You are not logged in.
[quote:03d23dceb1="ginipoika"]Odotan, että Kupittaalla menee huomenna 5000 rikki.
Näin kävi. Vaikka oli siellä pirun kylmä.[/quote:03d23dceb1]
Hyvä niin. Itse pääsin ilmaiseksi sisään, kun lipunmyyntijärjestelmä ilmeisesti kaatui. Peli oli ihan mukavaa, vaikka toki huomasi, että kyseessä on kauden ensimmäinen peli. Ihmetytti vaan Mixun luotto Oneen, kun selvästi näki, että miehellä on selvästi ylipainoa ja on muutenkin täysin keskenkuntoinen.
Sunnuntain yleisömäärille kauttaaltaan , Lahden avaukselle taas hersyvä
.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voisin ennustaa KooTeePee:lle varsin surkeaa esitystä läpi kauden.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:88e9fb1f67="Leif Erikson"][quote:88e9fb1f67="ginipoika"]Odotan, että Kupittaalla menee huomenna 5000 rikki.
Näin kävi. Vaikka oli siellä pirun kylmä.[/quote:88e9fb1f67]
Hyvä niin. Itse pääsin ilmaiseksi sisään, kun lipunmyyntijärjestelmä ilmeisesti kaatui. Peli oli ihan mukavaa, vaikka toki huomasi, että kyseessä on kauden ensimmäinen peli. Ihmetytti vaan Mixun luotto Oneen, kun selvästi näki, että miehellä on selvästi ylipainoa ja on muutenkin täysin keskenkuntoinen.[/quote:88e9fb1f67]
Sama, sama ja sama. Maria Guzenina -lookalike neuvoi minua lippuluukulla (noin 5 yli kuus) menemään vapaasti sisään. Ja myöhästyminen ei ollu omaa syytä, mutta tavallaan kannatti.
"A repo man's always intense"
Yksi samassa seurassa junnuna pelannut pelaa näköjään nykyään Viikkareissa Veikkausliigaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Yksi samassa seurassa junnuna pelannut pelaa näköjään nykyään Viikkareissa Veikkausliigaa.
Mypan Jukka Lindström taasen laitto pääsarjatasolla kenkät naulaan. Pelasin sitä vastaan useasti skidinä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:5bb692f783="sheino"]Yksi samassa seurassa junnuna pelannut pelaa näköjään nykyään Viikkareissa Veikkausliigaa.
Mypan Jukka Lindström taasen laitto pääsarjatasolla kenkät naulaan. Pelasin sitä vastaan useasti skidinä.[/quote:5bb692f783]
Itsehän olen pelannut useasti jalkapalloa Manboyn Karon (sic!) kanssa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mä taas useiden KooTeePeen kasvattien kanssa ja sitten esim Turusten kanssa samassa jengissä b-a-junnuissa. Sitten ei enää jaksanut niin totista ja tylsää puuhaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
HJK:n eiliselle esitykselle, yleisömäärälle ja Keken itkuraivarille välitön .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
One.
Hieno kanuuna eilen Armandilta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mä taas useiden KooTeePeen kasvattien kanssa ja sitten esim Turusten kanssa samassa jengissä b-a-junnuissa. Sitten ei enää jaksanut niin totista ja tylsää puuhaa.
Mitä vittuu, mixet pelaa meidän tiimissä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:078bfc195c="hrmunoita"]Mä taas useiden KooTeePeen kasvattien kanssa ja sitten esim Turusten kanssa samassa jengissä b-a-junnuissa. Sitten ei enää jaksanut niin totista ja tylsää puuhaa.
Mitä vittuu, mixet pelaa meidän tiimissä?[/quote:078bfc195c]
Eli missä tiimissä?
Laitoin privaa, ku tuskin kaikkia kiinnostaa.
Vähän kiinnostaisi tuo tänään pelattava Viikingit-KooTeePee. Arvelluttaa vaan mahd. alkaneen flunssan suhteen kylmässä paleleminen ja pitäisi siivotakin ja kaikkea. Mutta siivoamisen voi aina feidata
AC Oulu - FC Inter -pelin kävin katsomassa. Oulun ekaan maaliin asti kotijoukkueen peli oli ihan kauheaa, semmoista kakkosdivaritasoa, mutta vaihtomies ratkaisi ja toi vähän eloa peliin. Inter pelasi hyvin mutta ei oikeastaan pystynyt luomaan vaarallisia maalipaikkoja.
AC Oulu - FC Inter -pelin kävin katsomassa. Oulun ekaan maaliin asti kotijoukkueen peli oli ihan kauheaa, semmoista kakkosdivaritasoa, mutta vaihtomies ratkaisi ja toi vähän eloa peliin. Inter pelasi hyvin mutta ei oikeastaan pystynyt luomaan vaarallisia maalipaikkoja.
Oliko Turusen peli mistään kotoisin?
Mua vähän ärsyttää, että jätinkin väliin tuon Viikingit - KooTeePeen. Vaikkakin se oli varmasti aika kamalaa katsottavaa, mutta kun Pukkikin teki maalin ja kaikkea.
Pelasin 20 eurolla veikkausliigaa ja kaikki neljä femman vetoa meni vituiksi. Miten Haka pysty häviämään lahelle, kuinka vittu kukaan ei saa edes tasuria KooTeePeestä ja miksei Vepsu jyränny MyPaa. Interin sexy football ei siis tälläkään kaudella toimi kuin Vepsua vastaan
MyPalle
MyPalle
MyPalle noin yleensäkin
[quote:05573b1eda="Ulvis"]MyPalle
MyPalle noin yleensäkin [/quote:05573b1eda]Mypalle järkähtämätön
Miksei Kangaskolkka pelaa ja tee maaleja?
Se on reenattu jumiin, hakee vauhtia MP:stä. Tulee vielä.
TPS-HJK -kiima on jo yllättävän kova.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lahen mielenkiintoinen alkukausi
KIIMA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Taidan kiimailla kotona telkun ääressä.
[quote:2ce31066b6="Leif Erikson"]Taidan kiimailla kotona telkun ääressä.
Mee ny ihmeessä paikan päälle homo![/quote:2ce31066b6]
En ehdi kun työpäivä venyy, just ehin kotiin kattomaan.
[quote:913d389c2b="shanks"][quote:913d389c2b="Leif Erikson"]Taidan kiimailla kotona telkun ääressä.
Mee ny ihmeessä paikan päälle homo![/quote:913d389c2b]
En ehdi kun työpäivä venyy, just ehin kotiin kattomaan.[/quote:913d389c2b]
Homo.
Veikkaukseni lopputuloksesta on 2-0 kotijoukkueelle.
Turkuun ihastelemaan kauden sensatiota Armand Onea
Keke-Klubin alkukauden höntsät tietäen Töpselin voitto vaikuttaa todennäköiseltä.