#31 19.10.2005 07:52

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

päh päh! se toinen b-puoli on yhtä hyvä ku a-puoli!

toista ei oo sitte pakko kuunnella, mut ei sekää hirveetä kuraa oo


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#32 19.10.2005 10:00

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

laitas viä biisien nimet ja kumpi on kampi?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#33 19.10.2005 10:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

treeman oli se pölhömpi ja fickle cycle se loisto
http://fat-cat.co.uk/fatcat/release.php?id=168
tuolt voi soittaa jälkimmäistä ainaki vähä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#34 23.10.2005 18:39

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

Ilmeisesti levytukuilla jotain ongelmia tämän levyn kanssa. Kyselin eräästä levykaupasta ja sanoivat aikoja sitten tilanneensa, mutta tukussa ei yksinkertaisesti ole levyä.  icon_sad


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#35 24.10.2005 10:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

ei tullut yhtään puun takaa että FEELS on yx vuoden levyistä, eihännän?

piti ostaa vinyyli mutta ku ceedeen mukana sai toisen ceedeen missä liveä niin sehän sitten, varsinkin kun ei vinyyliä vielä ollu kaupasa

muutama ensimmäinen kuuntelu ei vakuuttanut ihan täysillä, johtui varmaankin väsymyksen aiheuttamasta keskittymiskyvyn vaihtumisesta uni-asentoon kesken kuunteluiden. keskiosa levystähän on aika lilluttelua. lopulta kuitenkin lilluttelusta löytyy sisältöä ja kauneutta ja elukkarakkautta <3

samalla ku ostin nää, kävin torilla ja ostin kasan luomuparhutta - portugalilaisia oliiveja, fetaa, ja pastavihannekset. oliivit räjäyttivät tajunnan ja feta ja pasta myäs. sisäpiknikki animal cn kanssa oli täydellisyyttä hipova. sunnuntai-aamuna sitten lähes naapuripuistoon, joka on sellainen kasvitieteellinen jossa on kaikki maaliman puut ja kasvit, siellä juttelin oraville ja olivat hekin ihan messissä

banshee beat on ehkä paras biisi, jos se nyt on se yksi. mut kaikki on parasta ja sanatkin alkavat selkiytyä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#36 24.10.2005 10:47

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

babriga wrote:

sunnuntai-aamuna sitten lähes naapuripuistoon, joka on sellainen kasvitieteellinen jossa on kaikki maaliman puut ja kasvit, siellä juttelin oraville ja olivat hekin ihan messissä

oliks ne kräkkioravia?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#37 24.10.2005 10:51

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

jos nyt kirjoitan vähän "asiaakin"... latailin sen ficle cyclen perjantaina mut en vieläkään oo jaksanu kopsaa sitä tikulta koneelle ja kuunnella... ehkäpä jonain kauniina päivänä. feels on kuulemma postitettu cdonilta torstaina yhdessä uuden vashti bunyanin kanssa...

ihme hommaa kyllä tollaset limited edition bonuslevy systeemit... millanen se livelevy on?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#38 24.10.2005 10:52

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

psychocandy wrote:
babriga wrote:

sunnuntai-aamuna sitten lähes naapuripuistoon, joka on sellainen kasvitieteellinen jossa on kaikki maaliman puut ja kasvit, siellä juttelin oraville ja olivat hekin ihan messissä

oliks ne kräkkioravia?

biggrin
olitko jossain puskassa salakuuntelemassa? muistaakseni juteltiin kuinka ne oravat olivat "savage squirrels on crack" tai jotain. craic on irlantia ja tarkottaa niinku hulinaa, eli jos sanotaan good crack niin hyvät ovat hulinat...tämän tiedostaminen aiheutti crackin tunkeutumisen lauseisiin. en ollu väsyny. spåm


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#39 24.10.2005 16:49

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

ihan vaan jatkaakseni

PARAS LEVY IKINÄ

joo

pitää päästää paineita pihalle kun pää on täyttynyt liiallisesta kuuntelusta.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#40 24.10.2005 16:52

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

No hemmetti, voisi tulla tännekin päin. Millainen tuo livelevy on? Kannattaako vinyylin hankkimisen uhrata tuon alttarilla?


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#41 24.10.2005 16:55

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

niin, voin palata asiaan huomenna, livelevyn olen kuunnellut kunnolla vasta kerran. muistaakseni kivaa oli - kolme biisiä tältä levyltä ja Wastered - joka on julkaistu vain Black Dice-splitti12"na jota sai vain kiertueelta (ja nyt ebaysta varmaan kolminumeroisin hinnoin)


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#42 24.10.2005 16:58

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

babriga wrote:

niin, voin palata asiaan huomenna, livelevyn olen kuunnellut kunnolla vasta kerran.

Ok. Arvostaisin tuota.

Hieman tässä koetellaan kärsivällisyyttä. Taisi eräs toinenkin foorumisti kehua kyseistä levyä kun hänet kohtasin pari tuntia sitten levykaupassa.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#43 24.10.2005 17:01

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

ex-kolja wrote:

Hieman tässä koetellaan kärsivällisyyttä. Taisi eräs toinenkin foorumisti kehua kyseistä levyä kun hänet kohtasin pari tuntia sitten levykaupassa.

sitä livelevyä vai itse feelsiä? ja mistä sen livelevyn mahtais saada?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#44 24.10.2005 17:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

se tulee feelsin limited-painoxessa mugana½!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#45 24.10.2005 17:02

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

Niin. Siis juuri tuota Feelsiä.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#46 24.10.2005 17:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

jåå mut mistä sen limited editionin saa?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#47 24.10.2005 17:09

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

ex-kolja wrote:

Niin. Siis juuri tuota Feelsiä.

tarkoittaako  tuo feels perus-feelsiä vai tuplaversiota...

spåm


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#48 24.10.2005 17:13

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

psychocandy wrote:
ex-kolja wrote:

Niin. Siis juuri tuota Feelsiä.

tarkoittaako  tuo feels perus-feelsiä vai tuplaversiota...

spåm

No. Laatu siis kehui levykaupassa netistä imuttamaansa versiota, eli kaiketi kyseessä on perus-Feels.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#49 24.10.2005 19:26

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,899
Website

Re: Animal Collective

Kyllä, tuo levy on ollut kuuntelussa jo parin viikon ajan, ja todella hyvähän se on. Kirjoittelen aiheesta enemmän kun olen muodostanut kunnon kokonaiskuvan albumista. Tuplaversioista tai livelevyistä en tiedä mitään.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#50 24.10.2005 21:09

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

tosiaan yksöisversio saapui ja mitä nyt vähän pätkiä ehdin kuuntelemaan niin hyvältähän se kuulosti. vaan joutuukohan vielä sen tuplaversionkin hankkimaan...?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#51 24.10.2005 22:43

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,899
Website

Re: Animal Collective

psychocandy wrote:

tosiaan yksöisversio saapui ja mitä nyt vähän pätkiä ehdin kuuntelemaan niin hyvältähän se kuulosti. vaan joutuukohan vielä sen tuplaversionkin hankkimaan...?

Taidat olla joku levynkeräilijä?


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#52 25.10.2005 10:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

Laatu wrote:
psychocandy wrote:

tosiaan yksöisversio saapui ja mitä nyt vähän pätkiä ehdin kuuntelemaan niin hyvältähän se kuulosti. vaan joutuukohan vielä sen tuplaversionkin hankkimaan...?

Taidat olla joku levynkeräilijä?

älä?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#53 25.10.2005 11:54

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Animal Collective

icon_biggrin

suosittelen kyllä tuplaversiota, ovat nuo livet hienoja. wastered on ihana unipoppailukilkutus <3


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#54 25.10.2005 11:56

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

joo siis jos mä sen tuplan hankkisin niin varmaan myisin ton alkuperäisen tai jotain. tai millanen pakkaus siinä on, onks se ihan samanlainen digipäkki?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#55 02.11.2005 00:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,899
Website

Re: Animal Collective

Olen pantannut jo pitkään Feels-levystä kirjoittamisesta syystä, että se on vaikuttanut niin moniulotteiselta levytykseltä, että on tuntunut aina tarpeelliselta kuunnella vielä vähän enemmän ennen mielipiteen muodostamista. Kyseessähän on loistava levy, yksi vuoden parhaista, ja pitkästä aikaa poppia, joka mykistää minut. Tämän levyn myötä olen omaksunut Animal Collectiven yhdeksi viime vuosien tärkeimmistä uusista bändeistä, ja tuntuu siltä että levyn innostuksen huippukin on vasta edessä päin.

Keveästi laukkaavat rytmiraidat, kotitekoinen, jännittäviä ja yllättäviä elementtejä ohuista langoista kasaava, modernin popin suuntaa näyttävä äänimaailma, avautuu saumattomasti upeiden sävellysten päälle. Esimerkiksi levyn "The Purple Bottle" on yksi vuoden parhaita kappaleita. Levyn tunnelma on ihastuttavan keveä, ja usein ei tarvita edes rytmiraitaa, vaan pianoista, kitaroista, ja muista kielisoittimista äänitetty, ja utuiseksi ambientiksi kudottu saundi kuljettaa biisejä eteenpäin. Kaikki levyltä löytyvät äänet on tuotettu raikkaalla otteella, usein paremmin kuin vastaavat bändit onnistuvat, ja ihailtavasti on saatu säilytettyä popin estetiikka koko ajan. Tämä on vuoden levyjen joukossa hyvin korkealla.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#56 02.11.2005 12:14

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

jostain syystä viime aikoina hankkimieni levyjen pinossa feels on hautautunut jonnekin... pitää korjata asia mitä pikimmin.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#57 03.11.2005 16:34

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

Laatu wrote:

Olen pantannut jo pitkään Feels-levystä kirjoittamisesta syystä, että se on vaikuttanut niin moniulotteiselta levytykseltä, että on tuntunut aina tarpeelliselta kuunnella vielä vähän enemmän ennen mielipiteen muodostamista. Kyseessähän on loistava levy, yksi vuoden parhaista, ja pitkästä aikaa poppia, joka mykistää minut. Tämän levyn myötä olen omaksunut Animal Collectiven yhdeksi viime vuosien tärkeimmistä uusista bändeistä, ja tuntuu siltä että levyn innostuksen huippukin on vasta edessä päin.

Keveästi laukkaavat rytmiraidat, kotitekoinen, jännittäviä ja yllättäviä elementtejä ohuista langoista kasaava, modernin popin suuntaa näyttävä äänimaailma, avautuu saumattomasti upeiden sävellysten päälle. Esimerkiksi levyn "The Purple Bottle" on yksi vuoden parhaita kappaleita. Levyn tunnelma on ihastuttavan keveä, ja usein ei tarvita edes rytmiraitaa, vaan pianoista, kitaroista, ja muista kielisoittimista äänitetty, ja utuiseksi ambientiksi kudottu saundi kuljettaa biisejä eteenpäin. Kaikki levyltä löytyvät äänet on tuotettu raikkaalla otteella, usein paremmin kuin vastaavat bändit onnistuvat, ja ihailtavasti on saatu säilytettyä popin estetiikka koko ajan. Tämä on vuoden levyjen joukossa hyvin korkealla.

Täysin samaa. Ja korostan vielä, että mainittu kappale on vuoden poppiskappaleita, ellei nimenomaan vuoden poppiskappale. Kestää kuuntelua. Koko levy.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#58 03.11.2005 16:37

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Animal Collective

nyt kun tuli vielä hankittua noita japanin ihmeitä niin milloin ehdin kuuntelemaan  tota? yritän viikonloppuna, piilotan miljoonasateen levyt. toivottavasti en löydä myöskään ultra bran kokoelmaa...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#59 03.11.2005 16:40

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

psychocandy wrote:

nyt kun tuli vielä hankittua noita japanin ihmeitä niin milloin ehdin kuuntelemaan  tota? yritän viikonloppuna, piilotan miljoonasateen levyt. toivottavasti en löydä myöskään ultra bran kokoelmaa...

Kuuntelet niitä vähemmän huonoja levyjä...  icon_wink


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#60 03.11.2005 16:46

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Animal Collective

Ja sanottakoon vielä, että levy on nimenomaan kokonaisuutena hyvä ja toimiva. Vaikka levyn kokonaisrakenne on jossain määrin Sung Tongsia vastaava, niin levy on mielestäni enemmän kappaleesta toiseen soljuva kokonaisuus kuin edellinen kokopitkä. Ei nyt ihan What's Going On, mutta ei kaukana.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB