You are not logged in.
FM14-betassa otan realistisesti kaikilta turpiin Klubilla. Oon ostanu Väyrysen, Mosan ja Rähmösen jollain ihan pähkinärahoilla.
Muaki himottais ostaa toi uusi, mutta emmä jaksa. Jouluna sitten alesta.
Kolmellakympillä ton nyt saa. Tosin en kyllä tiiä pääseekö enää pelaamaan betaa ennen sitä varsinaista julkaisua.
Jokseenkin samanlainen aloitus on tässä pelissä kuin viimevuotisessa: en tajua vittuakaan mitä tapahtuu ja häviän kaikille. Edellisessä oli sentään vielä jotain slidereita joissa mennä sekaisin mutta nyt ei ole niitäkään.
Onko paljon bugeja match enginessä? Edellisessä oli todella rasittavia aina viimeiseen päivitykseen saakka ja jäi vielä muutama korjaamatta, mutta onneksi ne ei ollu niitä usein tulleita haista vittu -maaleja, joita vikaan päivitykseen saakka tuli aivan liikaa.
Edit: ainii toi on beta vielä, joten unohda kysymys ja palaa asiaan kuukauden päästä.
Last edited by leposi (20.10.2013 13:48)
Ei ole tullut kyllä bugeja vastaan.
Hyvää trollausta kun ostin derbypäivän aamuna Hongasta Gideon Baahin.
Huomenna tulee ehkä ton uuden demo ulos. Pitäisköhän testata?
Testaa ny sitten. Eikö se kokoversiokin tule kohta? Pelasin yhtä matsia vaille kauden testimielessä kunnes peli kaatui aina samana päivänä. Kuulemma yleinen ongelma mutta korjattu kai. Aloitan sitten oikean seivin joskus.
Sorruin ostamaan uuden version jo nyt, kun demo vaikutti ihan kivalta (vaikka ei tuossa nyt hirveästi uudistuksia taas tuntunut olevan).
Greenmangamingista tuota saa 25:n prosentin alennuksella marraskuun ekaan päivään asti kun käyttää koodia GMG25-3P6V5-3Q850.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Pannan pitkästä aikaa kuvakaappaus sarjataulukosta ja jengistä. Sen verran hulinata oli kausi 18/19. Ainoa tappio oli loppukaudesta Cityllä 3-2 liigassa ja samoin numeroin mestareiden liigan finaalissa.
Noni, nyt oli sopiva hetki aloitella "oikeeta" FM14-seiviä. PSV:llä peli pyörii kyllä pelottavan hyvin alkukaudesta mutta saas nähdä tuleeko tuosta mitään jos Stijn Schaarsille käy jotain, se jätkä nimittäin ehtii joka paikkaan.
Steamissa olisi -50% alessa tuo uusi, mutta jostain syystä ei oikein innosta hommailla ja alotella. Ehkä jos jotain nettipeliä laittais niin vois ostella, mutta muuten ehkä vois mennä vielä tän toisen vuoden tuolla FM12:sta. Tai pitää nyt vielä kattoa, että miten kiima nousee tässä tammikuun siirtoikkunan aikana. Aaltoilee tämä intoilu.
Hööj, ihan kiva kausi oli. Eurokentillä tuli kyllä vähän kummasti pöllyä sillä heti alkuun hävisin Zultelle CL-karsinnassa rumasti ja sitten EL-jatkopeleissä Kappe Hämäläisen Lech kuritti. Liigassa olin vikaan peliin asti mukavasti mukana: vielä vikan pelin 87. minuutille asti olisin maalilla Zwollen verkkoon vienyt mestaruuden mutta sitten Ajax tasoitti oman pelinsä.
Kiovan Dynamoa vastaan ratkaisevassa CL-karsintaparissa hieno 0-2 vieraissa ja sitten 1-3 köniin kotona kun pelaajilla meni tauolla pupu pöksyyn. Kääk.
Ohoh, ohoh, hävisin NACille (kauden eka sarjatappio) ja johtokunta kutsui mut miitinkiin että mites tää nyt näin paskasti menee, annetaanko fudut? Siinä sai sitten selitellä.
Ihavvitun hämmentävä neljän voitottoman matsin putki EL-lohkossa. Metalurg Donetsk L, Antalyaspor XL ja RB Salzburg parin maalin johtoasemasta myös tappio. Liigassa en oo päästäny maalia yli kuukauteen ja sitten noita turisteja vastaan vuotaa? No, ei ole ainakaan ruuhkaa loppukaudella.
Joskus aikaa sitten luin nillitystä että europeleissä match engine olisi rukattu erilaiseksi.. ite en oon kyllä sellasta huomannu missään versiossa.
Varikset komentavat
Ihme turisteja sitä pääsee lohkovaiheeseen välillä. Tosin pelasin noiden kanssa ekassa pelissä vieraskentällä 1-1, jonka jälkeen Milan tiputti ne takas maanpinnalle 8-0 voitolla.
Taisi olla suurin voitto ikinä mulla tässä pelissä.
Tokalla kaudella kolmoseksi vaikka pitäis mestaruuksia voittaa. Ens kaudelle näemmä antoivat kauheen ison budjetin, kiitti vaan Hilipipsis. Mulla on vähän liikaa samantasoisia pelaajia, pitäis myydä muutama.
Kolmoskaudella on lähdetty totaal voetbalin hengessä. Hieman heikompaa GA Eaglesia vastaan uskalsin jopa lähteä ilman yhtään hyökkääjää kun pudotin sen ainoan piikin pykälää alemmaksi. Voitin 4-1 ja toimiihan tuo kuin häkä kun laitahyökkääjät ja -puolustajat tykittelevät koko ajan ylöspäin ja kolmen miehen keskikenttä pysyy hyvin formussa.
Jumaliste kun koko joukkueelle iskee kollektiivinen kipsi niin sitten iskee.
Ja sitten kun sen kipsin saa jollain persemaalilla pois niin jengin pahinkin puujalka on joku Maradona. No, kivaahan tämä on.
Huh, no kolmannella kaudella sitten mestaruus. Kyllä vaan nuoria kloppeja tuntui puristavan kun vikassa pelissä nippa nappa tasuri jotain Cambuuria vastaan mutta riitti kuin riittikin kun Ajaxkin pinnisti vain tasurin. Maalierolla tasapisteissä.
EL-skaboissa mentiin ihan välieriin asti mutta Juve oli ihan liian kova.
Hilipipsis antoi sitten sikakovan budjetin neljännelle kaudelle mutta ehän mä nyt tiedä miten tota pitäis käyttää. Aika turha ostaa joku miljuunamies kun omista junnuista puskee samantasoisia janttereita joka vuosi.
Kunnon joulu CL-arvonnoissa: Man City, Juventus, Monaco ja minä.
Kunnon joulu CL-arvonnoissa: Man City, Juventus, Monaco ja minä.
Vikan pelin 88. minuutille oltiin sentään menossa jatkoon tästä. Vieraspelien sumputuksista olen ylpeä. Kotoisessa liigassa taisi mennä 11 ekaa matsia voitollisesti, sen jälkeen on pukannut vähän loukkaantumisia. Hommasin ennen kautta pari tiukan ammattimaista veteraanipelaajaa lähinnä höntsäämään Eersten Jong PSV:n mukana, luomaan henkeä ja tutoroimaan. Ei hassumpi idea näemmä tähän mennessä.
Rempseä 20 pisteen sarjajohto muutama kiekka ennen loppua. Onneksi voi säästellä miehiä EL-pelejä varten.
Varsin on hekumallista heitellä näihin merkityksettömiin peleihin 16-vuotiaita jonneja. Hyvin pärjäävät.