukaan pitävänsä Curvesta? Olen yllättynyt Curven huonoudesta joka kerta, kun olen yrittänyt kuunnella. Ei niillä vaan oo biisejä. icon_sad

tunnustan että aikanaan menin halpaan ja ostin niiden ekan levyn jossa tuli kaupan päälle joku bonus-ep, mutta ei oikein vakuuttanut silloin, varmaan vielä vähemmän nyt. mutta eikös siinä rumpuja säädellyt tyyppi nimeltä monti, joka soitti myös JAMC:in loistavalla honey's dead -kiekolla?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#97 15.03.2006 17:04

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:95786f4bcc="Bedderi"]Täältähän sen toki saa (hakekaapa muutkin):
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=1TLN … R8ZQC9SOQE
[/quote:95786f4bcc]
Kiitos! Vaikuttaa aika erilaiselta kuin se (Gravity Grave -ep:n) liveversio.

psychocandy wrote:

ootko ekaa ep:tä kuullut, erit. biisin boy, jota jaksan aina ylistää?

Jos se on sillä vuosia sitten lähettämälläsi cdr:llä niin olen, mutta enpä kyllä muista... Pitää kaivaa se esiin.

psychocandy wrote:

yleensä kun artisti päästetään valitsemaan best offia niin tulokset ovat kuuntelijan kannalta katastrofaalisia...

Epäilemättä jollain faniäänestyksellä olisi saatu sitä, mitä oikeasti halutaan kuulla.

psychocandy wrote:

mutta eikös siinä rumpuja säädellyt tyyppi nimeltä monti, joka soitti myös JAMC:in loistavalla honey's dead -kiekolla?

Curven paras meriitti? icon_smile Oikeasti, omistan ihan liikaa niiden levyjä, en tiedä mistä niitä kertyi. Doppelgänger muistaakseni kuulosti aluksi ihan ookoolta ja kun niitä muutakin sai halvalla, niin...

Offline

#98 15.03.2006 17:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Bedderi wrote:

[quote:2a85e0717a="psychocandy"]vai erilainen... pitääkö mun nyt keksiä joku muu... moon song?[/quote:2a85e0717a]

Otahan vaikka väkisin joku ekalta levyltä!

ookoo, last supper on silloin ainoa vaihtoehto. goottimeininkiä esi-madchester-kompilla, muistaakseni.


lintumies wrote:

[quote:2a85e0717a="psychocandy"]ootko ekaa ep:tä kuullut, erit. biisin boy, jota jaksan aina ylistää?[/quote:2a85e0717a]
Jos se on sillä vuosia sitten lähettämälläsi cdr:llä niin olen, mutta enpä kyllä muista... Pitää kaivaa se esiin.

ei varmaan ollut kun mulla on se vaan vinyylillä enkä  osaa siirtää.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#99 15.03.2006 21:02

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:1782b1f5c0="lintumies"][quote:1782b1f5c0="stratum"]5. Slovak Girl/Slovak Republic - St. Petersburg Prevails

Jätin myös ns. nugazingin listalta kokonaan pois, vaikka sieltäkin jotain olisi löytynyt, jopa kymmenen sakkiin ainakin Whirlawaylta San Juan 400 tai Distance.[/quote:1782b1f5c0]
Käsittääkseni Slovak Girl on aika lailla samaa vuosikertaa?[/quote:1782b1f5c0]

Dsaa, luulin jotenkin että tuo olisi 90-luvun alkupuolelta. No, en jaksa enää muuttaakaan listaa.

[quote:1782b1f5c0="lintumies"]Secret Shinea uskaltaa suositella lähes varauksetta lintumiehelle ja muille vähänkään kiinnostuneille.
Kiitos, eiköhän tuo tule ennen pitkää hankittua. Ainoa kuulemani biisi on juuri After Years, joka ei erottunut Sarah-kokoelmalta mitenkään edukseen, mutta uskon että tuon kokoelman hinta-laatusuhde on hyvä. En muista oliko siitä jo puhetta, että Secret Shineltahan on juuri tullut joku comeback-ep, hmm?[/quote:1782b1f5c0]

Höh, ei tuo kokis sitten taidakaan kattaa koko bäkkatalogia koska After Yearsia ei sillä ole. En tiennytkään comeback-ep:stä, mutta pitää varmaan etsiä kuultavaksi.

Offline

#100 15.03.2006 23:04

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:fffbce9f0d]En oo ihan varma, mutta loppuvuodesta ainakin ilmestyi Peelosessio-levy[/quote:fffbce9f0d]

Joku kertoili toisella keskustelualueella, että bändin pari kokopitkää julkaistaisiin uudelleen. Luvassa on ilmeisesti myös kiertue, ellei ole peräti jo alkanut.
En tosin löytänyt noista reissueista mitään virallista tietoa. Ainakin tuo peelsessiolevy pitää hankkia.

Offline

#101 16.03.2006 03:56

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:307a29aa0a="stratum"][quote:307a29aa0a="lintumies"]Secret Shinea uskaltaa suositella lähes varauksetta lintumiehelle ja muille vähänkään kiinnostuneille.
Kiitos, eiköhän tuo tule ennen pitkää hankittua. Ainoa kuulemani biisi on juuri After Years, joka ei erottunut Sarah-kokoelmalta mitenkään edukseen, mutta uskon että tuon kokoelman hinta-laatusuhde on hyvä. En muista oliko siitä jo puhetta, että Secret Shineltahan on juuri tullut joku comeback-ep, hmm?[/quote:307a29aa0a]

Höh, ei tuo kokis sitten taidakaan kattaa koko bäkkatalogia koska After Yearsia ei sillä ole. En tiennytkään comeback-ep:stä, mutta pitää varmaan etsiä kuultavaksi.[/quote:307a29aa0a]
Siinä tapauksessa voisi sanoa, että vähän hämäävästi nimetty kokis. Kambak-ep:tä mainosti Tonevendor juuri silloin kuin tein sieltä ensimmäistä tilausta (jonka pitäisi saapua näinä päivinä, toivon ma).

Kukas kalastaisi Moosen Boy-biisin jostain, että päästäisiin testaamaan?

Offline

#102 16.03.2006 03:57

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Quote meni vähän pieleen, mutta tähän aikaan yöstä saa mennäkin. Ei kun sehän oli pielessä jo stratumilla.

Coon demoja kuuntelen, hyviä edelleen.

Offline

#103 16.03.2006 16:31

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Jaha, taisi säädöt mennä mulla vähän pieleen...

Itse omistan Medicineltä juurikin Aruca-12'':n, promokappaleen tosin ( icon_cool ) joka on muistaakseni jätetty nimeämättä. Varsin erilaistahan se on brittituijotteluun verrattuna. Laadullisesti hyvää kamaa kyllä.

Offline

#104 16.03.2006 20:43

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Hyvää uutta shoegazingii!
http://www.myspace.com/theyearzero

Niin hyvää, että tilasin heti kolmen laulun cdr ep:n. Levyä tulossa myöhemmin!

Offline

#105 17.03.2006 11:49

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Kyllähän tuo kivalta kuulosti, ei ehkä "pakko tilata heti" -tasoiselta mutta kuitenkin. Paljonko se cdr muuten maksaa (en luonnollisestikaan jaksanut katsoa itse)?

Offline

#106 17.03.2006 19:34

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

lintumies wrote:

Kyllähän tuo kivalta kuulosti, ei ehkä "pakko tilata heti" -tasoiselta mutta kuitenkin. Paljonko se cdr muuten maksaa (en luonnollisestikaan jaksanut katsoa itse)?

Ovelle kannettuna $6. Siin on aika hienot käsintehdyt kannetkin. Mut ehkä kandee panostaa levyyn sit vast. Mun nyt vaan "teki mieli".

Offline

#107 23.03.2006 14:56

vanamo
Member
From: Helsinki
Registered: 21.07.2005
Posts: 170

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

uuuuumama  Naked Souls: Sleep


Every day, Rock'n'Roll is saving my Life

Offline

#108 26.03.2006 01:09

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

vanamo wrote:

uuuuumama  Naked Souls: Sleep

Ääh, olin oikein varautunut, että katsonpa nyt tuon, mutta eihän tämä koti"laaja"kaista näytä sitä kuin pätkissä. Pitää yrittää muistaa töissä.

Eilen tähän aikaan kuuntelin pitkästä aikaa Catherine Wheelin Fermentiä, ja kylläpäs kuulosti julmetun hyvältä.

Bruce Dickinsonin veli > Kevin Shieldsin veli

Offline

#109 02.04.2006 23:58

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Offline

#110 03.04.2006 00:34

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Shoegazing-ihmiset on yhtä hulluja ku Mew-pissikset.

Offline

#111 03.04.2006 10:09

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Näköjään, ei tuollaista voi tajuta. Onhan se ihan hyvä kokoelma, mutta... Jotain rajaa! Pitäisi varmaan hankkia kassakaappi omaa kappaletta varten.

Offline

#112 03.04.2006 16:13

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

lintumies wrote:

Pitäisi varmaan hankkia kassakaappi omaa kappaletta varten.

Nyt ainakin kannattaa  ninja

Offline

#113 26.05.2006 12:07

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Parhautta juuri nyt: Airiel

Airtight Angels
Kiss Me Slowly
Stratosphere

rakkaus

---

Hyvä radio: Vertigo

Offline

#114 26.05.2006 21:30

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Airiel vaikutti ihan syvemmänkin tutustumisen ansaitsevalta. Etenkin Airtight Angels potki aika kovaa.

Offline

#115 29.05.2006 11:23

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Jep jep, innostuin ihan levytilailuun asti.

Offline

#116 30.06.2006 09:40

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Secret Shinen After Years -kokoelma on kuin onkin aika hiton hyvä! Ensikuuntelulla Honey Sweet iski täysillä heti alkubassottelusta lähtien, mutta loppua kohti alkoi kuulostaa turhan geneeriseltä. Ahkera kuuntelu on kuitenkin osoittanut, että levy on täyttä asiaa loppuun asti. Jee!

Airielin Winks & Kisses -ep-boksikin on alkanut viehättää kokonaisuutena aina vain enemmän, vaikka aluksi muut biisit tuntuivat jäävän jälkeen mp3-tuttavuuksista.

Ei tässä muuta, onpahan stratumille vähän luettavaa reissusta palattuaan. Pannaan Everything's Alright Forever soimaan.

P.S. Bongasin Alcesin bussipysäkillä tässä yhtenä sateisena päivänä. Online-bongausta odotellaan yhä.

Offline

#117 30.06.2006 14:46

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Missäs muuten esimerkiksi lintumiehen ja psychocandyn Top 10 -listat?

Joku Curven levy oli popparin ikkunassa. En mennyt ostamaan.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#118 30.06.2006 15:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

Bedderi wrote:

Missäs muuten esimerkiksi lintumiehen ja psychocandyn Top 10 -listat?

top-10 shoegazing? miettimättä:

mbv - tremolo ep
mbv - you made  me realise ep
mbv - isn't anything
boo  radleys - everything's alright forever
pale saints - in  ribbons
ecstasy of st theresa - susurrate
moose - jack ep

no tosta se lähtee... ei jaxa nyt enempää.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#119 30.06.2006 16:15

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

psychocandy wrote:

[quote:35945c8b85="Bedderi"]Missäs muuten esimerkiksi lintumiehen ja psychocandyn Top 10 -listat?[/quote:35945c8b85]

top-10 shoegazing? miettimättä:

mbv - tremolo ep
mbv - you made  me realise ep
mbv - isn't anything
boo  radleys - everything's alright forever
pale saints - in  ribbons
ecstasy of st theresa - susurrate
moose - jack ep

no tosta se lähtee... ei jaxa nyt enempää.

Biisilistat taisi olla haussa? Omani ilmestynee tänne "joskus". icon_rolleyes

Offline

#120 04.07.2006 14:22

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Tässä otsikossa tuijotetaan kenkiä (tai vaikka tähtiä)

[quote:88d7011c02="lintumies"][quote:88d7011c02="vanamo"]Adorable: A To Fade In (Against Perfection), Road Movie ja Have You Seen the Light (Fake)
Ei nyt ehkä puhtainta kenkiintuijottelua, mutta eiköhän mene genreen joka tapauksessa[/quote:88d7011c02]
Hmm, Fakea pitäisi varmaan joskus kokeilla uudestaan, Against Perfectionin jälkeen se jätti täysin kylmäksi.[/quote:88d7011c02]
Ka perhana, tänään tuo eksyi soittimeen ensimmäistä kertaa vuosikausiin ja kuulosti loppujen lopuksi erehdyttävästi aika hyvältä. Ei taida sittenkään olla feikki. Levyn puolivälissä nostin RYM-arvosanaa puolella tähdellä, ja viimeisen biisin loppuhulinoissa vielä toisella puolikkaalla.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB